Teraz jest Cz 19 paź, 2017 10:58


ACPL - Mody potrzebne do gry

  • Autor
  • Wiadomość
Offline
Avatar użytkownika

Jon

Generał

Generał

  • Posty: 10673
  • Dołączył(a): Wt 20 lip, 2004 00:43
  • Lokalizacja: Kraków

ACPL - Mody potrzebne do gry

PostN 27 kwi, 2014 20:07

_____
_____
Spis potrzebnego do gry oprogramowania

==========================================================

Poniższy spis, oprócz informacji o potrzebnych produktach serii, zawiera kompletny spis addonów wymaganych, oraz niżej - dozwolonych u nas na serwerze. Z innymi addonami na serwer wchodzić nie wolno.

==========================================================

BY MÓC Z NAMI GRAĆ, MUSISZ MIEĆ:
- oryginalną grę ArmA3
- program TeamSpeak3
- zestaw odpowiednich modów*

*Całość gospodarki modowej następuje obecnie przez program ArmA 3 Sync - potrzebne info znajdziesz TUTAJ.

Kompletny spis modów, jakich używamy:

- RHS: USAF v0.4.2.1
- RHS: AFRF v0.4.2.1
- RHS: GREF v0.4.2.1
- RHS: SAF v0.4.2.1
- CUP Terrain Pack Complete v1.3

- ACPL Core v4.7 (katalog @A_Core)
- ACPL AddonPack część I v2.7 (katalog @A_AP1)
- ACPL AddonPack część II v2.9 (katalog @A_AP2)
- ACPL APX v1.4 (katalog @A_APX)
- ACPL Terrain Pack v1.8 (katalog @A_TP)

- Polskie Siły Zbrojne (15.04.2017)

==========================================================

Ok, wgrałeś addony, ale co teraz? Potrzebujesz przygotować odpowiedni skrót do gry - jak, dowiesz się TUTAJ (w przypadku A3 działa to dokładnie tak samo) - wraz z odpowiednim wpisem linii komend, by odpalić mody.

Jeśli już wiesz jak, to oto linie komend dla naszych zestawów (wystarczy kliknąć "zaznacz cały", a potem CTRL+C):

zestaw główny, konflikty współczesne:
Kod: Zaznacz cały
 -mod=@A_APX;@CBA;@A_Core;@TFR;@RHSGREF;@RHSSAF;@RHSAFRF;@RHSUSAF;@A_AP1;@A_AP2;@CUP_Terrains;@A_TP;@PSZ -nosplash
==========================================================

Lista dozwolonych, opcjonalnych modów na serwerze:
- JSRS4 APEX
- DynaSound

==========================================================

Wszelkie pytania i problemy kieruj TUTAJ.

==========================================================

Ostatnia aktualizacja: 23.02.2017 (Nowa wersja RHS 0.4.2.1, CUP Terrain Pack 1.3, PSZ v0.66.1067/22.02.2017)
_____
_____
http://www.pajacyk.pl

“Politics is supposed to be the second oldest profession. I have come to realize that it bears a very close resemblance to the first.”
~ Ronald Reagan
Offline
Avatar użytkownika

Jon

Generał

Generał

  • Posty: 10673
  • Dołączył(a): Wt 20 lip, 2004 00:43
  • Lokalizacja: Kraków

Re: ACPL - Mody potrzebne do gry

PostCz 16 paź, 2014 20:47

zarezerwowane
http://www.pajacyk.pl

“Politics is supposed to be the second oldest profession. I have come to realize that it bears a very close resemblance to the first.”
~ Ronald Reagan
Offline
Avatar użytkownika

Jon

Generał

Generał

  • Posty: 10673
  • Dołączył(a): Wt 20 lip, 2004 00:43
  • Lokalizacja: Kraków

Re: ACPL - Mody potrzebne do gry

PostSo 26 wrz, 2015 21:56



By szybko uaktualnić RHS (zwłaszcza, jeśli ktoś ma v0.3.9 bez hotfixa), warto użyć oryginalnych update'rów RHS.

Jak zrobić update RHS'a...

1. ściągamy TO, i rozpakowujemy do folderu @RHSAFRF, po czym uruchamiamy plik wsadowy update_rhsafrf.bat

2. ściągamy TO, i rozpakowujemy do folderu @RHSUSF, po czym uruchamiamy plik wsadowy update_rhsusf.bat

3. czekamy, aż wszystko się podmieni i dociągnie

Info by Cienki.


http://www.pajacyk.pl

“Politics is supposed to be the second oldest profession. I have come to realize that it bears a very close resemblance to the first.”
~ Ronald Reagan
Offline
Avatar użytkownika

Jon

Generał

Generał

  • Posty: 10673
  • Dołączył(a): Wt 20 lip, 2004 00:43
  • Lokalizacja: Kraków

Re: ACPL - Mody potrzebne do gry

PostCz 29 gru, 2016 03:47



UPDATE

Witam Państwa serdecznie, zapowiadany super-hiper-update w końcu nadszedł.

Co istotne:
- Wszystkie paczki to fullpaki. Zero nadpisywania.
- Dodatkowo, aktualizacja organizacji addonów i skrótu; (powrót do "starego porządku")
- AddonPacki cz. 1 i 2 to osobne paczki, nie dzielone archiwum.
- MISSIONMAKERZY: do siusiaka, przed wgraniem nowych paczek zapisać wszystkie misje w wersji R_O_Z_B_I_N_A_R_Y_Z_O_W_A_N_E_J;
- Po nowym roku teatr 2-go wojenny i Wietnamski;

Co nowego:
:arrow: Nowe jest WSZYSTKO poza RHSami, CUP Terrains i ACPL Terrain Pack.
:arrow: Dla tych co ściągali wcześniejsze wersje "testowe", przykro mi, były poprawki (Core, AP2 i APX). Ściągać again.
:arrow: Wszystkie paczki to fullpacki. Wywalamy stare, wrzucamy nowe. Upewnić się, że się zgadzają wersje.

I raz jeszcze - NOWY SKRÓT.

Obecne na serwerze od jutrzejszego wieczoru.


http://www.pajacyk.pl

“Politics is supposed to be the second oldest profession. I have come to realize that it bears a very close resemblance to the first.”
~ Ronald Reagan
Offline
Avatar użytkownika

Maćko

Generał

Generał

  • Posty: 3137
  • Dołączył(a): Pt 29 gru, 2006 23:33
  • Lokalizacja: Radom

Re: ACPL - Mody potrzebne do gry

PostPt 27 sty, 2017 16:50

UPDATE

Co nowego:
:arrow: RHS zaktualizowany do wersji 0.4.2.
:arrow: Nowy moduł RHS: SAF(Serbian Armed Forces).

I raz jeszcze - NOWY SKRÓT - dodany moduł @RHSSAF.

Obecne i wymagane na serwerze od dzisiaj tj. 27.01.2017.
Obrazek
Obrazek
-------------
MOBO: MSI H110M PRO-D | CPU: Core i3 6100@3.7GHz | RAM: 8GB DDR4 2400@2133 MHz CL12 Goodram Play |
GPU: Asus GTX 760 DirectCU II 2GB GDDR5 | SSD: Samsung 850 EVO 250GB | HDD: Samsung HD502HJ 500GB |
PSU: Corsair VS450 | Case: SilentiumPC Brutus S20 | FAN: SilentiumPC Mistral 120 mm
Offline
Avatar użytkownika

Maćko

Generał

Generał

  • Posty: 3137
  • Dołączył(a): Pt 29 gru, 2006 23:33
  • Lokalizacja: Radom

Re: ACPL - Mody potrzebne do gry

PostCz 23 lut, 2017 23:56

UPDATE

Co nowego:
:arrow: PSZ zaktualizowany do wersji 0.66.1067 (RC2 22.02.2017).
:arrow: RHS zaktualizowany do wersji 0.4.2.1.
:arrow: CUP Terrains zaktualizowany do wersji 1.3.


PSZ obecny i wymagany na serwerze od najbliższego piątku tj. 24.02.2017.

RHS i CUP od przyszłego weekendu (03.03.2017).
Obrazek
Obrazek
-------------
MOBO: MSI H110M PRO-D | CPU: Core i3 6100@3.7GHz | RAM: 8GB DDR4 2400@2133 MHz CL12 Goodram Play |
GPU: Asus GTX 760 DirectCU II 2GB GDDR5 | SSD: Samsung 850 EVO 250GB | HDD: Samsung HD502HJ 500GB |
PSU: Corsair VS450 | Case: SilentiumPC Brutus S20 | FAN: SilentiumPC Mistral 120 mm
Offline
Avatar użytkownika

Jon

Generał

Generał

  • Posty: 10673
  • Dołączył(a): Wt 20 lip, 2004 00:43
  • Lokalizacja: Kraków

Re: ACPL - Mody potrzebne do gry

PostCz 16 mar, 2017 19:37

Uaktualnione - przechodzimy póki co całkowicie na repo.
http://www.pajacyk.pl

“Politics is supposed to be the second oldest profession. I have come to realize that it bears a very close resemblance to the first.”
~ Ronald Reagan

Powrót do Informacje

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

cron