Teraz jest N 19 lis, 2017 12:17


Dlaczego mi skrypty nie działają?

Dział poświęcony edytorowi misji w ArmA III.
  • Autor
  • Wiadomość
Offline
Avatar użytkownika

Lygi

Szeregowy

Szeregowy

  • Posty: 34
  • Dołączył(a): Wt 09 lut, 2010 14:07

Dlaczego mi skrypty nie działają?

PostPt 13 paź, 2017 13:21

Czy może ktoś mi podpowiedzieć czemu mi ten skrypt który tu załączyłem nie działa ?
Po uaktywnieniu wyzwalacza obecnością kogokolwiek dwie katiusze powinny ostrzelać dwa markery. Ale tak się nie dzieje.
Coś robię nie tak ?
Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.
Offline

Grippen

Kapral

Kapral

  • Posty: 68
  • Dołączył(a): N 16 sie, 2015 21:42

Re: Dlaczego mi skrypty nie działają?

PostPt 13 paź, 2017 20:49

To pewnie ty pisales komentarz pod moim poradnikiem ;) sorki za zwłokę;)

ok, a wiec zacznij od tego by nazywac jednostki "z podłogą" w nazwie. Moze to wplynac na dzialanie (choc wcale nie musi).

triggery stawiaj tak by z poziomu edytora nic w nim nie stalo

i ostatnia rzecz:
wartosc "sleep"' musi byc minimum 30 sek by petla serii 20 pociskow mogla sie wykonac.

ponizej skrypt na ktorym to testowalem

Kod: Zaznacz cały
if (!isServer) exitwith {};
atack = false;//stworzylem trigger, ktory aktywuje sie od razu po starcie ktory nastepnie uruchamia ten skrypt. Potem drugi z jakims tam warunkiem, ktory po spelnieniu go zmienia boolean(z false na true) wartosc atack.


PublicVariable "atack";


waitUntil { atack }; //czeka az wartosc atack bedzie true


while {true} do { //petla w nieskanczonosc
 
m_1 commandArtilleryFire [[(getmarkerpos "c_1" select 0) + random 375, (getmarkerpos "c_1" select 1) + random 375, (getmarkerpos "c_1" select 2)], "rhs_mag_40Rnd_122mm_rockets", 20];

m_2 commandArtilleryFire [[(getmarkerpos "c_2" select 0) + random 375, (getmarkerpos "c_2" select 1) + random 375, (getmarkerpos "c_2" select 2)], "rhs_mag_40Rnd_122mm_rockets", 20];




sleep 30;//policz ile to 20min na sekundy i wstaw wartosc


};
Offline
Avatar użytkownika

Lygi

Szeregowy

Szeregowy

  • Posty: 34
  • Dołączył(a): Wt 09 lut, 2010 14:07

Re: Dlaczego mi skrypty nie działają?

PostSo 14 paź, 2017 08:51

ok, a wiec zacznij od tego by nazywac jednostki "z podłogą" w nazwie. Moze to wplynac na dzialanie (choc wcale nie musi).


Nie bardzo zrozumiałem o co chodzi.
Offline

Mefi

Cywil

Cywil

  • Posty: 4
  • Dołączył(a): N 06 lis, 2016 11:54

Re: Dlaczego mi skrypty nie działają?

PostPn 30 paź, 2017 16:13

"podłoga" w nazwie (czyli znak _ ) to jest po prostu konwencja nazywania zmiennych, nie wpływa na działanie skryptu

Powrót do [ArmA III] Edytor

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

cron