Teraz jest Wt 27 cze, 2017 05:00


ArmA III Edytor

Dział poświęcony edytorowi misji w ArmA III.
  • Autor
  • Wiadomość
Offline

ZiemniakAndrzej

Szeregowy

Szeregowy

  • Posty: 11
  • Dołączył(a): Wt 03 gru, 2013 15:58

ArmA III Edytor

PostWt 03 gru, 2013 16:09

Witam. mam pytanie co do edytora ArmA III. Po 1. Czy on działa? Bo jeśli nie (jest nie skończony) to ten temat nie ma sensu. Jestem jednak prawie pewien, że powinien działać.
Robię misje dla zabawy, oraz do coopa ze znajomymi (jestem amatorem) ale mam pytanie. Chodzi o to jak zmuścić do działania taką sytuację:
1. helikopter BLUFORU przylatuje z nad morza na lotnisko, ląduje i zabiera oddział z lotniska (nie startuje dopuki cały odział nie znajdzie się w środku) Potem startuje i leci ( pytanie poboczne czy mogę rozkazać mu lot na wybranej wysokość np. aby starał się utrzymać 50m) ląduje wysadza odział i odlatuje. Najlepiej żeby zrobić to na poziomie edytora bez tworzenia plików ze skryptami przez windowsa. Próbowałem robić to ale helikopter nie ląduje żeby zabrać ludzi, lub jeśli ustawię go na ziemi to czeka kilka sekund i startuje bez ludzi. potem nigdy nie ląduje na końcu trasy. Dziękuję.
Offline
Avatar użytkownika

Algrab

Generał

Generał

  • Posty: 2960
  • Dołączył(a): So 10 paź, 2009 23:35
  • Lokalizacja: Paprika'sz City

Re: ArmA III Edytor

PostWt 03 gru, 2013 16:39

Podejrzewam że większość jak nie wszystkie komendy z Arma2 będą spokojnie działać, np jak dasz helikopterowi this flyinhight 50 to poleci na 50m właśnie.
Poza tym operowanie jednostkami, grupami waypointami i wyzwalaczami jest takie same jak A2, możesz więc tam szukać rozwiązań i zastosować w A3.

Były tu takie tematy w działach A2, poszukaj tam, coś znajdziesz napewno.
Na zawsze z Wodzem i z Partią!!
Obrazek Obrazek
Obrazek
[img]/http://x3.wykop.pl/cdn/c3201142/comment_33wy0l0863SgqTDIWRdlvIvk1dPunAEM,w400.jpg[/img] :P :P :P
Offline
Avatar użytkownika

Mustang185

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1017
  • Dołączył(a): N 04 kwi, 2010 00:30
  • Lokalizacja: Jasło

Re: ArmA III Edytor

PostWt 03 gru, 2013 16:47

http://community.bistudio.com/wiki/land żeby lądował (z A2).

A żeby zaczekał na oddział, to odpowiednio synchronizuj punkty drogi.
Obrazek
Zadarli z elitą to nakryli się pytą.
Offline
Avatar użytkownika

Sejtan

Major

Major

  • Posty: 676
  • Dołączył(a): Pn 19 lip, 2004 21:26
  • Lokalizacja: Starogard Gdański

Re: ArmA III Edytor

PostWt 03 gru, 2013 17:01

Mustang185 napisał(a):...A żeby zaczekał na oddział, to odpowiednio synchronizuj punkty drogi.

TU masz napisane co i jak, tak jak w miliardzie innych tematów, które również znajdują się na tym forum i które na pewno byś znalazł gdybyś użył opcji szukaj :]
Offline

ZiemniakAndrzej

Szeregowy

Szeregowy

  • Posty: 11
  • Dołączył(a): Wt 03 gru, 2013 15:58

Re: ArmA III Edytor

PostWt 03 gru, 2013 17:16

No dziękuję. Te komendy sobie zapiszę - przyda się. Ale takie misje robiłem na arma2 oa i robiłem to tak jak piszecie. w arma3 robię właśnie tak (wersja z waypointami) zaraz sprawdzę komendy "skryptowe" i niby powinno działać ale on przylatuje i nie ląduje, mimo że jeśli podglądam misję jako dowódca oddziału który wsiada to mam na heli waypoint "GET IN" śmigło ma rozkaz waypoint "LOAD" ale po nich nie ląduję. Coś mi tu bugami śmierdzi bo jak postawię go na ziemi to nicy włącza silniki czeka chyba 10 sek i odlatuje... a nawet jak odział się zapakuje (kiedy heli jest postawiony w edytorze na ziemi i mają rozkaz wsiąść to czasem zdążą się zabrać zanim wystartuje) to wiezie ich ale nie wysadza. PS. na szybko odkryłem, że jak uda się ich załadować a waypointy lądowania są na lotnisku to heli ląduje na punkcie do lądowania ( na lotnisku jest taki znaczek namalowany tam ląduje)i wysadza. jak dam poza lotniskiem ta nie działa.
PS2. w arma 2 oa nie działa opcja z unload zsynchronizowana z get out tylko transport unload z get out i takiej kombinacji używam w a3.
Offline

ZiemniakAndrzej

Szeregowy

Szeregowy

  • Posty: 11
  • Dołączył(a): Wt 03 gru, 2013 15:58

Re: ArmA III Edytor

PostWt 03 gru, 2013 18:08

Ok zabieranie rozkminione. Pozostaje kwestia dlaczego nie ląduje?
Offline
Avatar użytkownika

Blackburn

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1437
  • Dołączył(a): Cz 15 lip, 2010 11:36
  • Lokalizacja: Raz tu, raz tam...

Re: ArmA III Edytor

PostWt 03 gru, 2013 21:49

W A2 było tak, że w momencie kiedy wstawiałeś na mapę pusty helikopter i wsadzałeś do niego załogę komendami, to olewał waypointy unload i load (czy jak one się tam zwą).
Offline

ZiemniakAndrzej

Szeregowy

Szeregowy

  • Posty: 11
  • Dołączył(a): Wt 03 gru, 2013 15:58

Re: ArmA III Edytor

PostŚr 11 gru, 2013 21:27

Ok. Był to jakiś błąd z grą. Zobaczyłem jak steam wykrył jakieś dziwy, wszystko przemielił i edytor działa dziękuję
Offline

krzyhal

Szeregowy

Szeregowy

  • Posty: 12
  • Dołączył(a): Pt 20 lut, 2015 20:44

Re: ArmA III Edytor

PostPt 20 lut, 2015 21:08

Witam wszystkich.
Jestem tu po raz pierwszy i nie chciałem zakładać nowego wątku dlatego podłączyłem się tutaj.
Poza tym, po przejściu kilku misji w grze w scenariuszu, nie bardzo potrafię wypełnić kolejną - tą z dronem. :wink:

Dlatego gram głównie w misje, które sam sobie wymyślam w edytorze i to kolejny powód dla którego postanowiłem tutaj poszukać pomocy.

Mój problem polega na tym, że od pewnego czasu - niby wszystko na początku idzie dobrze, czyli wszystko działa, natomiast po jakimś czasie - kiedy jestem w jakimś pojeździe n.p. w Pandurze - gdzie poza mną jest jeszcze dwóch wojaków AI - mechanik i medyk - ja zmieniam zazwyczaj pozycję z drivera na strzelca i odwrotnie, otóż po jakimś czasie mój pojazd zapada się jakby w błoto po osie i nie chce jechać dalej - bez względu czy to asfalt, beton czy trawa.
Zauważyłem że inne pojazdy AI też czasem tak się zapadają.
Kiedy próbuję zmienić pojazd na inny - w momencie wsiadania mnie i moich AI jest niby wszystko OK, ale jak uruchomię silnik to znowu po osie tonie - obojętne czy to trawa czy asfalt. Co ciekawe - pojazdy które stoją w najbliższym otoczeniu - mimo że puste też idą w glebę po osie.

Zupełnie nie wiem jaka może być tego przyczyna?
Gra aktualizuje się automatycznie, steam też, mam ją już przynajmniej z rok i te wpadki w "BŁOTO" dopiero od niedawna się pojawiły.
Wczoraj zainstalowałem nowe stery z Nvidii i wydawało się że jest OK, ale dzisiaj znowu wpadłem w Błoto.
Czyli praktycznie nie da się w to grać.
Nie instalowałem dotychczas żadnych modów ani dodatków, więc zupełnie nie rozumiem skąd takie kwiatki?
Ciekawe czy ktoś też cierpi na podobną przypadłość?
Bardzo Proszę o ewentualną pomoc.
Offline
Avatar użytkownika

Pyjter

Porucznik

Porucznik

  • Posty: 314
  • Dołączył(a): Cz 01 mar, 2012 13:11
  • Lokalizacja: Mysłowice

Re: ArmA III Edytor

PostPt 20 lut, 2015 21:35

Mnie pomogło to:

http://feedback.arma3.com/view.php?id=22220
błąd A3, naprawiony ostatnio w devbranchu

http://forums.bistudio.com/showthread.p ... t-feedback
a dokładniej: https://www.dropbox.com/sh/582opsto4mmr ... v2.7z?dl=0
ściągnięcie tego rozwiązuje sytuacje.

(ah, to powyższe to jest osobny .exe z naprawionymi błędami, można sobie skrót obok zrobić i w SP spokojnie z tego korzystać. w MP wszyscy potrzebują mieć ściągnięty te .exe)
Offline

krzyhal

Szeregowy

Szeregowy

  • Posty: 12
  • Dołączył(a): Pt 20 lut, 2015 20:44

Re: ArmA III Edytor

PostPt 20 lut, 2015 22:14

Dzięki serdeczne za odzew.
Twój pierwszy link działa natomiast dwa pozostałe nie bardzo. ;)

Wybacz ale informatyk ze mnie jak z koziej ... itd. :)

Czyli z tego pierwszego linku co mam ściągnąć?
Bo tam na dole są Attached Files - to który?

Nie wiem co to jest devbranch i dlaczego "tfurcy" gry sami tego nie naprawiają?

Wcześniej miałem przejściowe problemy n.p. z nie naprawiającymi ciężarówkami naprawczymi lub nie leczącym medykiem, czy nie naprawiającym mechanikiem, ale po kilku dniach to ustępowało.

A to "błoto" już ze dwa - trzy tygodnie jest.
Jak mam "pieszą" misję to OK, a jak z pojazdami to gleba.

Jeśli mógłbyś mi dokładnie wytłumaczyć - co i gdzie muszę pobrać i zainstalować to bardzo Ci będę wdzięczny. :)

Nie gram w MP tylko w SP i w zasadzie tylko w edytora.
Z Modów czy z Adonów to myślałem tylko o tym który stabilizuje lufę w snajperce - czyli działający dwójnóg, ale jeszcze nic nie ściągałem ani nie instalowałem.

To coś z .exe to jakiś program chyba?
Offline
Avatar użytkownika

Pyjter

Porucznik

Porucznik

  • Posty: 314
  • Dołączył(a): Cz 01 mar, 2012 13:11
  • Lokalizacja: Mysłowice

Re: ArmA III Edytor

PostSo 21 lut, 2015 11:56

spróbuj któryś z tych plików exe: arma3client_performance_138v4.7z, wklejasz go do głównego katalogu army i robisz nowy skrót.

https://www.dropbox.com/sh/582opsto4mmr8d8/3BSy9PdRGm

jak nie wyświetlą Ci się nazwy to odśwież stronę.
Offline

krzyhal

Szeregowy

Szeregowy

  • Posty: 12
  • Dołączył(a): Pt 20 lut, 2015 20:44

Re: ArmA III Edytor

PostSo 21 lut, 2015 17:59

Dzięki Ci serdeczne - zaraz sobie ściągnę i zobaczymy czy zadziała. ;)

Swoją szosą to "tfurcy" tego czegoś co przypomina grę sami powinni dbać o to żeby takich bugów nie było, a nie skupiać się na pierdołach typu huśtawki dla dzieci i kioski z gyrosami.

A tak to człowiek za ciężkie pieniądze kupuje jakąś "betę" i jeszcze sobie każą słono dopłacać za każdy dodatkowy helikopter, że o kartach nie wspomnę. lol

Najwyżej wrócę do Army 2 gdzie nie miałem takich przyjemności - co najwyżej skaczący na kamieniu wojak, albo czołg przewracający się na plecy a nie fikający koziołki z podwójnym saltem jak w trójce. lol
Offline

krzyhal

Szeregowy

Szeregowy

  • Posty: 12
  • Dołączył(a): Pt 20 lut, 2015 20:44

Re: ArmA III Edytor

PostSo 21 lut, 2015 18:29

Kurteczka.
Wszystko pięknie ściągnąłem i rozpakowałem, ale za nic w świecie nie mogę znaleźć Katalogu gry.
To znaczy jest Katalog:
Komputer/Dysk Lokalny(C)/Użytkownicy/Moje Dokumenty/Arma 3
ale tu nie ma żadnego pliku exe.
Są tylko trzy katalogi:
missions
Saved
UserSaved

i trzy pliki:
Arma3.cfg
PC.Arma3Profile
PC.varsArma3Profile

Czy to właśnie tu mam wkleić to co ściągnąłem i skrót na pulpit?
Nie jestem pewien bo tu nie ma żadnego pliku exe?

Może to z mojej strony głupie pytania ale jak już wspominałem nie znam się kompletnie na informatyce a nie chcę żeby mi się coś rozkwasiło.
A z kolei skrót dotychczasowy Arma 3 na pulpicie to skrót internetowy .url
Offline
Avatar użytkownika

Pyjter

Porucznik

Porucznik

  • Posty: 314
  • Dołączył(a): Cz 01 mar, 2012 13:11
  • Lokalizacja: Mysłowice

Re: ArmA III Edytor

PostSo 21 lut, 2015 19:32

grę masz fizycznie w katalogu STEAM, u mnie wygląda ścieżka tak: C:\Steam\steamapps\common\Arma 3, szukaj :twisted:
Następna strona

Powrót do [ArmA III] Edytor

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

cron