Teraz jest Cz 22 cze, 2017 20:12


ArmA III Edytor

Dział poświęcony edytorowi misji w ArmA III.
  • Autor
  • Wiadomość
Offline

krzyhal

Szeregowy

Szeregowy

  • Posty: 12
  • Dołączył(a): Pt 20 lut, 2015 20:44

Re: ArmA III Edytor

PostSo 21 lut, 2015 19:54

Jeszcze raz Dzięki.
U mnie ścieżka wygląda dokładnie tak samo. :D
Zaraz zobaczę czy można już jeździć pancerkami czy dalej jest to błocko. ;)

Co to znaczy znać się na informatyce.
Żeby se pograć teraz w gierkę to trzeba mieć jakie takie pojęcie a nie tak jak kiedyś - tylko się odpalało i jazda. lol
Offline
Avatar użytkownika

Pyjter

Porucznik

Porucznik

  • Posty: 314
  • Dołączył(a): Cz 01 mar, 2012 13:11
  • Lokalizacja: Mysłowice

Re: ArmA III Edytor

PostSo 21 lut, 2015 20:03

No jeśli przeklepywanie Basica z "Bajtka" można uznać za studia informatyczne to tak, jestem informatykiem :spoko:
Offline

krzyhal

Szeregowy

Szeregowy

  • Posty: 12
  • Dołączył(a): Pt 20 lut, 2015 20:44

Re: ArmA III Edytor

PostSo 21 lut, 2015 20:23

Spoko - wcale nie trzeba kończyć studiów żeby być informatykiem. ;)
A ja nawet nie wiem co to jest Basic i "Bajtek".

Na razie ruszyło, ale po pewnym czasie zwiecha - jasny ekran, wszystkie ikonki do sterowania zostały - brak głosu.
Spróbuję zrestartować komputer - może to coś pomoże.
Offline
Avatar użytkownika

Pyjter

Porucznik

Porucznik

  • Posty: 314
  • Dołączył(a): Cz 01 mar, 2012 13:11
  • Lokalizacja: Mysłowice

Re: ArmA III Edytor

PostSo 21 lut, 2015 21:08

v2 było stabilne, v4 zainstalowałem dzisiaj i na razie brak problemów.
Offline

krzyhal

Szeregowy

Szeregowy

  • Posty: 12
  • Dołączył(a): Pt 20 lut, 2015 20:44

Re: ArmA III Edytor

PostSo 21 lut, 2015 22:32

No niestety - u mnie dalej harcerzyki po polu latają jak im autka w błocko wjeżdżają. :(
Może jutro spróbuję zainstalować to v2?
Dzisiaj już mi się nie chce i wracam do starej dobrej Army 2 po której wiem czego się można spodziewać.

Trochę inaczej teraz to wygląda - mimo zaliczenia gleby pojazd jedzie jeszcze sam prosto i przez trawkę i przez asfalt - zatrzymuje się dopiero na murkach kamiennych lub po prostu kamieniach. :)

Ale i tak dzięki za pomoc, może któryś inny zadziała.
Offline
Avatar użytkownika

Pyjter

Porucznik

Porucznik

  • Posty: 314
  • Dołączył(a): Cz 01 mar, 2012 13:11
  • Lokalizacja: Mysłowice

Re: ArmA III Edytor

PostSo 21 lut, 2015 23:42

V2 jest ok, v4 ma ten błąd znowu, będę jutro testował v3
Offline
Avatar użytkownika

reyhard

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1455
  • Dołączył(a): So 12 mar, 2005 09:56
  • Lokalizacja: wielkiego brata

Re: ArmA III Edytor

PostSo 21 lut, 2015 23:57

jest już dostępna wersja RC 1.40 gdzie ten błąd jest teoretycznie naprawiony
Arma3Update140RC
Po prostu przyjmij do wiadomości, że nadciąga rewolucja proletariacka, lada dzień Chavez z Castro i Bin Ladenem nadjadą na białym traktorze i uwolnią ciemiężony lud polski spod władzy międzynarodowego kapitału.
Offline

krzyhal

Szeregowy

Szeregowy

  • Posty: 12
  • Dołączył(a): Pt 20 lut, 2015 20:44

Re: ArmA III Edytor

PostN 22 lut, 2015 16:48

Dzięki za info.
Jak otworzę grę to na tym dolnym pasku w Menu głównym mi pokazuje 1.38.128937.
Zawsze Arma sama się dotychczas updejtowała - czyli pominęli wersję 1.39?
Ostatnio się steam update-ował.
Czekam w takim razie kiedy się uaktualni, chyba, że samemu można jakoś tego dokonać?
Offline

tom3kb

Major

Major

  • Posty: 523
  • Dołączył(a): Pt 04 mar, 2011 07:35
  • Lokalizacja: Sieradz

Re: ArmA III Edytor

PostN 22 lut, 2015 17:06

Patche nie muszą mieć kolejnych numerków ;)
A ten 1.40 to beta patch, a nie stabilny.
Offline
Avatar użytkownika

reyhard

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1455
  • Dołączył(a): So 12 mar, 2005 09:56
  • Lokalizacja: wielkiego brata

Re: ArmA III Edytor

PostN 22 lut, 2015 20:26

nieparzyste to są beta patche (np. 1.39/devbranch), stabilne są parzyste

http://forums.bistudio.com/showthread.p ... EAM-client

wpisujesz kod, który podałem powyżej i masz wersje 1.40. pewnie gdzieś za dwa do czterech dni będzie oficjalne wydanie tego dla wszystkich
Po prostu przyjmij do wiadomości, że nadciąga rewolucja proletariacka, lada dzień Chavez z Castro i Bin Ladenem nadjadą na białym traktorze i uwolnią ciemiężony lud polski spod władzy międzynarodowego kapitału.
Offline

krzyhal

Szeregowy

Szeregowy

  • Posty: 12
  • Dołączył(a): Pt 20 lut, 2015 20:44

Re: ArmA III Edytor

PostN 22 lut, 2015 21:46

Dzięki serdeczne za info.
Zainstalowałem sobie to .exe z v2 i idzie jak złoto - żadnej gleby nie zalicza. :)

Aż tak bardzo mi się nie spieszy - niech sobie sama zainstaluje swoje patche.
Tylko jedno pytanie - czy jak już się sama zaktualizuje to korzystać dalej z tego v2 czy z normalnego skrótu domyślnego?

I jeszcze - czy jest gdzieś na Forum wątek, gdzie sobie można ponarzekać na A3 - zwaną czule przez jednego z Kolegów "Srarma"?

Jeszcze raz dziękuje wszystkim Kolegom, którzy zechcieli mi pomóc.

Wiem, że pewnie lejecie ze mnie, ale dla mnie to wszystko nie jest normalne - gra w swej podstawowej wersji powinna działać bez żadnych zaciachów. Bo często gęsto bawią się nią takie tuzy informatyki jak ja. :D
Dla wyższych sfer - owszem wszelkie Mody i Addony, ale dla szaraczków powinno wszystko iść w wersji podstawowej gładko.
Bo tak to bubel jest, a nie gra do zabawy w końcu.

Kiedyś - jeszcze za kultowego Flash Pointa - którego mi się udało przejść całego - poinstalowałem sobie nawet nieco Addonów.
Ale od A1 już nie miałem takiej potrzeby.
Choć dziś przejrzałem pobieżnie forum z Addonami i jest tam wiele fajnych rzeczy. ;)

Pozdrawiam wszystkich serdecznie. :spoko:
Offline

krzyhal

Szeregowy

Szeregowy

  • Posty: 12
  • Dołączył(a): Pt 20 lut, 2015 20:44

Re: ArmA III Edytor

PostPn 23 lut, 2015 00:28

Drugi raz przećwiczyłem najbardziej rozbudowaną misyjkę z edytora, w której jest przynajmniej kilkadziesiąt jednostek - nie pojedynczych ludzików tylko jednostek - po każdej ze stron po trzy plutony czołgów - 3x4=12x2=24 tanki, po plutonie armato-haubitz, po kilka plutonów na bwp/transporterach, po kilka plutonów piechocińców - regular i scoutsi, snajperzy i takie tam pojazdy wsparcia - medyczne, naprawcze i ammo - po kilka na każdą ze stron.
Plus oczywiście po mojej stronie 6 samolotów (w tym jeden startujący z lotniska)+ 2 helikoptery a po przeciwnej 2 samoloty (w tym jeden startujący z lotniska) + 1 helikopter - gunship.
Pojazdy pelot i kilka sekcji pieszych pelot.
Większość jednostek ma waypointy, część zapętlona do patrolowania terenu, sporo pustych pojazdów, z których mogę korzystać dowolnie, masa kontenerów z wszelkiego rodzaju ammo, uzbrojeniem lub wsparciem.
I z tym v2 idzie jak złoto, żadnych błot pińskich.

A jeszcze jedną rzecz ciekawą zauważyłem - mniej się klamot grzeje.
Mam otwierane drzwiczki z przodu i wiatrak do góry - oczywiście jeden z kilku w klamocie, jeden ciągnie też od przodka - obudowa Fractal - i wcześniej zauważalnie się grzał jak piec - coby go zamknąć musiałem kilka ładnych minut poczekać, żeby się schłodził, a teraz po zamknięciu gry chłodniutki i praktycznie po zejściu do pulpitu mogę grata wyłączyć.
Karta GTX 770, procek Core i5 3,30 GHz, RAM 8 GB, Winda 7/64 SP1.
Offline

krzyhal

Szeregowy

Szeregowy

  • Posty: 12
  • Dołączył(a): Pt 20 lut, 2015 20:44

Re: ArmA III Edytor

PostPn 20 lip, 2015 00:57

No to wałek 1.48. coś tam!!! :x
Tak jak się chwaliłem, że spoko moją misyjkę "dosyć" mocno rozbudowaną w edytorze odpalam bezproblemowo, to po instalce najnowszej wersji - 1.48.cośtam" tego pepickiego programiku jest "wałek" total.
Tzn. jak mam ustawioną w edytorze misyjkę z kilkoma ludzikami i kilkoma "sprzętami" to idzie jak ta "lala".
Natomiast, jak mam misyjkę, którą sobie już dużo wcześniej ustawiłem i przetrwała wszystkie wcześniejsze wersje programiku, w zasadzie bez zaciachu - z wyjątkiem wpadania w glebę - ten problem już wcześniej naświetlałem - z kilkudziesięcioma jednostkami po stronie wroga i kilkudziesięcioma po mojej to wałek total - niby się uruchamia, ale po chwili widać tylko sam hełm i mundur a gostek jest całkiem obok, tak samo z moimi sołdatami - też stoją same mundurki i wojaki obok.
O tym, że się tnie i wcale nie ma zamiaru iść do przodu już nie wspomnę. :shock:
Pokaz slajdów to przy tym "zjawisku" film w przyspieszonym tempie.
Brawo pepiki i wersja 1.48. cośtam. :bije:
Chyba wypierniczę ten programik z kompa coby się nie denerwować. :PPPP
Ciekaw jestem tylko czy jakiś pepik mi odda kasę za to gówno??? :|
Offline
Avatar użytkownika

Algrab

Generał

Generał

  • Posty: 2960
  • Dołączył(a): So 10 paź, 2009 23:35
  • Lokalizacja: Paprika'sz City

Re: ArmA III Edytor

PostPn 20 lip, 2015 09:04

Andrzeju, nie denerwuj się.
Arma 3 jest przecież za każdym kolejnym patchem lepsza. Każdy o tym wie. A że jakieś misje nie działają po update, to nie problem BISu przecież, tylko missionmakera, right? :twisted:

Włącz sobie może pod steamem to DEV zamiast STABLE. Może coś pójdzie. Z odzyskiwaniem kasy dałbym sobie spokój. Tajemnicą poliszynela jest że każdy kto z własnej woli dokonuje zakupu tytułu bisu - jednocześnie automatycznie sygnuje utajnioną klauzulę iż niniejszym zostaje darmowym testerem oprogramowania i w podzięce za ten zaszczyt zobowiązuje się do czynnego wspierania dewelopera wszelkimi dostępnymi środkami :lol:
Na zawsze z Wodzem i z Partią!!
Obrazek Obrazek
Obrazek
[img]/http://x3.wykop.pl/cdn/c3201142/comment_33wy0l0863SgqTDIWRdlvIvk1dPunAEM,w400.jpg[/img] :P :P :P
Offline
Avatar użytkownika

Jon

Generał

Generał

  • Posty: 10639
  • Dołączył(a): Wt 20 lip, 2004 00:43
  • Lokalizacja: Kraków

Re: ArmA III Edytor

PostPn 20 lip, 2015 11:59

Dziwne, u mnie działa
http://www.pajacyk.pl

“Politics is supposed to be the second oldest profession. I have come to realize that it bears a very close resemblance to the first.”
~ Ronald Reagan
Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do [ArmA III] Edytor

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

cron