Teraz jest Pt 29 mar, 2024 01:13


ArmA III Edytor

Dział poświęcony edytorowi misji w ArmA III.
  • Autor
  • Wiadomość
Offline

ZiemniakAndrzej

Szeregowy

Szeregowy

  • Posty: 11
  • Dołączył(a): Wt 03 gru, 2013 15:58

ArmA III Edytor

PostWt 03 gru, 2013 16:09

Witam. mam pytanie co do edytora ArmA III. Po 1. Czy on działa? Bo jeśli nie (jest nie skończony) to ten temat nie ma sensu. Jestem jednak prawie pewien, że powinien działać.
Robię misje dla zabawy, oraz do coopa ze znajomymi (jestem amatorem) ale mam pytanie. Chodzi o to jak zmuścić do działania taką sytuację:
1. helikopter BLUFORU przylatuje z nad morza na lotnisko, ląduje i zabiera oddział z lotniska (nie startuje dopuki cały odział nie znajdzie się w środku) Potem startuje i leci ( pytanie poboczne czy mogę rozkazać mu lot na wybranej wysokość np. aby starał się utrzymać 50m) ląduje wysadza odział i odlatuje. Najlepiej żeby zrobić to na poziomie edytora bez tworzenia plików ze skryptami przez windowsa. Próbowałem robić to ale helikopter nie ląduje żeby zabrać ludzi, lub jeśli ustawię go na ziemi to czeka kilka sekund i startuje bez ludzi. potem nigdy nie ląduje na końcu trasy. Dziękuję.
Offline
Avatar użytkownika

Algrab

Generał

Generał

  • Posty: 2990
  • Dołączył(a): So 10 paź, 2009 23:35
  • Lokalizacja: x+2=1

Re: ArmA III Edytor

PostWt 03 gru, 2013 16:39

Podejrzewam że większość jak nie wszystkie komendy z Arma2 będą spokojnie działać, np jak dasz helikopterowi this flyinhight 50 to poleci na 50m właśnie.
Poza tym operowanie jednostkami, grupami waypointami i wyzwalaczami jest takie same jak A2, możesz więc tam szukać rozwiązań i zastosować w A3.

Były tu takie tematy w działach A2, poszukaj tam, coś znajdziesz napewno.
Obrazek
Offline
Avatar użytkownika

Mustang185

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1032
  • Dołączył(a): N 04 kwi, 2010 00:30
  • Lokalizacja: Jasło

Re: ArmA III Edytor

PostWt 03 gru, 2013 16:47

http://community.bistudio.com/wiki/land żeby lądował (z A2).