Teraz jest Cz 22 cze, 2017 20:11


Nowe moduły.

Dział poświęcony edytorowi misji w ArmA III.
  • Autor
  • Wiadomość
Offline

ZiemniakAndrzej

Szeregowy

Szeregowy

  • Posty: 11
  • Dołączył(a): Wt 03 gru, 2013 15:58

Nowe moduły.

PostPt 14 lut, 2014 16:42

Witam. Mam małe pytanie - nie mogę sobie poradzić z modułem sector. To znaczy zrobiłem działające sektory ale chciałbym, aby po przejęciu sektora można było się w nim respawnować a po utraceniu go nie. Niestety nie wiem jak to zrobić. Jest w opcjach modułu takie okno task descripction i jest opisane dosyć dziwacznie to znaczy z tego co rozumiem : Użyj %1 żeby (coś tam, nie ważne) , użyj %2 żeby wyposażyć sektor w nagrody np. odblokowanie pojazdów lub respawnu. Wie ktoś jak użyć tej opcji?
Offline
Avatar użytkownika

Jon

Generał

Generał

  • Posty: 10639
  • Dołączył(a): Wt 20 lip, 2004 00:43
  • Lokalizacja: Kraków

Re: Nowe moduły.

PostPt 14 lut, 2014 16:55

Wątpię. Jako rozwiązanie alternatywne, dużo uboższe - zawsze możesz przenieść spawn "główny" - proste setpos getpos dla markera respawn_west czy jak to się tam nazywało.
http://www.pajacyk.pl

“Politics is supposed to be the second oldest profession. I have come to realize that it bears a very close resemblance to the first.”
~ Ronald Reagan
Offline

ZiemniakAndrzej

Szeregowy

Szeregowy

  • Posty: 11
  • Dołączył(a): Wt 03 gru, 2013 15:58

Re: Nowe moduły.

PostPt 14 lut, 2014 17:32

Acha. tylko jeszcze jedno- czy dałoby się jakoś zsynchronizować moduł respawnu tak aby uruchomił się po wejściu jednostki w zsynchronizowany trigger czy te respawny są po prostu uruchomione i już - nie da się ich w żaden sposób wyłączyć?

Powrót do [ArmA III] Edytor

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

cron