Teraz jest Cz 28 mar, 2024 15:44


Przydatne komendy

Dział poświęcony edytorowi misji w ArmA III.
  • Autor
  • Wiadomość
Offline

Ghost

Porucznik

Porucznik

  • Posty: 387
  • Dołączył(a): So 03 paź, 2009 17:15

Przydatne komendy

PostSo 05 kwi, 2014 12:27

BIS wprowadził parę ciekawych komend w nowej armie, i tak w description.ext mamy parametry:
Kod: Zaznacz cały
author="autor";
OnLoadName = "nazwa misji";
OnLoadMission = "opis w czasie ładowania";
loadScreen = "loadScreen.paa";

Tego używamy, żeby mieć ekran ładowania w czasie wczytywania się misji.

Z innych, ciekawych komend:
Kod: Zaznacz cały
joinUnassigned = 1;//0 - automatycznie przydziela na sloty, 1 - nie
corpseLimit = 15;// usuwa zwłoki przed upływem czasu określonego czasu
corpseRemovalMinTime = 60; //minimalny czas, po którym usunie ciała
corpseRemovalMaxTime = 3600;//maksymalny czas, po którym przestaniemy widzieć martwych ludzi
enableDebugConsole = 0;//debug konsola 0 - zablokowana, 1- dla adminów,hostów, 2 - dla wszystkich Nas interesują dwa pierwsze



BIS ukrył także nie dzieląc się z nami tą wiedzą dużą liczbą malowań cywilnych dla MH-6, to jest ich lista:
Kod: Zaznacz cały
"A3\Air_F\Heli_Light_01\Data\Heli_Light_01_ext_Blufor_CO.paa",
"A3\Air_F\Heli_Light_01\Data\heli_light_01_ext_uni_mc.paa",
"A3\Air_F\Heli_Light_01\Data\heli_light_01_ext_indp_co.paa",
"A3\Air_F\Heli_Light_01\Data\heli_light_01_ext_co.paa",
"A3\Air_F\Heli_Light_01\Data\heli_light_01_ext_blue_co.paa",
"A3\Air_F\Heli_Light_01\Data\heli_light_01_ext_ion_co.paa",
"A3\Air_F\Heli_Light_01\Data\Skins\heli_light_01_ext_blueline_co.paa",
"A3\Air_F\Heli_Light_01\Data\Skins\heli_light_01_ext_digital_co.paa",
"A3\Air_F\Heli_Light_01\Data\Skins\heli_light_01_ext_elliptical_co.paa",
"A3\Air_F\Heli_Light_01\Data\Skins\heli_light_01_ext_graywatcher_co.paa",
"A3\Air_F\Heli_Light_01\Data\Skins\heli_light_01_ext_jeans_co.paa",
"A3\Air_F\Heli_Light_01\Data\Skins\heli_light_01_ext_shadow_co.paa",
"A3\Air_F\Heli_Light_01\Data\Skins\heli_light_01_ext_sheriff_co.paa",
"A3\Air_F\Heli_Light_01\Data\Skins\heli_light_01_ext_furious_co.paa",
"A3\Air_F\Heli_Light_01\Data\Skins\heli_light_01_ext_speedy_co.paa",
"A3\Air_F\Heli_Light_01\Data\Skins\heli_light_01_ext_sunset_co.paa",
"A3\Air_F\Heli_Light_01\Data\Skins\heli_light_01_ext_vrana_co.paa",
"A3\Air_F\Heli_Light_01\Data\Skins\heli_light_01_ext_wasp_co.paa",
"A3\Air_F\Heli_Light_01\Data\Skins\heli_light_01_ext_wave_co.paa"

Żeby działało na serwerze trzeba użyć komendy setObjectTextureGlobal
Offline

Majster

Kapral

Kapral

  • Posty: 73
  • Dołączył(a): Cz 02 sty, 2014 22:47

Re: Przydatne komendy

PostN 17 sie, 2014 13:19

Tryb gry:
Można również określić tryb gry w grze multiplayer, który wyświetla się podczas ładowania misji:

Kod: Zaznacz cały
class Header
{
 gameType = COOP; // DM, TDM, CTF, SC, RPG, SANDBOX ect.
};


Debriefing:
W ArmA 3 nie działa briefing.html za to BIS zrobił to

Kod: Zaznacz cały
class CfgDebriefing

   class End1 // tu wpisujesz typ wyzwalacza zakończającego misje np. class End2, class loser
   {
      title = "Zadanie wykonane!"; // Tytuł
      subtitle = "Drużyna Alpha zabezpieczyła punkt Robinson"; // podtytuł
      description = "Świetnie wykonana robota, nie oszczędziłeś ani jednego Taliba. "; // szczegółowy opis
      pictureBackground = "picture.paa"; // zdjęcie w tle w formacie 2:1, jeśli nie zostanie podane zastąpi to zdjęcie z loading screen
      picture = "b_recon"; // marker nad tytułem w formacie 1:1
      pictureColor[] = {0.6,0.1,0.0,1}; // kolor zdjęcia, domyślnie jest biały
   };
};
Nazwa w grze: Majster

Powrót do [ArmA III] Edytor

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości

cron