Teraz jest Cz 22 cze, 2017 20:12


Dodawanie obiektów po ID

Dział poświęcony edytorowi misji w ArmA III.
  • Autor
  • Wiadomość
Offline
Avatar użytkownika

GRAD

Cywil

Cywil

  • Posty: 7
  • Dołączył(a): N 11 maja, 2014 21:48
  • Lokalizacja: Gravesend, UK.

Dodawanie obiektów po ID

PostPn 12 maja, 2014 20:36

Pytanie: jak stawiać (kopiować) obiekty istniejące już obecnie w oryginalnych mapach w Armie (III), czyli np. domki, lampy, itp.? O ile to w ogóle możliwe.

Sytuacja: mam misje nocną, jednakże chciałbym dać partyzantom większe szanse (jako, iż nie mają noktowizorów) i dodać więcej lamp ulicznych.

Pozdrawiam, Steam Team GRAD.

P.S. Przeszukałem google oraz forum pod wieloma frazami i nie znalazłem odpowiedniego tematu.
Offline
Avatar użytkownika

Mustang185

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1017
  • Dołączył(a): N 04 kwi, 2010 00:30
  • Lokalizacja: Jasło

Re: Dodawanie obiektów po ID

PostPn 12 maja, 2014 20:58

_lamp = createVehicle ["Land_LampStreet_F", getPos player, [], 0, ""];

Albo

http://www.armaholic.com/page.php?id=20427
Obrazek
Zadarli z elitą to nakryli się pytą.
Offline
Avatar użytkownika

GRAD

Cywil

Cywil

  • Posty: 7
  • Dołączył(a): N 11 maja, 2014 21:48
  • Lokalizacja: Gravesend, UK.

Re: Dodawanie obiektów po ID

PostPn 12 maja, 2014 22:34

Prosiłbym o rozwinięcie wypowiedzi, gdzie wrzucić dokładnie:
Kod: Zaznacz cały
"_lamp = createVehicle ["Land_LampStreet_F", getPos player, [], 0, ""];"
Offline
Avatar użytkownika

Mustang185

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1017
  • Dołączył(a): N 04 kwi, 2010 00:30
  • Lokalizacja: Jasło

Re: Dodawanie obiektów po ID

PostWt 13 maja, 2014 08:22

W pole inicjalizuj np. gamelogic albo niewidzialnego helipadu. Oczywiście zmień getPos player na getPos this.
Obrazek
Zadarli z elitą to nakryli się pytą.
Offline
Avatar użytkownika

GRAD

Cywil

Cywil

  • Posty: 7
  • Dołączył(a): N 11 maja, 2014 21:48
  • Lokalizacja: Gravesend, UK.

Re: Dodawanie obiektów po ID

PostŚr 14 maja, 2014 00:33

Znalazłem taką oto listę i myślę, że może się przydać komuś:

https://community.bistudio.com/wiki/Arm ... cles_EMPTY

Pozdrawiam, Team Steam GRAD.

Powrót do [ArmA III] Edytor

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

cron