Teraz jest Wt 19 mar, 2024 06:25


Drawicon3D przez addMissionEventHandler

Dział poświęcony edytorowi misji w ArmA III.
  • Autor
  • Wiadomość
Offline

Ghost

Porucznik

Porucznik

  • Posty: 387
  • Dołączył(a): So 03 paź, 2009 17:15

Drawicon3D przez addMissionEventHandler

PostSo 10 sty, 2015 16:11

Mam problem z przerobieniem skryptu tak, żeby działał pod CBA, które wymaga, żeby draw3D było wywoływanie przez addMissionEventHandler, którem nigdy się nie bawiłem. Udało mi się przerobić coś takiego
Kod: Zaznacz cały
onEachFrame
{ _x = player;
   if(!isNull(_x)) then { 
   drawIcon3D ['', [1,0,0,1],(player modelToWorld (player selectionPosition 'LeftHandMiddle1')), 0, 0, 0, (format ["%1|%2",player ammo (currentWeapon player),currentWeaponMode player]), 4, 0.04, 'PuristaMedium'];};};
na coś takiego
Kod: Zaznacz cały
_draw3D = addMissionEventHandler ["Draw3D",{
drawIcon3D ['', [1,0,0,1],(player modelToWorld (player selectionPosition 'LeftHandMiddle1')), 0, 0, 0, (format ["%1|%2",player ammo (currentWeapon player),currentWeaponMode player]), 4, 0.04, 'PuristaMedium'];}];

(ten skrypt wyświetla z boku graczowi ilość pestek w magazynku i firemode), ale zrobienie czegoś bardziej rozbudowanego mnie przerasta. Ten skrypt ma zaznaczać graczom innych graczy i podawać ich imiona z odległości mniejszej niż 100m, ale nie wiem, jak go wywołać przez addMissionEventHandlera

Kod: Zaznacz cały
onEachFrame {
  if(player distance _x < 100 && isPlayer _x && _x != player && side _x == playerSide) then
            {drawIcon3D ['a3\ui_f\data\IGUI\Cfg\Cursors\select_ca.paa', [0,0.3,0.64,0.5],(_x modelToWorld (_x selectionPosition 'Spine3')), 0.8, 0.8, 0,'', 0, 0, 'PuristaMedium'];
            drawIcon3D ['', [1,1,1,1],(_x modelToWorld (_x selectionPosition 'pelvis')), 0, 0, 0, name _x, 2, 0.03, 'PuristaMedium'];};} foreach playableUnits;}
Offline
Avatar użytkownika

reyhard

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1455
  • Dołączył(a): So 12 mar, 2005 09:56
  • Lokalizacja: wielkiego brata

Re: Drawicon3D przez addMissionEventHandler

PostWt 13 sty, 2015 14:29

Kod: Zaznacz cały
_draw3D = addMissionEventHandler [
   "Draw3D",
   {
      {
         if((player distance _x < 100)   && {(isPlayer _x) && (side _x == playerSide)}) then
           {   
              drawIcon3D ['a3\ui_f\data\IGUI\Cfg\Cursors\select_ca.paa', [0,0.3,0.64,0.5],(_x modelToWorld (_x selectionPosition 'Spine3')), 0.8, 0.8, 0,'', 0, 0, 'PuristaMedium'];
               drawIcon3D ['', [1,1,1,1],(_x modelToWorld (_x selectionPosition 'pelvis')), 0, 0, 0, name _x, 2, 0.03, 'PuristaMedium'];
           };
       }foreach (playableUnits-[player]);
   }
];
Po prostu przyjmij do wiadomości, że nadciąga rewolucja proletariacka, lada dzień Chavez z Castro i Bin Ladenem nadjadą na białym traktorze i uwolnią ciemiężony lud polski spod władzy międzynarodowego kapitału.
Offline

Ghost

Porucznik

Porucznik

  • Posty: 387
  • Dołączył(a): So 03 paź, 2009 17:15

Re: Drawicon3D przez addMissionEventHandler

PostŚr 14 sty, 2015 19:28

Dzięki, działa

Powrót do [ArmA III] Edytor

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

cron