Mam problem z przerobieniem skryptu tak, żeby działał pod CBA, które wymaga, żeby draw3D było wywoływanie przez addMissionEventHandler, którem nigdy się nie bawiłem. Udało mi się przerobić coś takiego
(ten skrypt wyświetla z boku graczowi ilość pestek w magazynku i firemode), ale zrobienie czegoś bardziej rozbudowanego mnie przerasta. Ten skrypt ma zaznaczać graczom innych graczy i podawać ich imiona z odległości mniejszej niż 100m, ale nie wiem, jak go wywołać przez addMissionEventHandlera
- Kod: Zaznacz cały
onEachFrame
{ _x = player;
if(!isNull(_x)) then {
drawIcon3D ['', [1,0,0,1],(player modelToWorld (player selectionPosition 'LeftHandMiddle1')), 0, 0, 0, (format ["%1|%2",player ammo (currentWeapon player),currentWeaponMode player]), 4, 0.04, 'PuristaMedium'];};};
- Kod: Zaznacz cały
_draw3D = addMissionEventHandler ["Draw3D",{
drawIcon3D ['', [1,0,0,1],(player modelToWorld (player selectionPosition 'LeftHandMiddle1')), 0, 0, 0, (format ["%1|%2",player ammo (currentWeapon player),currentWeaponMode player]), 4, 0.04, 'PuristaMedium'];}];
(ten skrypt wyświetla z boku graczowi ilość pestek w magazynku i firemode), ale zrobienie czegoś bardziej rozbudowanego mnie przerasta. Ten skrypt ma zaznaczać graczom innych graczy i podawać ich imiona z odległości mniejszej niż 100m, ale nie wiem, jak go wywołać przez addMissionEventHandlera
- Kod: Zaznacz cały
onEachFrame {
if(player distance _x < 100 && isPlayer _x && _x != player && side _x == playerSide) then
{drawIcon3D ['a3\ui_f\data\IGUI\Cfg\Cursors\select_ca.paa', [0,0.3,0.64,0.5],(_x modelToWorld (_x selectionPosition 'Spine3')), 0.8, 0.8, 0,'', 0, 0, 'PuristaMedium'];
drawIcon3D ['', [1,1,1,1],(_x modelToWorld (_x selectionPosition 'pelvis')), 0, 0, 0, name _x, 2, 0.03, 'PuristaMedium'];};} foreach playableUnits;}