Teraz jest Cz 28 mar, 2024 21:22


Event Handler Fired i ropeAttach

Dział poświęcony edytorowi misji w ArmA III.
  • Autor
  • Wiadomość
Offline
Avatar użytkownika

DesertFox

Szeregowy

Szeregowy

  • Posty: 29
  • Dołączył(a): Śr 15 sty, 2014 14:10
  • Lokalizacja: Irlandia Północna

Event Handler Fired i ropeAttach

PostŚr 14 sty, 2015 19:49

Mam problem ze skryptem który ma za zadanie przyczepić line pomiędzy quadem a chemlight'em. Ogólnie jestem dość zielony w tym temacie więc jak by ktoś mi względnie wytłumaczył co jest nie tak to by było zajefajnie.

W init.sqf wpisałem:
Kod: Zaznacz cały
execVM "grappling.sqf";

Kombinowałem godzine i wymyśliłem ten oto skrypt, zakładam że ten skrypt jest totalnie żłe i pewnie trzeba dopisać coś w inicie jednostki.

W grappling.sqf wpisałem
Kod: Zaznacz cały
_nade = Chemlight_green;
_nade = _this select 6;
_nade enableRopeAttach true;
_veh1 = "B_Quadbike_01_F" createVehicleLocal position player;
_veh1 hideObject true;
_veh1 enableRopeAttach true;
ropeattachTo [_nade, [0,0,0],_veh1, [0,0,0],20];
ObrazekConcussion you say? We will amputate immediatly!
Offline
Avatar użytkownika

Sejtan

Major

Major

  • Posty: 676
  • Dołączył(a): Pn 19 lip, 2004 21:26
  • Lokalizacja: Starogard Gdański

Re: Event Handler Fired i ropeAttach

PostŚr 14 sty, 2015 23:50

Postaw na mapie sobie quada, nazwij go veh1, obok połóż świetlika, nazwij np chem_light. Postaw wyzwalacz z warunkiem true i w polu aktywacja wpisz:
Kod: Zaznacz cały
myRope = ropeCreate [veh1, [0,0,-2], chem_light, [0,0,0], 10];

Ot cała filozofia. :)
Offline
Avatar użytkownika

DesertFox

Szeregowy

Szeregowy

  • Posty: 29
  • Dołączył(a): Śr 15 sty, 2014 14:10
  • Lokalizacja: Irlandia Północna

Re: Event Handler Fired i ropeAttach

PostCz 15 sty, 2015 00:25

Błąd z mojej strony za który przepraszam, zapomniałem dodać że chcę być wstanie rzucić tego chemlight'a. Ogulnie to chcę rzucić takiego chemlight'a na przykład na dach a potem za pomocą skryptu się wspiąć na góre po tej linię.

Taka prymitywna wersja 'grappling hook'a' z BF2 Project Reality.
ObrazekConcussion you say? We will amputate immediatly!
Offline
Avatar użytkownika

Sejtan

Major

Major

  • Posty: 676
  • Dołączył(a): Pn 19 lip, 2004 21:26
  • Lokalizacja: Starogard Gdański

Re: Event Handler Fired i ropeAttach

PostCz 15 sty, 2015 21:49

Zapewne widziałeś coś takiego na TYM filmiku, także nie pier***, żeś sam ten skrypt wymyślił...
W komentarzach masz podane częściowe rozwiązanie.

To wpisz w init.sqf,
Kod: Zaznacz cały
player addEventHandler ["Fired", {_this execVM "grapple.sqf"}];

a to w grapple.sqf
Kod: Zaznacz cały
sleep 0.01;
_nade = _this select 6;
_nade enableRopeAttach true;
_veh1 = "C_Kart_01_Blu_F" createVehicleLocal position player;
_veh1 hideObject true;
_veh1 enableRopeAttach true;
_rope = ropeCreate [_veh1,[0,0,-1],_nade,[0,0,0],20];


Problem w tym, że lina leci po każdym strzale oddanym przez gracza z czegokolwiek i... nigdzie nie znalazłem skryptu który pozwoli wdrapać się po linie. Znalazłem za to filmik wspinaczki na drzewa, ale skryptu do tego już nie. Napisz do autora... może pomoże.

Powrót do [ArmA III] Edytor

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości

cron