Teraz jest Śr 26 lip, 2017 20:03


Skrypt CAS (samolot)

Dział poświęcony edytorowi misji w ArmA III.
  • Autor
  • Wiadomość
Offline
Avatar użytkownika

Mustang185

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1017
  • Dołączył(a): N 04 kwi, 2010 00:30
  • Lokalizacja: Jasło

Skrypt CAS (samolot)

PostPn 12 paź, 2015 16:45

Google-fu mnie zawiodło, może wy coś wiecie. Szukam jakiegoś fajnego skryptu samolotowego CAS, żeby obsługiwał pełne spektrum uzbrojenia: ataki działkiem, rakiety i bomby niekierowane, kierowane. Większość znalezionych przeze mnie ma tylko bomby laserowe i 'gupie' , czasem jeszcze rakiety naprowadzane. Biednie dość.
Offline
Avatar użytkownika

Jon

Generał

Generał

  • Posty: 10647
  • Dołączył(a): Wt 20 lip, 2004 00:43
  • Lokalizacja: Kraków

Re: Skrypt CAS (samolot)

PostPn 12 paź, 2015 22:51

Znajdź sposób by użyć moduł "efekty -> CAS" bodaj. Tylko, że nie obsłuży Ci każdego samolotu.

Wsparcie "bombowe" można zrobić modułem support z kolei (tylko, że działa różnie).

Możesz podpatrzeć jak w MCC są zrobione funkcje CAS, bo one wykorzystują ten drugi moduł.
http://www.pajacyk.pl

“Politics is supposed to be the second oldest profession. I have come to realize that it bears a very close resemblance to the first.”
~ Ronald Reagan
Offline

Ghost

Porucznik

Porucznik

  • Posty: 387
  • Dołączył(a): So 03 paź, 2009 17:15

Re: Skrypt CAS (samolot)

PostWt 13 paź, 2015 13:39

https://forums.bistudio.com/topic/13565 ... un-script/ coś takiego znalazłem, może zadziała

Powrót do [ArmA III] Edytor

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

cron