Teraz jest Cz 28 mar, 2024 11:57


Skrypt nie działa poprawnie na serwerze dedykowanym.

Dział poświęcony edytorowi misji w ArmA III.
  • Autor
  • Wiadomość
Offline

marcys3

Szeregowy

Szeregowy

  • Posty: 44
  • Dołączył(a): Cz 22 gru, 2011 17:16

Skrypt nie działa poprawnie na serwerze dedykowanym.

PostPt 15 sty, 2016 23:20

Witam, ostatnio napisałem skrypta który losowo stworzy sztab przeciwnika w trzech wybranych punktach. I wszystko działa jak należy jeśli testuje to w edytorze, problemy się pojawiły kiedy chciałem zrobić testy na serwerze dedykowanym. I występowała sytuacja gdzie np. Marker był teleportowany na pozycję 1, a sztab (w tym przypadku gaz) był teleportowany na pozycję drugą.

Oznaczenia
ofi - to jednostka którą trzeba przesłuchać aby otrzymać informację o pozycji sztabu.
gaz - pojazd który ma być hq.
s_hq - logika gry.


Kod: Zaznacz cały
//Funkcje
hq_pozycja1 = {
ofi DisableAI "MOVE";
ofi globalChat "Okej Okej.... Nasz Sztab znajduje się w kwadracie 114959";
"baza" setMarkerPos getMarkerPos "pos1";

};

hq_pozycja2 = {
ofi DisableAI "MOVE";
ofi globalChat "Okej Okej.... Nasz Sztab znajduje się w kwadracie 112889";
"baza" setMarkerPos getMarkerPos "pos2";

};

hq_pozycja3 = {
ofi DisableAI "MOVE";
ofi globalChat "Okej Okej.... Nasz Sztab znajduje się w kwadracie 044885";
"baza" setMarkerPos getMarkerPos "pos3";

};

fnc_detach = {

detach campfire;
detach cont;
detach net;
detach flaga;
};
//Koniec Funkcji, początek skryptu

_pozycje_hq = [1, 2, 3] call BIS_fnc_selectRandom;

if (_pozycje_hq==1) then {

gaz setPos (getMarkerPos "pos1");
s_hq setPos (getMarkerPos "pos1");
ofi addAction ["<t color='#FF0000'>Przesluchaj</t>", {call hq_pozycja1}];
sleep 0.5;
call fnc_detach;
}

else { "" };

if (_pozycje_hq==2) then {

gaz setPos (getMarkerPos "pos2");
s_hq setPos (getMarkerPos "pos2");
ofi addAction ["<t color='#FF0000'>Przesluchaj</t>", {call hq_pozycja2}];
sleep 0.5;
call fnc_detach;
}
else { "" };

if (_pozycje_hq==3) then {

gaz setPos (getMarkerPos "pos3");
 s_hq setPos (getMarkerPos "pos3");
ofi addAction ["<t color='#FF0000'>Przesluchaj</t>", {call hq_pozycja3}];
sleep 0.5;
call fnc_detach;
}
else { "" };

//koniec skryptu
Offline
Avatar użytkownika

Mustang185

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1032
  • Dołączył(a): N 04 kwi, 2010 00:30
  • Lokalizacja: Jasło

Re: Skrypt nie działa poprawnie na serwerze dedykowanym.

PostSo 16 sty, 2016 11:43

Nie rozwalaj ściany, gdy obok są drzwi. Użyj tego skryptu: https://forums.bistudio.com/topic/89189 ... veobjects/
Na pierwszej stronie jest napisane, jak przenosić na jedną z X predeterminowanych lokacji., w Arma 3 też powinno działać.


edytka ;)

Tu jest wersja do A3
https://forums.bistudio.com/topic/15453 ... veobjects/

Powrót do [ArmA III] Edytor

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości

cron