Witam, ostatnio napisałem skrypta który losowo stworzy sztab przeciwnika w trzech wybranych punktach. I wszystko działa jak należy jeśli testuje to w edytorze, problemy się pojawiły kiedy chciałem zrobić testy na serwerze dedykowanym. I występowała sytuacja gdzie np. Marker był teleportowany na pozycję 1, a sztab (w tym przypadku gaz) był teleportowany na pozycję drugą.
Oznaczenia
ofi - to jednostka którą trzeba przesłuchać aby otrzymać informację o pozycji sztabu.
gaz - pojazd który ma być hq.
s_hq - logika gry.
Oznaczenia
ofi - to jednostka którą trzeba przesłuchać aby otrzymać informację o pozycji sztabu.
gaz - pojazd który ma być hq.
s_hq - logika gry.
- Kod: Zaznacz cały
//Funkcje
hq_pozycja1 = {
ofi DisableAI "MOVE";
ofi globalChat "Okej Okej.... Nasz Sztab znajduje się w kwadracie 114959";
"baza" setMarkerPos getMarkerPos "pos1";
};
hq_pozycja2 = {
ofi DisableAI "MOVE";
ofi globalChat "Okej Okej.... Nasz Sztab znajduje się w kwadracie 112889";
"baza" setMarkerPos getMarkerPos "pos2";
};
hq_pozycja3 = {
ofi DisableAI "MOVE";
ofi globalChat "Okej Okej.... Nasz Sztab znajduje się w kwadracie 044885";
"baza" setMarkerPos getMarkerPos "pos3";
};
fnc_detach = {
detach campfire;
detach cont;
detach net;
detach flaga;
};
//Koniec Funkcji, początek skryptu
_pozycje_hq = [1, 2, 3] call BIS_fnc_selectRandom;
if (_pozycje_hq==1) then {
gaz setPos (getMarkerPos "pos1");
s_hq setPos (getMarkerPos "pos1");
ofi addAction ["<t color='#FF0000'>Przesluchaj</t>", {call hq_pozycja1}];
sleep 0.5;
call fnc_detach;
}
else { "" };
if (_pozycje_hq==2) then {
gaz setPos (getMarkerPos "pos2");
s_hq setPos (getMarkerPos "pos2");
ofi addAction ["<t color='#FF0000'>Przesluchaj</t>", {call hq_pozycja2}];
sleep 0.5;
call fnc_detach;
}
else { "" };
if (_pozycje_hq==3) then {
gaz setPos (getMarkerPos "pos3");
s_hq setPos (getMarkerPos "pos3");
ofi addAction ["<t color='#FF0000'>Przesluchaj</t>", {call hq_pozycja3}];
sleep 0.5;
call fnc_detach;
}
else { "" };
//koniec skryptu