Teraz jest Cz 21 wrz, 2017 03:37


Zatrzymywanie konwoju pojazdow bez uzycia broni itp.

Dział poświęcony edytorowi misji w ArmA III.
  • Autor
  • Wiadomość
Offline

Grippen

Kapral

Kapral

  • Posty: 67
  • Dołączył(a): N 16 sie, 2015 21:42

Zatrzymywanie konwoju pojazdow bez uzycia broni itp.

PostN 01 maja, 2016 15:59

Witam!
Chcialbym wykonac misje bazujaca na zatrzymaniu podejrzanego konwoju/pojazdu w dowolnym miejscu jego trasy przy uzyciu smiglowca (pilot-gracz) oraz dokonania przeszukania/schwytania/ostrzelania niezsubordynowanych osobnikow. Ale przede wszystkim zalezy mi na tym by konwoj poprostu sie zatrzymal gdyz bedac na etapie ladowania na drodze, konwoj objezdza mnie polami i kontynuuje swoja trase. Ktos cos wie?
Offline

tom3kb

Major

Major

  • Posty: 523
  • Dołączył(a): Pt 04 mar, 2011 07:35
  • Lokalizacja: Sieradz

Re: Zatrzymywanie konwoju pojazdow bez uzycia broni itp.

PostPn 02 maja, 2016 12:34

Setfuel 0 dla pojazdu/pojazdów jeśli helikopter/pilot w jakiejś odległości od konwoju.
Coś w stylu
Helka1 distance auto1 <50
Auto1 setfuel 0

Jeśli nie chciałoby reagować na helke to ustawić na nazwę pilota/gracza.
pilot1 distance auto1 <50

No i drugi wyzwalacz z setfuel 1 jak odlecimy, żeby mogli jechać dalej, plus ewentualnie gdzie mają jechać.
To tak na szybko ;)
Offline
Avatar użytkownika

Sejtan

Major

Major

  • Posty: 676
  • Dołączył(a): Pn 19 lip, 2004 21:26
  • Lokalizacja: Starogard Gdański

Re: Zatrzymywanie konwoju pojazdow bez uzycia broni itp.

PostPn 02 maja, 2016 13:31

Jak ustawisz setFuel na 0 to nie będą wyłazić z pojazdów? Może zamiast setFuel dać doStop
wyzwalacz z warunkiem heli1 distance car1 < 50;, a w nim doStop [car1, car2, itd...];

Kolejny wyzwalacz z doMove... powinno działać ;)
Offline

Grippen

Kapral

Kapral

  • Posty: 67
  • Dołączył(a): N 16 sie, 2015 21:42

Re: Zatrzymywanie konwoju pojazdow bez uzycia broni itp.

PostPn 02 maja, 2016 15:43

Ok poprobuje i dam znac ;-)
Offline

Grippen

Kapral

Kapral

  • Posty: 67
  • Dołączył(a): N 16 sie, 2015 21:42

Re: Zatrzymywanie konwoju pojazdow bez uzycia broni itp.

PostŚr 05 paź, 2016 20:47

Czole troche potrwalo zanim sie zabralem do tego ale mysle ze efekty jakies sa....ale nie do konca takie jak chcialem :/. Stworzylem wyzwalacz z warunkiem a w nim komenda;
doGetOut [car1, car2, car3, car4];

I do momentu zaskoczenia skryptu wszystko jest ok ale po wykonaniu rozkazu geOut AI spowortem wracaja do wozu i dalej pokonuja waypointy. Probowalem dorzucac komende:
doStop [car1, car2, car3, car4];

lecz na nic sie to zdalo :/

Ktos ma jakies ciekawe pomysly jak to dalej pociagnac? setFuel 0; wogole nie zaskakuje
Offline
Avatar użytkownika

Sejtan

Major

Major

  • Posty: 676
  • Dołączył(a): Pn 19 lip, 2004 21:26
  • Lokalizacja: Starogard Gdański

Re: Zatrzymywanie konwoju pojazdow bez uzycia broni itp.

PostŚr 05 paź, 2016 21:57

Wykorzystaj unAssignVehicle... np. tak:
Kod: Zaznacz cały
{unassignVehicle _x} forEach crew car1;

Powinno pomóc ;)
Offline

Grippen

Kapral

Kapral

  • Posty: 67
  • Dołączył(a): N 16 sie, 2015 21:42

Re: Zatrzymywanie konwoju pojazdow bez uzycia broni itp.

PostPt 07 paź, 2016 11:49

Ok cos sie z tego udalo skleic w oparciu o Wasze sugestie. Troche pomogly bezposrednie rozmowy z programistami ale kilka wskazowek od Was tez sie przydalo :). Jak wyszlo? Zobaczycie w poradniku :) O ile admin pozwoli go tutaj zamiescic :P bo ja z konkurencji pochodze xD

Powrót do [ArmA III] Edytor

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

cron