Teraz jest Pt 20 paź, 2017 17:53


Rejowe addony

Rozmowy na temat wszelkiego rodzaju darmowych dodatków do ArmA III.
  • Autor
  • Wiadomość
Offline
Avatar użytkownika

Jon

Generał

Generał

  • Posty: 10673
  • Dołączył(a): Wt 20 lip, 2004 00:43
  • Lokalizacja: Kraków

Re: rejowe addony

PostPn 21 kwi, 2014 13:41

Reyhard napisał(a):wnętrze T72 trzeba zrobić ale to też już bardziej pod RHS.
But daaaaaad...
http://www.pajacyk.pl

“Politics is supposed to be the second oldest profession. I have come to realize that it bears a very close resemblance to the first.”
~ Ronald Reagan
Offline

Goose

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1744
  • Dołączył(a): N 26 gru, 2004 21:31
  • Lokalizacja: Jofiż

Re: rejowe addony

PostPn 21 kwi, 2014 18:25

@ Jon
Tia, materiałów dobrej jakości nazbieralem od groma ale znając reja to sie porwie na animacje ładowania armaty nawet...do tego bugtesty szmat czasu to zajmie :)

A co do podmianki dzięków radia w TFR, polecam osobiście każdemu rusofilowi :mrgreen:
Offline
Avatar użytkownika

reyhard

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1455
  • Dołączył(a): So 12 mar, 2005 09:56
  • Lokalizacja: wielkiego brata

Re: rejowe addony

PostCz 26 cze, 2014 18:53

Nowe addony do testowania:
Poprawki do a3mp packa, m.in. w większości naprawione zostały płoty (jeno z A2 tylko na razie i to nawet nie wszystkie - z OA jeszcze nie miałem czasu się zmierzyć) oraz materiały obiektów (odpowiedzialne za penetracje).

Jeżeli jakiś budynek jest np. drewniany a ma efekty inne, niż powinien (lecą kawałki betonu np) to poproszę o skrina z lokalizacją błędu - część budynków/obiektów w a2 nie ma przypisanego żadnego materiału, ergo, nie działa na nie system penetracji z a3.

https://mega.co.nz/#!1hdWRCIJ!A1fCiyaqo ... YdAElfSKps
https://mega.co.nz/#!o8lzDCzB!FfiDl51Kb ... s5BKJCG3MM

wersja mocno testowa, przywróciłem m.in. stawy i ciekaw jestem, czy dalej będą sprawiać problemy.
Po prostu przyjmij do wiadomości, że nadciąga rewolucja proletariacka, lada dzień Chavez z Castro i Bin Ladenem nadjadą na białym traktorze i uwolnią ciemiężony lud polski spod władzy międzynarodowego kapitału.
Offline
Avatar użytkownika

czernobyl10

Porucznik

Porucznik

  • Posty: 390
  • Dołączył(a): Pn 10 lut, 2014 15:58
  • Lokalizacja: Piaseczno/Warszawa

Re: rejowe addony

PostPt 27 cze, 2014 12:36

Rozumiem że to wersja testowa do A3MP i instalujemy ją na własne ryzyko :?:
Obrazek
Offline

tom3kb

Major

Major

  • Posty: 523
  • Dołączył(a): Pt 04 mar, 2011 07:35
  • Lokalizacja: Sieradz

Re: rejowe addony

PostPt 27 cze, 2014 19:57

czernobyl10 napisał(a): i instalujemy ją na własne ryzyko :?:

Tak jest ze wszystkimi addonami/modami itp ;)
Offline
Avatar użytkownika

reyhard

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1455
  • Dołączył(a): So 12 mar, 2005 09:56
  • Lokalizacja: wielkiego brata

Re: rejowe addony

PostSo 28 cze, 2014 04:01

tak, raczej to się robi na swoją odpowiedzialnośc
Po prostu przyjmij do wiadomości, że nadciąga rewolucja proletariacka, lada dzień Chavez z Castro i Bin Ladenem nadjadą na białym traktorze i uwolnią ciemiężony lud polski spod władzy międzynarodowego kapitału.
Offline
Avatar użytkownika

czernobyl10

Porucznik

Porucznik

  • Posty: 390
  • Dołączył(a): Pn 10 lut, 2014 15:58
  • Lokalizacja: Piaseczno/Warszawa

Re: rejowe addony

PostPn 30 cze, 2014 08:09

Ten fix do moda RDS co poprawia?
Obrazek
Offline

Keeway

Kapral

Kapral

  • Posty: 66
  • Dołączył(a): N 20 kwi, 2014 11:11

Re: rejowe addony

PostN 06 lip, 2014 07:28

reyhard napisał(a):Poprawki do a3mp packa, m.in. w większości naprawione zostały płoty


A przecież Alduric mówił, że to wina BISu z tymi płotami :/
Obrazek
Offline

Goose

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1744
  • Dołączył(a): N 26 gru, 2004 21:31
  • Lokalizacja: Jofiż

Re: rejowe addony

PostCz 10 lip, 2014 16:29

Paczucha pojazdów A2 we wschodnim klimacie


Screen zbiorczy

Golfik IV
Ogólny test pojazdów
Ikarus & spółka


Zawiera :

- Ikarusa 260
- Skodę 1203
- Skodę Octavie II 2.0 TDI
- VW Golf IV 1.9 TDI (tak, wiem, że armowa wersja to 1.6, ale wole tą wersję :P)
- WAZ-2103
- GAZ-24


Port części cywilów z Arma2

- milicjant
- robotnik
- drwal
- doktor
- biznesmen
- pop
- "spekulant"

Pozor! Brak kobiecych modeli - wystąpiły trudności z animacjami


Dodatkowe bajery a.k.a "ficzersy"

- wartości physX odwzorowują prawdziwe pojazdy najlepiej jak się da (niestety przyczepność pojazdów nadal

jest arcade-owa, możliwe, że podłubię jeszcze przy tym)

- działające animacji drzwi i bagażnika - działające tj. otwierają się wybrane drzwi i postać jest sadzana na

wybranym miejscu (z wyłączeniem Skody Octavii)

- custom dzwięki do Ikarusa 260

- nowe skiny i działający skrypt losowych kolorów nadwozia

Znane bugi i bugietki :
- skrzynia biegów w Ładzie (2103)
- cywile wymagają pewnych poprawek by byli wpełni kompatybilni z kamizelkami od Army 3


MLODy - bierta, dzielta i uczta się oto bowiem MLODy moje

https://mega.co.nz/#!E0lFAKqQ!5uBp6ugue ... QkNcIsqYjc
https://mega.co.nz/#!1pFl1YbZ!jm3yfCUyU ... bysOLJCE1A



DOWNLOAD

https://mega.co.nz/#!ok0VjRDL!-OYQoKENi ... DfkgS5PaPg


Wymagana jest mowa i radio rosyjskie z A2 - powinno działać z addonem Kaelias Language Mod East vs West lub

Sud Russians - jeszcze tego nie testowałem, jako że mam swój własny port, który wydam w późniejszym czasie
Offline

Keeway

Kapral

Kapral

  • Posty: 66
  • Dołączył(a): N 20 kwi, 2014 11:11

Re: rejowe addony

PostPt 11 lip, 2014 08:09

Motyw z wchodzeniem do bagażnika jest naprawdę super, jeszcze jakby była opcja zamykania go od zewnątrz :lol: :lol:
Obrazek
Offline
Avatar użytkownika

reyhard

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1455
  • Dołączył(a): So 12 mar, 2005 09:56
  • Lokalizacja: wielkiego brata

Re: rejowe addony

PostPn 14 lip, 2014 11:23

WYMAGANA ARMA 1.24


Tanki v.1.21
-dodana kompatybilność z zmianami dźwięków które nadejdą z nowym paczem (1.24)
-naprawione różne błędy powodujące logi w .rpt
-naprawione przechodzenie przez wraki
-możliwość odpalenia animacji anteny w BMP2 za pomocą jednej prostej komendy: this animateDoor ["AntenaAnim,1
-zmniejszona głośność działek ZSU23
-inne takie


Statyki v.1.11
-dodana kompatybilność z zmianami dźwięków które nadejdą z nowym paczem (1.24)
-naprawione różne błędy powodujące logi w .rpt
-literówki w configu plecaków
-zmniejszona głośność ZU23
-inne takie


Poprawione wyspy A2:
http://forums.bistudio.com/showthread.p ... land-Fixes
Po prostu przyjmij do wiadomości, że nadciąga rewolucja proletariacka, lada dzień Chavez z Castro i Bin Ladenem nadjadą na białym traktorze i uwolnią ciemiężony lud polski spod władzy międzynarodowego kapitału.
Offline
Avatar użytkownika

reyhard

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1455
  • Dołączył(a): So 12 mar, 2005 09:56
  • Lokalizacja: wielkiego brata

Re: rejowe addony

PostPt 12 wrz, 2014 19:03

RDS Tank Pack 1.25
10.09.2014
Changelog:
1.25
-kompatybilność z AGM (wyłączenie FCS)
-poprawki FCS t72 (ai potrafiło laserować zamiast strzelać - ponoć nie jest to naprawione wg niektórych doniesień na bifie)

Download #1
Download #2
Po prostu przyjmij do wiadomości, że nadciąga rewolucja proletariacka, lada dzień Chavez z Castro i Bin Ladenem nadjadą na białym traktorze i uwolnią ciemiężony lud polski spod władzy międzynarodowego kapitału.
Poprzednia strona

Powrót do [ArmA III] Addony

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość