Teraz jest Pt 20 paź, 2017 17:59


Rejowe addony

Rozmowy na temat wszelkiego rodzaju darmowych dodatków do ArmA III.
  • Autor
  • Wiadomość
Offline
Avatar użytkownika

Jon

Generał

Generał

  • Posty: 10673
  • Dołączył(a): Wt 20 lip, 2004 00:43
  • Lokalizacja: Kraków

Re: rejowe addony

PostWt 01 kwi, 2014 00:59

Jeszcze zależy jaki to był typ głowic; Niemniej sam BWP bez ekranów jest dość słaby, jedna rakieta ppanc z RPG-42 powinna to załatwić.
http://www.pajacyk.pl

“Politics is supposed to be the second oldest profession. I have come to realize that it bears a very close resemblance to the first.”
~ Ronald Reagan
Offline
Avatar użytkownika

Maćko

Generał

Generał

  • Posty: 3138
  • Dołączył(a): Pt 29 gru, 2006 23:33
  • Lokalizacja: Radom

Re: rejowe addony

PostWt 01 kwi, 2014 08:36

Tzn. źle się wyraziłem.

Jedna rakieta z rpg42 (ppanc) w bok uszkodziła gąsienice i silnik sprawiając że załoga wyskoczyła. Ale eksplodował dopiero za 3 rakietą.
Obrazek
Obrazek
-------------
MOBO: MSI H110M PRO-D | CPU: Core i3 6100@3.7GHz | RAM: 8GB DDR4 2400@2133 MHz CL12 Goodram Play |
GPU: Asus GTX 760 DirectCU II 2GB GDDR5 | SSD: Samsung 850 EVO 250GB | HDD: Samsung HD502HJ 500GB |
PSU: Corsair VS450 | Case: SilentiumPC Brutus S20 | FAN: SilentiumPC Mistral 120 mm
Offline

Goose

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1744
  • Dołączył(a): N 26 gru, 2004 21:31
  • Lokalizacja: Jofiż

Re: rejowe addony

PostWt 01 kwi, 2014 12:39

Zasadniczo to te "nuowoczesne" piguły circa 2035 powinny przelatywac przez Bewupa jak przez powietrze :P Wogóle te wyrzutnie bisowe są ostro skopane.

@Mustang - przeczytaj jeszcze raz, źle zrozumiales :)


EDIT

Po paru testach już jest wporządku, chociaż gąsienice mają dziwne "hitboxy" (do poprawy) i zatrzymać 125mm potrafią. Jest coraz lepiej :mrgreen:

Aha - i moment obrotowy/skrzynia biegów etc też będą tweakowane.

PS BISowe rury są strasznie słabiutkie, ale jak to bis, lepiej gokartami na 1.04 sie bawic :mrgreen:
Offline
Avatar użytkownika

Jon

Generał

Generał

  • Posty: 10673
  • Dołączył(a): Wt 20 lip, 2004 00:43
  • Lokalizacja: Kraków

Re: rejowe addony

PostWt 01 kwi, 2014 17:52

PCML jest the best. Rura niby wzorowana na NLAW czyli było nie było ciężkim kurna kalibrze... i ma problemy z klepnięciem Madrida na raz. FAIIILL. (to było ze 3 pacze temu, może poprawili - wtedy były słabe strasznie)
http://www.pajacyk.pl

“Politics is supposed to be the second oldest profession. I have come to realize that it bears a very close resemblance to the first.”
~ Ronald Reagan
Offline
Avatar użytkownika

reyhard

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1455
  • Dołączył(a): So 12 mar, 2005 09:56
  • Lokalizacja: wielkiego brata

Re: rejowe addony

PostSo 12 kwi, 2014 20:21

Z tym całym pancerzem chodziło o to, żeby BWP nie był aż tak podatny na pociski APSDSF, które powinny przelatywać przez caly pancerz, raniąc co najwyżej załogę/desant. Trochę bawiłem się z parametrami i teraz powinno być lepiej. Wyszedł też nowy RAM i trochę poprawiłem parametry (gąsienice się niszczą, fizyka), np skrzynia biegów już powinna w miarę poprawnie działać.

Co do wnętrza, to niestety jest ono bardzo ubogie i w przyszłości może je poprawie, ale póki co nie nadaje się jeszcze za bardo do wykorzystania.

Z innych rzeczy, dodałem dzisiaj BMP2+malowanie Takistanu do BMP1. Na razie się będę koncentrował na dodaniu jak największej ilości rzeczy (kosztem jakości) aby w końcu dało się jakieś sympatyczne i bliższe naszemu rejonowi misje.

http://reyhard.armacenter.pl/arma3/ - dodałbym guzik z paypalem, abyście mi przysyłali pieniążki bo nie stać mnie na transfer ale niestety nie mam paypala. dary proszę przesyłać pocztą tudzież, po wcześniejszym ustaleniu, przesyłkami konduktorskimi

updejt:

RDS Tanks 1.1 DOWNLOAD
dodane wnętrza BMP1 i przedział kierowcy w BMP2
poprawki błędów

RDS Static Weapons 1.1 DOWNLOAD
poprawki błędów

updejt 2:
jak ktoś chcę korzystać z testowych czołgów to oto link (ściągać z piaskownicy)
http://reyhard.armacenter.pl/arma3/
dodane T34,T55 i ZSU, porobione celownik, etc


zrobiłem jeszcze szybkiego fixa dla agresorów, aby byli widoczni w zeusie - link -> http://reyhard.armacenter.pl/arma3/caf_ag_factions.rar
Po prostu przyjmij do wiadomości, że nadciąga rewolucja proletariacka, lada dzień Chavez z Castro i Bin Ladenem nadjadą na białym traktorze i uwolnią ciemiężony lud polski spod władzy międzynarodowego kapitału.
Offline

Ghost

Porucznik

Porucznik

  • Posty: 387
  • Dołączył(a): So 03 paź, 2009 17:15

Re: rejowe addony

PostN 13 kwi, 2014 11:54

Ściągnąłem testowe APC w BMP-1 wizjery kierowcy losowo nie działają, niektóre są czarne. I właśnie w związku z wizjerami (wszystkimi) mam prośbę - mógłbyś zmienić wyświetlanie PiP, które ma 5fps na szyby przez które coś widać (tak jak to zrobił sudden w m113 evw)
Offline

Goose

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1744
  • Dołączył(a): N 26 gru, 2004 21:31
  • Lokalizacja: Jofiż

Re: rejowe addony

PostN 13 kwi, 2014 12:07

To znany problem ghost (szczegolnie kaprysne są PIPy [hehe] u dowódcy). Jakoś lusterka i ekrany bisowe działaja na niezlych FPSach wiec trzeba to rozkminic, bo wycinanie dziur w pancerzu żeby coś bylo widac to niezbyt dobry pomysł (prze brzydko to wyglada)
Offline
Avatar użytkownika

Jon

Generał

Generał

  • Posty: 10673
  • Dołączył(a): Wt 20 lip, 2004 00:43
  • Lokalizacja: Kraków

Re: rejowe addony

PostN 13 kwi, 2014 12:24

Tak samo jak plaga niedziałających kevlarów w jednostkach.
http://www.pajacyk.pl

“Politics is supposed to be the second oldest profession. I have come to realize that it bears a very close resemblance to the first.”
~ Ronald Reagan
Offline
Avatar użytkownika

reyhard

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1455
  • Dołączył(a): So 12 mar, 2005 09:56
  • Lokalizacja: wielkiego brata

Re: rejowe addony

PostN 13 kwi, 2014 14:59

Ghost napisał(a):Ściągnąłem testowe APC w BMP-1 wizjery kierowcy losowo nie działają, niektóre są czarne. I właśnie w związku z wizjerami (wszystkimi) mam prośbę - mógłbyś zmienić wyświetlanie PiP, które ma 5fps na szyby przez które coś widać (tak jak to zrobił sudden w m113 evw)

myślałem nad tym, na razie się zastanawiam, czy można jednak te pipy jednak jakoś zmusić do względnego działania
Po prostu przyjmij do wiadomości, że nadciąga rewolucja proletariacka, lada dzień Chavez z Castro i Bin Ladenem nadjadą na białym traktorze i uwolnią ciemiężony lud polski spod władzy międzynarodowego kapitału.
Offline

Ghost

Porucznik

Porucznik

  • Posty: 387
  • Dołączył(a): So 03 paź, 2009 17:15

Re: rejowe addony

PostN 13 kwi, 2014 17:21

Sprawdź jak to zrobił Sudden z M113 w swoim modzie East vs West. Tam kierowca ma normalne wizjery zrobione jak szyby od wewnątrz, a od zewnątrz tego nie widać, ani nie ma "dziur" w modelu. A PiP nawet w pojazdach BiSu nie działa dobrze i płynnie.
Offline
Avatar użytkownika

Maćko

Generał

Generał

  • Posty: 3138
  • Dołączył(a): Pt 29 gru, 2006 23:33
  • Lokalizacja: Radom

Re: rejowe addony

PostN 13 kwi, 2014 17:27

Sudden nic nie zrobił tylko skopiował z arrowheada. ONZty mają chyba M113 z wnętrzem.

Żadnych dziur nie trzeba robić. LOD1 nie ruszamy, a w viewpilot ma być na elemencie wizjera od środka tekstura _ca z przezroczystością.
Obrazek
Obrazek
-------------
MOBO: MSI H110M PRO-D | CPU: Core i3 6100@3.7GHz | RAM: 8GB DDR4 2400@2133 MHz CL12 Goodram Play |
GPU: Asus GTX 760 DirectCU II 2GB GDDR5 | SSD: Samsung 850 EVO 250GB | HDD: Samsung HD502HJ 500GB |
PSU: Corsair VS450 | Case: SilentiumPC Brutus S20 | FAN: SilentiumPC Mistral 120 mm
Offline
Avatar użytkownika

reyhard

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1455
  • Dołączył(a): So 12 mar, 2005 09:56
  • Lokalizacja: wielkiego brata

Re: rejowe addony

PostCz 17 kwi, 2014 18:51

Po prostu przyjmij do wiadomości, że nadciąga rewolucja proletariacka, lada dzień Chavez z Castro i Bin Ladenem nadjadą na białym traktorze i uwolnią ciemiężony lud polski spod władzy międzynarodowego kapitału.
Offline
Avatar użytkownika

Jon

Generał

Generał

  • Posty: 10673
  • Dołączył(a): Wt 20 lip, 2004 00:43
  • Lokalizacja: Kraków

Re: rejowe addony

PostPn 21 kwi, 2014 07:53

W zachodnich statycznych na końcu luf było widać (wyfade'owany, ale jednak) muzzleflash (we wschodnich jakoś nie wypatrzyłem), w BWP-1 nie działał lewy wizjer kierowcy (przód i prawy działają, więc brak lewego jest dziwny).

Tak nieśmiale zaproponuję skrzynie z zestawami Twoich CSW, tak w stylu ACE.

...i mniejszy bajzel w plikach :P

Uaza pls na ACPLowy hosting, bo ten crapowaty Mega NZ nie chce współpracować.

Ogólnie super robota, jak zwykle - dzięki Ci Reyu za to. Tylko jeszcze grzecznie spytam - co z wnętrzem T72?
http://www.pajacyk.pl

“Politics is supposed to be the second oldest profession. I have come to realize that it bears a very close resemblance to the first.”
~ Ronald Reagan
Offline
Avatar użytkownika

Pyjter

Porucznik

Porucznik

  • Posty: 314
  • Dołączył(a): Cz 01 mar, 2012 13:11
  • Lokalizacja: Mysłowice

Re: rejowe addony

PostPn 21 kwi, 2014 10:54

Maszynki sie super spisują, T-72 B mogłby fajnie udawać Twardego, wiem wiem przemaluj sobie i po problemie, ( niestety talent mam tylko do jedzenia :( ). Fajnie jakby były też Tety i BWP po stronie niebieskich abo czerwonych.
Offline
Avatar użytkownika

reyhard

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1455
  • Dołączył(a): So 12 mar, 2005 09:56
  • Lokalizacja: wielkiego brata

Re: rejowe addony

PostPn 21 kwi, 2014 12:55

wizjery to random story, jak wejdziesz i wyjdziesz to jedne się uruchomią, a drugie wyłącza. czasami nawet wszystkie działają

muzzleflasha w us kiedyś zamienię na tego z a3 - de facto lekko stunningowanymi rvmatami się różnią

wnętrze T72 trzeba zrobić ale to też już bardziej pod RHS. z uazem to zobaczę, już pod RHS go zacząłem przerabiać i nie bardzo mam jak teraz go wrzucić

Fajnie jakby były też Tety i BWP po stronie niebieskich abo czerwonych.

de facto mam to już skończone ale to wraz z następną aktualizacją się pojawi

http://reyhard.armacenter.pl/arma3/task ... s_beep.rar - podmianka dźwięków radia w TFR na te ala z tego filmiku https://www.youtube.com/watch?feature=p ... B7SA#t=109
Po prostu przyjmij do wiadomości, że nadciąga rewolucja proletariacka, lada dzień Chavez z Castro i Bin Ladenem nadjadą na białym traktorze i uwolnią ciemiężony lud polski spod władzy międzynarodowego kapitału.
Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do [ArmA III] Addony

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

cron