Teraz jest Cz 28 mar, 2024 10:08


Rejowe addony

Rozmowy na temat wszelkiego rodzaju darmowych dodatków do ArmA III.
  • Autor
  • Wiadomość
Offline
Avatar użytkownika

Pyjter

Porucznik

Porucznik

  • Posty: 314
  • Dołączył(a): Cz 01 mar, 2012 13:11
  • Lokalizacja: Mysłowice

Re: rejowe addony

PostCz 20 mar, 2014 16:21

Wieczorem chętnie ponapierdalam z Teta:)
Offline
Avatar użytkownika

Jon

Generał

Generał

  • Posty: 10721
  • Dołączył(a): Wt 20 lip, 2004 00:43
  • Lokalizacja: Kraków

Re: rejowe addony

PostCz 20 mar, 2014 16:23

Wczoraj przez godzinę się napieprzałem (z) Teciakami. A3 + Reyowe addony = fun fun fun


Dzięki Ci o Reyu. Jakaś szansa na port M2 i Mk19, najlepiej by dało się je składać i transportować?
http://www.pajacyk.pl

“Politics is supposed to be the second oldest profession. I have come to realize that it bears a very close resemblance to the first.”
~ Ronald Reagan
Offline

Ghost

Porucznik

Porucznik

  • Posty: 387
  • Dołączył(a): So 03 paź, 2009 17:15

Re: rejowe addony

PostCz 20 mar, 2014 18:25

Laser nie łapie na znacznik, ale na środek optyki (nie siatki), czasami zdarza się, że złapie na wskaźnik. Sam znacznik lasera znajduje się po bardzo lewej i dużo do góry od siatki celownika. Poza tym minimalny dystans to 600m, które laser wprowadził mi jako 1470m?, przy strzelaniu do celu bez przewyższenia. Poza tym, często występuje problem z namierzaniem obiektów niestatycznych. Brakuje też opcji resetu celownika, albo ręcznej poprawki ustawienia, więc jak się okaże, że z 1,5 km trzeba będzie strzelać na mniej niż 500m, albo użyć km do obrony, to trzeba to będzie robić na oko. Występuje też tendencja do skracania długości strzału o jakieś 20-30 metrów.
Wykasowałeś noktowizję.
Z innych spraw to wszystkim Twoim km (statycznym i na T-72) brakuje muzzleflasha.
Offline
Avatar użytkownika

reyhard

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1455
  • Dołączył(a): So 12 mar, 2005 09:56
  • Lokalizacja: wielkiego brata

Re: rejowe addony

PostPt 21 mar, 2014 19:17

z wskaźnikiem to jest problemy taki, że niestety, ale nie znajduje się on w takiej samej pozycji jak przy ekranach paronamicznych (22 cali). spróbuje coś jutro z tym zrobić albowiem gdzieś w internetach już widziałem tego rozwiązanie niemniej dziękuje dotychczasowym testerom na zwrócenie uwagi na to albowiem jest to dosyć cenna uwaga.

@Jon - jest szansa, w szczególności z M2, aczkolwiek chcę zakończyć najpierw projekt z paczką czołgów sowieckich (tj t34, t55 i być może już rosyjski t90)

EDIT:Naprawiłem błąd z centrowaniem znacznika. Dodana też została możliwość ręcznej korekty nastawy celownika
https://mega.co.nz/#!pgFSiCzb!1n6uzIM0L ... ru_AoK7L98
Celownik defacto działa tylko do 2.4km, powyżej nie chciało mi się już sprawdzać wzoru a z racji tego, że i tak raczej nie walczy się w armie na takich dystansach to na razie tak pozostanie.

mały podgląd, jak to ma wyglądać
Obrazek
Po prostu przyjmij do wiadomości, że nadciąga rewolucja proletariacka, lada dzień Chavez z Castro i Bin Ladenem nadjadą na białym traktorze i uwolnią ciemiężony lud polski spod władzy międzynarodowego kapitału.
Offline
Avatar użytkownika

Pyjter

Porucznik

Porucznik

  • Posty: 314
  • Dołączył(a): Cz 01 mar, 2012 13:11
  • Lokalizacja: Mysłowice

Re: rejowe addony

PostPn 24 mar, 2014 00:23

U mnie co drugi pomiar odległości wyskakuje błąd, ale nie przeszkadza to w strzelaniu, Ogólnie Reyhard zrób jeszcze sterowanie myszką takie jak jest w Steel Beast, widok przez peryskop, dźwięk automatu ładowania i jesteś Bogu :) A nawet jak zostanie tak jak teraz to i tak zajebista bajka!!!
Offline

Goose

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1744
  • Dołączył(a): N 26 gru, 2004 21:31
  • Lokalizacja: Jofiż

Re: rejowe addony

PostPn 24 mar, 2014 01:47

Przyspieszę :
Ogólnie Reyhard zrób jeszcze sterowanie myszką takie jak jest w Steel Beast


Czyli jakie? (ergo wątpie)

widok przez peryskop


Że tak powiem "się testuje" razem z nową optyką nocną.

dźwięk automatu ładowania


Jest jakis problem z dzwiękami ładowania armata AFAIK
Offline
Avatar użytkownika

Pyjter

Porucznik

Porucznik

  • Posty: 314
  • Dołączył(a): Cz 01 mar, 2012 13:11
  • Lokalizacja: Mysłowice

Re: rejowe addony

PostPn 24 mar, 2014 09:35

W Steel Beast wieże i armata mysz obsługuje tak jak joystick analogowy, dziwne że w Arma-ch nie jest to możliwe, dotyczy również maszyn latających
Offline

Ghost

Porucznik

Porucznik

  • Posty: 387
  • Dołączył(a): So 03 paź, 2009 17:15

Re: rejowe addony

PostWt 25 mar, 2014 19:36

Działa to tak jak mniej więcej jak w tym skrypcie http://www.armaholic.com/page.php?id=24571 W SB celownik podąża za myszką, a mi bardziej się odsunie mysz od środka ekranu, tym szybciej obraca się wieża.

Właśnie odkryłem, że dymnymi można strzelić tylko kiedy jest się wychylonym.
Offline

Goose

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1744
  • Dołączył(a): N 26 gru, 2004 21:31
  • Lokalizacja: Jofiż

Re: rejowe addony

PostWt 25 mar, 2014 20:01

Właśnie odkryłem, że dymnymi można strzelić tylko kiedy jest się wychylonym.


You've got BIS-ed.

PS . Póki co albo z Deszki będzie sie dało strzelać ze środka (co jest glupie) albo (jak wspomniałem póki co) będąc w środku nie będzie się dało używać granatów dymnych ktore maja mniejszy zasięg niż rzucone ręką :D
Offline
Avatar użytkownika

Mustang185

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1032
  • Dołączył(a): N 04 kwi, 2010 00:30
  • Lokalizacja: Jasło

Re: rejowe addony

PostWt 25 mar, 2014 21:05

A może granaty dymne jako zaskryptowana akcja pod myszką dla dowódcy? Byłoby to możliwe? I wtedy te 'zwykłe' wywalić.
Offline
Avatar użytkownika

Jon

Generał

Generał

  • Posty: 10721
  • Dołączył(a): Wt 20 lip, 2004 00:43
  • Lokalizacja: Kraków

Re: rejowe addony

PostWt 25 mar, 2014 21:15

...albo jako "normalna" broń dla gunnera?
http://www.pajacyk.pl

“Politics is supposed to be the second oldest profession. I have come to realize that it bears a very close resemblance to the first.”
~ Ronald Reagan
Offline
Avatar użytkownika

reyhard

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1455
  • Dołączył(a): So 12 mar, 2005 09:56
  • Lokalizacja: wielkiego brata

Re: rejowe addony

PostWt 25 mar, 2014 21:52

myślałem właśnie, żeby przekazać to strzelcowi. może nie będzie to realistyczne ale będzie najbardziej zoptymalizowane.
z drugiej strony, peryskop dowódcy jest obsługiwany przez skrypt który wykrywa klawisze (a właściwie ruch myszki), przez co widok z peryskopu jest całkowicie odseparowany od ruchu deszki. Póki co testy w MP wyglądają obiecująco albowiem na starym kompie Gusa działa to bez jakiegokolwiek problemu.

Podsumowując kwestia granatów dymnych jest otwarta.

@Ghost - jest to możliwe aczkolwiek byłoby to oskryptowane -

Dodałem ostatnio wersje T72B (wczesna oraz z Kontaktem-1) oraz T72BM (kontakt-5). Podstawowa wersja teciaka została przemianowana na T72A. Model T72B jest Matecka z Crasy Hussars za co mu bardzo dziękuje :)

Jutro wrzucę kolejną wersje testową i mam nadzieje, że uda mi się ruszyć na kolejne porty (bwp-1/2/3 oraz szybki port M2)
Po prostu przyjmij do wiadomości, że nadciąga rewolucja proletariacka, lada dzień Chavez z Castro i Bin Ladenem nadjadą na białym traktorze i uwolnią ciemiężony lud polski spod władzy międzynarodowego kapitału.
Offline
Avatar użytkownika

Maćko

Generał

Generał

  • Posty: 3140
  • Dołączył(a): Pt 29 gru, 2006 23:33
  • Lokalizacja: Radom

Re: rejowe addony

PostWt 25 mar, 2014 22:00

BWP-1 !!1 :D
Obrazek
Obrazek
-------------
MOBO: MSI H110M PRO-D | CPU: Core i3 6100@3.7GHz | RAM: 8GB DDR4 2400@2133 MHz CL12 Goodram Play |
GPU: Asus GTX 760 DirectCU II 2GB GDDR5 | SSD: Samsung 850 EVO 250GB | HDD: Samsung HD502HJ 500GB |
PSU: Corsair VS450 | Case: SilentiumPC Brutus S20 | FAN: SilentiumPC Mistral 120 mm
Offline
Avatar użytkownika

reyhard

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1455
  • Dołączył(a): So 12 mar, 2005 09:56
  • Lokalizacja: wielkiego brata

Re: rejowe addony

PostPt 28 mar, 2014 17:45

Tadabum
Nowe tanki i statyki


Tanki 1.03 - Download
Dodane nowe warianty teciaków - B i BM - proszę je traktować bardziej jako placeholder/testery technologi pancerza albowiem coś czuje, że RHS w temacie samych modelów tutaj posprząta więc nie ma sensu na siłę tego bardziej dopieszczać.

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek


ps. beczek już nie ma

Obsługa FCS:
Aby aktywować FCS należy raz kliknąć lpm przy wybranej broni Fire Control System
W przypadku jeżeli cel jest za blisko, za daleko lub wyłączony jest FCS, system wywali uroczyste biiip.
Klawiszologia:
*Lock Target/Zablokuj cel (T albo Tab domyślnie) - pomiar laserem, komputer balistyczny ustawi celownik automatycznie na podstawie załadowanej amunicji
*Zeroing Up/Down (Page Up/Down) - Ręczna poprawka ustawień dalmierza


Znane błędy:
-granaty dymne nie dostępne wewnątrz pojazdu
-cień Vki na przednim pancerzu kadłuba B i BM
-nie do końca poprawnie zrobione mapowanie wersji BM
-znacznik laserowy widoczny z widoku perskopu jak i noktowizji
-brak kalibracji celownika PKT i wizjera dowódcy
-blokowanie się skrzyni biegów przy prędkości ~34km/h (recepta -> turbokey)
-losowo występujący widok jakby ze wnętrza czołgu - błąd army. należy przełączyć widok na 3 osobę lub ew wyjść z czołgu


Changelog:
1.03
-dodany dźwięk automatu ładującego
-dodane warianty B (+wczesna wersja bez ery) i BM - dzięki Matteck!
-dodany FCS (kudos to NonWonderDog), dodatkowe widoki dla strzelca i dowódcy (widok przez lufcik oraz noktowizja)
-KM dowódcy jest odseparowany od widoku z peryskopu, z KMu można skorzystać tylko po otworzeniu włazu
-wartości pancerza zmieniona zgodnie z założeniami Real Armor Moda (bez skryptu weryfikującego działanie HEATa). Wiąże się z tym parę problemu jak na przykład gąsienice nie wrażliwe na miny przeciwpancerne jak i inne takie zabawne rzeczy.
-dodane nowe rodzaje amunicji

Kod: Zaznacz cały
//APFSDS-T
RDS_3BM44M,
RDS_3BM12,
RDS_3BM15,
RDS_3BM22,
RDS_3BM26,
RDS_3BM32,
//HEAT-FS
RDS_3BK29M,
RDS_3BK12,
RDS_3BK14,
RDS_3BK18,
RDS_3BK18M,
RDS_3BK21,
RDS_3BK21B,
//HEF
RDS_3OF26,
//ATGM
RDS_AT11

dane na temat penetracji stworzone na podstawie http://en.wikipedia.org/wiki/125_mm_smo ... ammunition

credits:
reyhard - port, skrypty i inne takie
Matteck - kostki ery
NonWonderDog - FCS
specjalne podziękowania dla Volta i Gusa za betatesty :*

Statyki 1.03a - Download
Obrazek

Changelog 1.03a
*Dodano możliwość złożenia D30
*Poprawiono błędy z materiałami
*Poprawiona literówka z Metysem
*Poprawione materiały na paru statykach
*Poprawiona geometria KORDA - nie powinien się teraz przewracać na wzgórzach
*inne takie

D30 Anim: Do addonu jest dołączony skrypt, dzięki któremu można złożyć i rozłożyć d30. Wystarczy, że w edytorze wpiszesz
[nazwa jednostki] call RDS_fnc_D30_Pack
Działo zostanie złożone/rozłożone na podstawie aktualnego stanu
Ostatnio edytowano Pt 28 mar, 2014 20:13 przez reyhard, łącznie edytowano 3 razy
Po prostu przyjmij do wiadomości, że nadciąga rewolucja proletariacka, lada dzień Chavez z Castro i Bin Ladenem nadjadą na białym traktorze i uwolnią ciemiężony lud polski spod władzy międzynarodowego kapitału.
Offline

Goose

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1744
  • Dołączył(a): N 26 gru, 2004 21:31
  • Lokalizacja: Jofiż

Re: rejowe addony

PostPt 28 mar, 2014 19:00

Obrazek

(olejcie te ukrainskie blachy na uralu)

Alleluja dla naszego zbawiciela i odkupiciela!
Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do [ArmA III] Addony

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

cron