Teraz jest Pn 09 gru, 2024 19:04


Rejowe addony

Rozmowy na temat wszelkiego rodzaju darmowych dodatków do ArmA III.
  • Autor
  • Wiadomość
Offline
Avatar użytkownika

Maćko

Generał

Generał

  • Posty: 3140
  • Dołączył(a): Pt 29 gru, 2006 23:33
  • Lokalizacja: Radom

Re: rejowe addony

PostSo 29 mar, 2014 00:19

Dobra robota Reyu,

ja tak tylko przypomnę, że twój FTP na armacenter nadal istnieje i jeśli chciałbyś do niego dostęp to daj znać na PW ;)
Obrazek
Obrazek
-------------
MOBO: MSI H110M PRO-D | CPU: Core i3 6100@3.7GHz | RAM: 8GB DDR4 2400@2133 MHz CL12 Goodram Play |
GPU: Asus GTX 760 DirectCU II 2GB GDDR5 | SSD: Samsung 850 EVO 250GB | HDD: Samsung HD502HJ 500GB |
PSU: Corsair VS450 | Case: SilentiumPC Brutus S20 | FAN: SilentiumPC Mistral 120 mm
Offline
Avatar użytkownika

Mustang185

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1032
  • Dołączył(a): N 04 kwi, 2010 00:30
  • Lokalizacja: Jasło

Re: rejowe addony

PostSo 29 mar, 2014 01:31

Rey, mieszkasz może gdzieś na Podkarpaciu? Dowiózłbym Ci po wypłacie domowego piwa w dowód uznania ;)

Czekamy jeszcze na zapowiedziane T-34, na Altisie można by wtedy zrobić ładną obronę Cypru :)

http://www.youtube.com/watch?v=5aWBluHHUbs
Offline
Avatar użytkownika

Jon

Generał

Generał

  • Posty: 10721
  • Dołączył(a): Wt 20 lip, 2004 00:43
  • Lokalizacja: Kraków

Re: rejowe addony

PostSo 29 mar, 2014 02:36

Świetna robota Rey. I tak jak mówił Maćko, weź Ty hostnij to na czymś nie-darmowym :)


Mam jeszcze tylko pytanie - czy 72 w grze wciąż posyła jednym APCR'em Leosia AAF do nieba?
http://www.pajacyk.pl

“Politics is supposed to be the second oldest profession. I have come to realize that it bears a very close resemblance to the first.”
~ Ronald Reagan
Offline

Goose

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1744
  • Dołączył(a): N 26 gru, 2004 21:31
  • Lokalizacja: Jofiż

Re: rejowe addony

PostSo 29 mar, 2014 10:21

na Altisie można by wtedy zrobić ładną obronę Cypru


Pomijając fakt, że od '96 (w 2005 upgrade optoelektroniki) Grecki cypr popierdziela na T-80U i UK... :lol:

@Jon - ano posyła, jak mu PPK z lufy poslesz. Po to rey wpierdzielil tyle rodzajów amunicji. Wogóle ten BISowy Leo jest popsuty jak cholera.
Offline
Avatar użytkownika

reyhard

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1455
  • Dołączył(a): So 12 mar, 2005 09:56
  • Lokalizacja: wielkiego brata

Re: rejowe addony

PostSo 29 mar, 2014 11:38

@Jon - poprzednio T72 miały amunicje post 1996, która notabene jest taka sama jak w t90, także szansa eksplozji po jednym strzale była. Niemniej, jako że był to model A (1976r.), zmieniłem mu uzbrojenie na bardziej typowe. Teraz jeno T72B i BM podpisane jako Russia (które mają odzwierciedlać już bardziej czołgi Federacji Rosyjskiej), mają współczesną amunicje ergo stanowią zagrożenie dla przedniego pancerza leośka bez Real Armor Moda.

@Mustang - w Breslau przebywam, zapraszam. Jon zatwierdza :*
Po prostu przyjmij do wiadomości, że nadciąga rewolucja proletariacka, lada dzień Chavez z Castro i Bin Ladenem nadjadą na białym traktorze i uwolnią ciemiężony lud polski spod władzy międzynarodowego kapitału.
Offline
Avatar użytkownika

Mustang185

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1032
  • Dołączył(a): N 04 kwi, 2010 00:30
  • Lokalizacja: Jasło

Re: rejowe addony

PostSo 29 mar, 2014 14:39

@Goose: bardziej chodziło mi o turecką inwazję na Cypr z '74.
Offline
Avatar użytkownika

Pyjter

Porucznik

Porucznik

  • Posty: 314
  • Dołączył(a): Cz 01 mar, 2012 13:11
  • Lokalizacja: Mysłowice

Re: rejowe addony

PostSo 29 mar, 2014 23:01

Nawet jeśli RHS zrobi ładniejsze i dokładniejsze modele, to wątpie czy będzie u nich jakikolwiek FCS, naprawdę zajebista robota. Zauważyłem że czołg nie miał beczek, konkretnie T-72 BM ale przez peryskop strzelca było je dalej widać :)
Offline
Avatar użytkownika

reyhard

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1455
  • Dołączył(a): So 12 mar, 2005 09:56
  • Lokalizacja: wielkiego brata

Re: rejowe addony

PostN 30 mar, 2014 19:33

błąd z widokiem beczek w widoku strzelca poprawiłem, pojawił się jednak błąd, z nie znikającym cieniem beczek.

póki co, parę zabawek:
(BMP1 albo BVP1) z DLC ACR
przy czym obecnie jest to BMP1R, tj bewup z armatą 125mm i silnikiem od motorynki komar :mrgreen:
http://reyhard.armacenter.pl/arma3/BWP1.jpg
http://reyhard.armacenter.pl/arma3/RDS_APC.rar


Testowe statyki z dodanym zachodnim wachlarzem uzbrojenia (M2, Mk19, M252, M119, TOW) - chcę zrobić działający celownik w Mk19 (tj z ruszającą się nastawą celownika), TOW ma skuteczność ciutkę mniejszą niż tytan, ergo, jest bardzo słaby.
http://reyhard.armacenter.pl/arma3/statyczneB.rar
w przeciwieństwie do bewupa, w przypadku tych statyków prosiłbym o zgłaszanie błędów.
Po prostu przyjmij do wiadomości, że nadciąga rewolucja proletariacka, lada dzień Chavez z Castro i Bin Ladenem nadjadą na białym traktorze i uwolnią ciemiężony lud polski spod władzy międzynarodowego kapitału.
Offline

Ghost

Porucznik

Porucznik

  • Posty: 387
  • Dołączył(a): So 03 paź, 2009 17:15

Re: rejowe addony

PostN 30 mar, 2014 20:01

M119 - pociskami laser guide nie można strzelać przy pomocy artillery computer, nie można "kliknąć" na mapie.
M252 2B14 - flary można strzelać tylko na swoją pozycję w ustawieniu close
SPG-9 9k115 - jeżeli jesteśmy na pozycji strzelca od początku misji, to trzeba wysiąść i wsiąść, bo inaczej nie można włączyć celownika, tylko przybliża widok
zu-23 - zasilane jest z dwóch skrzynek po 50 naboi, u ciebie jest po 40

EDIT: Byłaby możliwość, żebyś ustawił szybkość ruchu pionowego optyki dowódcy T-72 na taką samą jak gunnera i zrobił okrągłe obramowanie w peryskopie dowódcy a'la SB? http://www.steelbeasts.com/sbwiki/image ... _sight.jpg
Offline
Avatar użytkownika

reyhard

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1455
  • Dołączył(a): So 12 mar, 2005 09:56
  • Lokalizacja: wielkiego brata

Re: rejowe addony

PostPn 31 mar, 2014 09:59

@Ghost - hm, to w sumie zu23 powinno mieć 100 naboi w takim razie, tak?

SPG-9 9k115 - jeżeli jesteśmy na pozycji strzelca od początku misji, to trzeba wysiąść i wsiąść, bo inaczej nie można włączyć celownika, tylko przybliża widok
- tak mają wszystkie statyki (i nie tylko, vide deszka na teciaku) - zarówno te moje jak i bisowe. testowałem na czystej armie i ten błąd potrafi losowo wyskoczyć także i na standardowych broniach. nie da się chyba tego póki co naprawić.

resztę błędów naprawiłem, celownik w teciaku dla dowódcy zamienię na ten steelbestowy w wolnym czasie.
Po prostu przyjmij do wiadomości, że nadciąga rewolucja proletariacka, lada dzień Chavez z Castro i Bin Ladenem nadjadą na białym traktorze i uwolnią ciemiężony lud polski spod władzy międzynarodowego kapitału.
Offline

Ghost

Porucznik

Porucznik

  • Posty: 387
  • Dołączył(a): So 03 paź, 2009 17:15

Re: rejowe addony

PostPn 31 mar, 2014 11:49

W sumie tak, jeden magazynek powinien mieć 100 naboi, bo za jednym kliknięciem lecą dwa pociski.
Offline
Avatar użytkownika

reyhard

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1455
  • Dołączył(a): So 12 mar, 2005 09:56
  • Lokalizacja: wielkiego brata

Re: rejowe addony

PostPn 31 mar, 2014 19:50

http://reyhard.armacenter.pl/arma3/RDS_APC.rar bewup poprawiony, jeździ już i strzela. turn out dla kierowcy i malyutka czekają na naprawę. z bajerków, to póki co jest animacja otwierania włazu desantowego ale jeszcze się zastanawiam, czy to zostawić (kwestia optymalizacji tutaj dużą role odgrywa. ciekaw jestem, jak to się w MP sprawdzi)

planowane bewupy
BWP1
BWP1P
BWP2
BWP2D
i może trójeczka, jeżeli nie będzie się zbytnio różnić w konfiguracji od pozostałych
Po prostu przyjmij do wiadomości, że nadciąga rewolucja proletariacka, lada dzień Chavez z Castro i Bin Ladenem nadjadą na białym traktorze i uwolnią ciemiężony lud polski spod władzy międzynarodowego kapitału.
Offline
Avatar użytkownika

Maćko

Generał

Generał

  • Posty: 3140
  • Dołączył(a): Pt 29 gru, 2006 23:33
  • Lokalizacja: Radom

Re: rejowe addony

PostPn 31 mar, 2014 22:25

Testowałem bewupka. :spoko: - to tak w skrócie

A teraz;
1. On ma chyba wymodelowane wnętrze, i to dość ładne, kierowca - must have widok z wnętrza.
2. Drzwi - dobrze jest, zostaw. Mieliśmy (w sumie nadal mamy) ten patent w Armie 2 w rosomaku i innych pojazdach PSZ, planujemy go też w A3.
3. Bewup jest trochę zbyt nerwowy, zachowuje się jakby ważył sporo za mało (przyspieszenie hamowanie i skręty lew/prawo).

Generalnie jest git :d

Edit; nie jestem pewien co do wytrzymałości ale u mnie padł dopiero po 3 rakietach z RPG 42 z A3, trochę jakby dużo wytrzymuje.
Obrazek
Obrazek
-------------
MOBO: MSI H110M PRO-D | CPU: Core i3 6100@3.7GHz | RAM: 8GB DDR4 2400@2133 MHz CL12 Goodram Play |
GPU: Asus GTX 760 DirectCU II 2GB GDDR5 | SSD: Samsung 850 EVO 250GB | HDD: Samsung HD502HJ 500GB |
PSU: Corsair VS450 | Case: SilentiumPC Brutus S20 | FAN: SilentiumPC Mistral 120 mm
Offline

Goose

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1744
  • Dołączył(a): N 26 gru, 2004 21:31
  • Lokalizacja: Jofiż

Re: rejowe addony

PostPn 31 mar, 2014 23:36

Spoko maćko, doradzałem zmianę nastaw skrzynii biegów jednakże prawdziwych wartości nie mogłem dorwać więc w testach są improwizacje. Poprawił rey równiez hamowanie (nie jest natychmiastowe). Zasadniczo najgorsza była jedynka ale chyba poszło w drugą stronę (wczesniej ledwo do 20 szlo sie rozpedzic w wmiare akceptowalnym czasie).

Staram się też zwrócić uwagę, że narzędzia edycji momentu/nastaw biegów/koni mechanicznych są "troche powalone", a także na to że Bewupy to leciutkie furmanki (wkońcu pływają c'nie?) chociaż faktycznie obecnie zbyt nerwowe. Mam nadzieję, że reyowi uda się oddać całkiem niezłą zwinność bewupka.

Co do wytrzymalosci, wyrzutnie mają stałą przebijalnosc....i z testów jakie przeprowadzilismy 12.7mm z Deszki bezproblemu szatkowało przedział desantowy z zawartością w drobny mak (boki Bewupa wytrzymują maks 7.62x51, przód .50) więc to dziwne....but you know it's still BIS.
Offline
Avatar użytkownika

Mustang185

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1032
  • Dołączył(a): N 04 kwi, 2010 00:30
  • Lokalizacja: Jasło

Re: rejowe addony

PostPn 31 mar, 2014 23:48

Ale co dziwne? Jeśli sowieckie 12.7 dziurawiło, to ok, przecież BMP-2 ma z boku bodaj max. 18 mm pancerza, a przód 23?
Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do [ArmA III] Addony

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

cron