Teraz jest Pt 27 kwi, 2018 10:17


Rejowe addony

Rozmowy na temat wszelkiego rodzaju darmowych dodatków do ArmA III.
  • Autor
  • Wiadomość
Offline

Ghost

Porucznik

Porucznik

  • Posty: 387
  • Dołączył(a): So 03 paź, 2009 17:15

Re: rejowe addony

PostN 09 mar, 2014 20:55

Zepsułeś w nowym buildzie wyrzutniki granatów dymnych, na żadnym czołgu nie działają.
Offline
Avatar użytkownika

Algrab

Generał

Generał

  • Posty: 2988
  • Dołączył(a): So 10 paź, 2009 23:35
  • Lokalizacja: x+2=1

Re: rejowe addony

PostN 09 mar, 2014 22:27

To ja poproszę o drugie spodnie.
Obrazek
Obrazek
Offline
Avatar użytkownika

reyhard

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1455
  • Dołączył(a): So 12 mar, 2005 09:56
  • Lokalizacja: wielkiego brata

Re: rejowe addony

PostPn 10 mar, 2014 17:40

Ghost napisał(a):Zepsułeś w nowym buildzie wyrzutniki granatów dymnych, na żadnym czołgu nie działają.

Hm? Blastcore3?
Po prostu przyjmij do wiadomości, że nadciąga rewolucja proletariacka, lada dzień Chavez z Castro i Bin Ladenem nadjadą na białym traktorze i uwolnią ciemiężony lud polski spod władzy międzynarodowego kapitału.
Offline

Ghost

Porucznik

Porucznik

  • Posty: 387
  • Dołączył(a): So 03 paź, 2009 17:15

Re: rejowe addony

PostPn 10 mar, 2014 18:55

nie mam
Offline
Avatar użytkownika

Mustang185

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1028
  • Dołączył(a): N 04 kwi, 2010 00:30
  • Lokalizacja: Jasło

Re: rejowe addony

PostPn 10 mar, 2014 22:22

Aaaaaaaaa, wersja z ERA? Bodajże T-72BM, co ruskie miały w A2. Dobrze by pasowała do ruskich od Suddena, bo taka goła to wstyd. Ruskie kości pancerza na czołgu mieli, nawet jeśli puste ;p
Offline
Avatar użytkownika

Jon

Generał

Generał

  • Posty: 10703
  • Dołączył(a): Wt 20 lip, 2004 00:43
  • Lokalizacja: Kraków

Re: rejowe addony

PostPn 10 mar, 2014 22:40

Same kości ERA można zdaje się na bezczel podjebać z T-90
http://www.pajacyk.pl

“Politics is supposed to be the second oldest profession. I have come to realize that it bears a very close resemblance to the first.”
~ Ronald Reagan
Offline
Avatar użytkownika

Mustang185

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1028
  • Dołączył(a): N 04 kwi, 2010 00:30
  • Lokalizacja: Jasło

Re: rejowe addony

PostPn 10 mar, 2014 22:50

A Bohemia nie udostępniła aby modelu z ERA? Nie w temacie jestem.
Offline
Avatar użytkownika

Jon

Generał

Generał

  • Posty: 10703
  • Dołączył(a): Wt 20 lip, 2004 00:43
  • Lokalizacja: Kraków

Re: rejowe addony

PostPn 10 mar, 2014 22:58

Model o którym mówisz mógł być z ACEX_RU.

Ja nie przypominam sobie T-72 z ERA w A2.
http://www.pajacyk.pl

“Politics is supposed to be the second oldest profession. I have come to realize that it bears a very close resemblance to the first.”
~ Ronald Reagan
Offline
Avatar użytkownika

Pyjter

Porucznik

Porucznik

  • Posty: 314
  • Dołączył(a): Cz 01 mar, 2012 13:11
  • Lokalizacja: Mysłowice

Re: rejowe addony

PostPn 10 mar, 2014 23:22

WOC ma model z ERA ale czy to jest z podstawki czy z jakiegoś moda to niewiem
Offline

Ghost

Porucznik

Porucznik

  • Posty: 387
  • Dołączył(a): So 03 paź, 2009 17:15

Re: rejowe addony

PostWt 11 mar, 2014 00:07

Model z ERĄ był w ACE, a KONTAKTA-5 T-72 nie miał nigdy zainstalowanego nigdzie (ja nie widziałem, poza paroma testami przez niemców). Ale tę wersję zrobił RHS więc można poczekać, aż wydadzą swoją.

Jak już jesteśmy przy koncercie życzeń to pojawiły się na ts głosy o usunięciu tylnych zbiorników benzyny. Ode mnie o wyjebaniu takistańskich znaków burtowych, to nie będzie gryzło jak się będzie używać w przyszłości w settingu afgańskim i przyciemnieniu zielonej tekstury, tak żeby odpowiadała malowaniom bez kamuflażu.
W optyce strzelca nie powinno być widać lufy i powinna mieć powiększenie tylko x8. Dasz radę zrobić obramowanie monokularu po bokach?
Bisy coś zepsuły z dymem w T-100 może dlatego nie działają u Ciebie? I na koniec wg. Steel Beasta T-72 wystrzeliwują dym kilkaset metrów przed siebie, tak żeby pod jego osłoną atakować.

EDIT
Znalazłem coś takiego http://www.armaholic.com/page.php?id=4433 może się przydadzą
Offline

Goose

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1744
  • Dołączył(a): N 26 gru, 2004 21:31
  • Lokalizacja: Jofiż

Re: rejowe addony

PostWt 11 mar, 2014 01:13

Potwierdzam, model z ERĄ faktycznie jest z ACE'a.

Kontakt-5 jest na Ukraińskich pakietach modernizacyjnych o oznaczeniu T-72AG (przeszczepy z T-80UD zasadniczo) czy T-72MP (do wyboru broszurka mówiła o Kontakcie 1 i 5), a także na radzieckich T-72BM obr.1989 (w 1990 wymienili jeszcze optoelektronikę).


Pozatym wątpie, żeby reyowi się chcialo w dość niekoszernym (acz i tak potrzebnym przy kompletnej posusze jakiegokolwiek sprzetu jezdzacego) modelu grzebać (a do poprawy jest rzeczy w członek i ciut ciut), ale w sumie się zgadzam z treścią koncertu życzeń.
Online
Avatar użytkownika

Maćko

Generał

Generał

  • Posty: 3139
  • Dołączył(a): Pt 29 gru, 2006 23:33
  • Lokalizacja: Radom

Re: rejowe addony

PostWt 11 mar, 2014 12:15

Jak coś mogę się podzielić kasetami z Twardego, tylko bez tekstur by mi się nie chciało robić :E
Obrazek
Obrazek
-------------
MOBO: MSI H110M PRO-D | CPU: Core i3 6100@3.7GHz | RAM: 8GB DDR4 2400@2133 MHz CL12 Goodram Play |
GPU: Asus GTX 760 DirectCU II 2GB GDDR5 | SSD: Samsung 850 EVO 250GB | HDD: Samsung HD502HJ 500GB |
PSU: Corsair VS450 | Case: SilentiumPC Brutus S20 | FAN: SilentiumPC Mistral 120 mm
Offline
Avatar użytkownika

reyhard

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1455
  • Dołączył(a): So 12 mar, 2005 09:56
  • Lokalizacja: wielkiego brata

Re: rejowe addony

PostWt 11 mar, 2014 19:46

Kasety wezmę z od CH

...niemniej, mała lista zmian:
-zbiorniki na paliwo są opcjonalne, na razie jako hidden selection
-zmieniona prędkość obrotu wieży (~22s potrzeba aby obrócić w pełni wieże)
-z dshkm nie da się już strzelać bez wychylenia się z wieży - wiąże się to jednak z brakiem możliwości obrotem w osi pionowej widoku dowódcy. Z tego też względu, fov i zoom są ustawione tak, aby dowódca mógł cokolwiek widzieć.
-dodana możliwość wychylenia się przez właz dla kierowcy
-poprawki pancerza ala real armor mod

ps. w a2 ACR jest jeszcze T72M4 i jest dostępny jego model
Po prostu przyjmij do wiadomości, że nadciąga rewolucja proletariacka, lada dzień Chavez z Castro i Bin Ladenem nadjadą na białym traktorze i uwolnią ciemiężony lud polski spod władzy międzynarodowego kapitału.
Offline
Avatar użytkownika

Jon

Generał

Generał

  • Posty: 10703
  • Dołączył(a): Wt 20 lip, 2004 00:43
  • Lokalizacja: Kraków

Re: rejowe addony

PostCz 20 mar, 2014 03:48

W pierwszym poście brak najnowszych wersji.


Poza tym zgłoś się na TS'ie waflu, dam Ci dostęp do naszego FTP.
http://www.pajacyk.pl

“Politics is supposed to be the second oldest profession. I have come to realize that it bears a very close resemblance to the first.”
~ Ronald Reagan
Offline
Avatar użytkownika

reyhard

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1455
  • Dołączył(a): So 12 mar, 2005 09:56
  • Lokalizacja: wielkiego brata

Re: rejowe addony

PostCz 20 mar, 2014 15:15

poprawione.


tadabum, potrzebuje paru testerów. Dodałem do teciaka optykę z minimodu NWD TanksFCS 0.2 udostępnioną mi przez NonWonderDoga i ciekaw jestem opini na temat działania całego systemu.

zasadę oparłem na tym www.steelbeasts.com/sbwiki/index.php/T-72M1
FCS aktywujemy klikając lewym przyciskiem myszy, jak przełączymy na działo, celujemy w czerwony punkcik i klikamy TAB (czy jaki tam klawisz mamy odpowiedzialny za celowanie -> WEAPONS->LOCK OR ZOOM IN KEY). Komputer balistyczny powinien w tym momencie wyliczyć poprawkę.

działanie lasera - 400m->3400m

https://mega.co.nz/#!QgE0zADa!fR1s7ciNC ... lCHYxkwqps
Po prostu przyjmij do wiadomości, że nadciąga rewolucja proletariacka, lada dzień Chavez z Castro i Bin Ladenem nadjadą na białym traktorze i uwolnią ciemiężony lud polski spod władzy międzynarodowego kapitału.
Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do [ArmA III] Addony

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość