Teraz jest Pt 20 paź, 2017 17:59


System Medyczny

Rozmowy na temat wszelkiego rodzaju darmowych dodatków do ArmA III.
  • Autor
  • Wiadomość
Offline
Avatar użytkownika

Mustang185

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1020
  • Dołączył(a): N 04 kwi, 2010 00:30
  • Lokalizacja: Jasło

Re: System Medyczny

PostPn 28 kwi, 2014 20:10

Ja jestem za XMed. Jego aktywacja zależy od misjopsuja, więc można wzrzucić, żeby każdy się z nim zapoznawał na własną rękę i zamienić na wymóg np. po grupowym szkolenia.
Offline
Avatar użytkownika

Maximus

Chorąży

Chorąży

  • Posty: 110
  • Dołączył(a): N 12 maja, 2013 21:39
  • Lokalizacja: Gdynia

Re: System Medyczny

PostWt 29 kwi, 2014 13:16

Zdecydowanie i definitywnie na tak. Prymitywny system w A3 jest mało realistyczny.
I <3 HL

"Jedziemy, opróżnij sracz."- Kierowca transportera SdKfz 251 Half-Track, 1941
Offline
Avatar użytkownika

Pyjter

Porucznik

Porucznik

  • Posty: 314
  • Dołączył(a): Cz 01 mar, 2012 13:11
  • Lokalizacja: Mysłowice

Re: System Medyczny

PostWt 29 kwi, 2014 13:28

Cyk cyk bach bach nóżka przyszyta - walcz dalej żołnierzu! To tak apropo systemu ACE-owego :) jeśli tu jest lepiej to można wziąść.
Offline
Avatar użytkownika

Foka

Moderator

Moderator

  • Posty: 1251
  • Dołączył(a): So 19 mar, 2011 23:43
  • Lokalizacja: 3CT

Re: System Medyczny

PostWt 29 kwi, 2014 14:52

Można braść :P
Rule #2: Double tap!
Offline
Avatar użytkownika

Foka

Moderator

Moderator

  • Posty: 1251
  • Dołączył(a): So 19 mar, 2011 23:43
  • Lokalizacja: 3CT

Re: System Medyczny

PostPt 02 maja, 2014 23:30

TFR + XMed są zjebane :P
Rule #2: Double tap!
Offline
Avatar użytkownika

Jon

Generał

Generał

  • Posty: 10673
  • Dołączył(a): Wt 20 lip, 2004 00:43
  • Lokalizacja: Kraków

Re: System Medyczny

PostSo 03 maja, 2014 06:01

A jakiś konkret?
http://www.pajacyk.pl

“Politics is supposed to be the second oldest profession. I have come to realize that it bears a very close resemblance to the first.”
~ Ronald Reagan
Offline
Avatar użytkownika

Pyjter

Porucznik

Porucznik

  • Posty: 314
  • Dołączył(a): Cz 01 mar, 2012 13:11
  • Lokalizacja: Mysłowice

Re: System Medyczny

PostSo 03 maja, 2014 07:12

W mojej misji radia działały, ale dodawały się automatycznie bo misja robiona bez TFR-a. W misjach z TFR radia i pozycjonowanie rypało się, nie grałem długo to pewności nie mam :)
Offline
Avatar użytkownika

Cienki

Chorąży

Chorąży

  • Posty: 178
  • Dołączył(a): Pt 12 lis, 2010 17:02
  • Lokalizacja: Wrocław

Re: System Medyczny

PostSo 03 maja, 2014 11:43

Foka napisał(a):TFR + XMed są zjebane :P
Jon napisał(a):A jakiś konkret?

Po krótkiej sesji w VTS'ie mogę się wypowiedzieć na ten temat.
- zatyczki do uczu z XMed'a działają chaotycznie - raz ogłuchniesz, po czasie odzyskasz słuch, by po kilku sekundach znowu go stracić bez przyczyny. Nie wiem czy to zamierzony efekt, ale jest dziwny.
- zatyczki do uszu wypadają, i nie jest to chyba zamierzony efekt, bo działo się przy każdorazowym wejściu w swoje medyczne opcje. Nie działo się tak za pierwszym razem, ale po jakimś czasie/bugu.
- głuchnięcie z XMed'a działa na efektach dźwiękowych w grze, ale na rozmowy z TFR już nie.
- tracąc przytomność możesz "zastygnąć" w pozie nie sugerującej, że coś jest z tobą nie tak - Sytuacja gdy zostałem ranny, zacząłem się bandażować, po chwili straciłem przytomność, ale wyglądałem jakbym kucał i celował z broni.
- brak nagłej, permanentnej śmierci - Sytuacja gdy zaglądałem w lufę czołgu, żeby zobaczyć czy pocisk szybko wylatuje. Zostałem ranny, głowę miałem na miejscu i bez problemu zwykły żołdak mógł mnie uleczyć przy pomocy aspiryny.
- tracąc przytomność wszystko słyszysz i możesz komunikować się z innymi.

Tyle z moich doświadczeń.
Oba mody (TFR i XMed) po części są dobrze zrobione i godne uwagi, ale niektóre bugi mogą popsuć całą zabawę. Jeżeli dodamy do tego obowiązkowe szkolenie z obu modów (z naciskiem na XMed) to może nam to zaserwować danie główne w postaci straty czasu przyprawionej irytacją. Moim zdaniem TFR jako zamiennik ACRE jest zadowalający, ale XMed wymaga wielu łatek i długich testów.
Offline
Avatar użytkownika

Foka

Moderator

Moderator

  • Posty: 1251
  • Dołączył(a): So 19 mar, 2011 23:43
  • Lokalizacja: 3CT

Re: System Medyczny

PostSo 03 maja, 2014 12:44

Jak wyżej + to, że badający nie ma dostatecznej informacji o martwym/super ciężkim stanie. Można zmarnować całą apteczkę, bandaże, medkity, stan się "poprawia" wg opisu, ale i tak nie masz szans na podniesienie człowieka.

Nie tylko nie ma nagłej śmierci ale chyba nie ma żadnej nie udało nam się doprowadzić człowieka do stanu, żeby XMed pokazał "trup, zabierz blachy i idź dalej". Zawsze pokazuje jakieś informacje typu nieprzytomny, słaby puls itp, i przeprowadzane na rannym akcje zmieniają ten stan, więc jednak żyje.

Poza tym sądząc po działaniu "badania" to takie samy objawy będzie miał człowiek z zawałem i z urwaną głową.
Rule #2: Double tap!
Poprzednia strona

Powrót do [ArmA III] Addony

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

cron