Teraz jest N 17 gru, 2017 07:45


JSRS3 (a.k.a. DragonFyre) wydany!

Rozmowy na temat wszelkiego rodzaju darmowych dodatków do ArmA III.
  • Autor
  • Wiadomość
Offline
Avatar użytkownika

Jon

Generał

Generał

  • Posty: 10696
  • Dołączył(a): Wt 20 lip, 2004 00:43
  • Lokalizacja: Kraków

JSRS3 (a.k.a. DragonFyre) wydany!

PostWt 06 sty, 2015 17:52


Dokładnie tak jak w temacie. Mówiłem, że Jarhead trolluje :P

Oryginalny post

Mały preview:




Download
http://www.pajacyk.pl

“Politics is supposed to be the second oldest profession. I have come to realize that it bears a very close resemblance to the first.”
~ Ronald Reagan
Offline
Avatar użytkownika

Jon

Generał

Generał

  • Posty: 10696
  • Dołączył(a): Wt 20 lip, 2004 00:43
  • Lokalizacja: Kraków

Re: JSRS3 (a.k.a. DragonFyre) wydany!

PostŚr 07 sty, 2015 02:14


DragonFyre jest obłędny, niestety nie wiem jak u innych, ale u mnie jest raczej niegrywalny - gdy zaczyna się liczenie "odbić" dźwięku (DF symuluje odbijanie się dźwięku od budynków, drzew i chyba nawet terenu), mój procek zwyczajnie wymięka. Dlatego zdesperowany i zirytowany gównianymi dźwiękami BIS'u stwierdziłem, że skoro DF i nawet SOS swoimi obliczeniami zarzynają mi proca, począłem poszukiwać innego rozwiązania. I nagle mnie olśniło...

...a gdyby tak dać szansę staremu JSRS?

I faktycznie. Różnica w grywalności (czyt. FPS'ie), a także imersji (względem wanilli) jest nieporównywalna.

Dlatego jeśli ktoś ma ten sam problem (słabszy sprzęt, który przy DF albo SOS wymięka), polecam dać szansę JSRS 2.2:

JSRS 2.2 (dla ludzi ze słabszymi kompami)

Wbrew temu co wypisane jest w "requirements" nie wymaga on wersji "2.1B".

Ostrzegam jednak, że JSRS 2.2 też wpływa na FPS i ktoś, komu A3 ledwo chodzi będzie mieć jeszczcze gorzej. Niemniej dla wszystkich tych, którzy jakoś dociągają do "medium" w przeciętnej misji, polecam. Warto.
http://www.pajacyk.pl

“Politics is supposed to be the second oldest profession. I have come to realize that it bears a very close resemblance to the first.”
~ Ronald Reagan
Offline
Avatar użytkownika

Algrab

Generał

Generał

  • Posty: 2980
  • Dołączył(a): So 10 paź, 2009 23:35
  • Lokalizacja: x+2=1

Re: JSRS3 (a.k.a. DragonFyre) wydany!

PostŚr 07 sty, 2015 13:20

Jak na razie dla mnie oba mody mają coś co wkurza i przeszkadza. SOS ma przesadzone odgłosy (niektórych broni?) w półotwartych pomieszczeniach, np bez jednej ściany. Efekt zwielokrotnionego echa wydaje się nienaturalny i tak naprawdę niepotrzebny. Dodatkowo mod "psuje" dzwięk działka GAU-8 w modelu A-10 S, którego obecnie używamy. Gatling jest mocno wyciszony w działaniu a przecież to jeden z najbardziej charakterystycznych i "pożądanych" odgłosów pola walki :)

Minusem (?) JSRS3 są z kolei "wizz'y" a właściwie "sonic cracks", odgłosy wystrzeliwanej / przelatującej w okolicy amunicji . Są naprawdę bardzo głośne w porównaniu do SOS czy innych modów i wydają sie "niefajne". Np. gdy towarzysz blisko prowadzi ogień na kierunek zbliżony do nas, nie słychać już nic innego, hałas jest potworny :)

Oceniając to jednak z boku minusy JSRS3 są chyba jego plusami, bo w sumie, tak jest chyba w realności :)
Obrazek
Offline
Avatar użytkownika

Blackburn

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1437
  • Dołączył(a): Cz 15 lip, 2010 11:36
  • Lokalizacja: Raz tu, raz tam...

Re: JSRS3 (a.k.a. DragonFyre) wydany!

PostŚr 07 sty, 2015 19:37

Przy prowadzeniu ognia z kilku karabinków na raz komunikacja głosowa jest prawie niemożliwa. Jak strzela pełna drużyna to i na radiu niewiele usłyszysz. Także hałas jak najbardziej zbliżony do realnego.
Offline
Avatar użytkownika

RomanPL79

Chorąży

Chorąży

  • Posty: 172
  • Dołączył(a): Pt 25 lis, 2011 16:20
  • Lokalizacja: Pyskowice

Re: JSRS3 (a.k.a. DragonFyre) wydany!

PostŚr 07 sty, 2015 20:41

Szkoda jedynie że aż tak muli procka. U mnie przy jakiejkolwiek strzelaninie Arma staje się zwyczajnie niegrywalna. A szkoda bo mod bardzo fajny i muszę zadowolić się okrojoną wersją 2.2 :/. Mam tylko nadzieje na zoptymalizowanie tego w jakiejś łatce/wydaniu trochę okrojonej wersji.
Offline
Avatar użytkownika

Algrab

Generał

Generał

  • Posty: 2980
  • Dołączył(a): So 10 paź, 2009 23:35
  • Lokalizacja: x+2=1

Re: JSRS3 (a.k.a. DragonFyre) wydany!

PostŚr 07 sty, 2015 23:34

A jak muli Ci procka SOS? Tak samo czy jest jakaś różnica?

Pamiętam że u mnie na poprzednim konfigu JSRS zarzynał mi Armę 2. Wygląda na to że te soundpaki działają w miarę od pewnego progu sprzętowego który się po prostu nie zatyka, poniżej - trzeba niestety odczepiać wagoniki :?
Obrazek
Offline

tom3kb

Major

Major

  • Posty: 523
  • Dołączył(a): Pt 04 mar, 2011 07:35
  • Lokalizacja: Sieradz

Re: JSRS3 (a.k.a. DragonFyre) wydany!

PostCz 08 sty, 2015 20:18

Pograłem trochę z DragonFyre i JSRS2.2 już nie włączę ;)
Offline
Avatar użytkownika

Jon

Generał

Generał

  • Posty: 10696
  • Dołączył(a): Wt 20 lip, 2004 00:43
  • Lokalizacja: Kraków

Re: JSRS3 (a.k.a. DragonFyre) wydany!

PostCz 08 sty, 2015 20:19

No jak Ci działa płynnie to nic dziwnego, ale wiesz...
http://www.pajacyk.pl

“Politics is supposed to be the second oldest profession. I have come to realize that it bears a very close resemblance to the first.”
~ Ronald Reagan
Offline

tom3kb

Major

Major

  • Posty: 523
  • Dołączył(a): Pt 04 mar, 2011 07:35
  • Lokalizacja: Sieradz

Re: JSRS3 (a.k.a. DragonFyre) wydany!

PostCz 08 sty, 2015 21:09

Całe szczęście wszystko chodzi płynnie.
Offline

tom3kb

Major

Major

  • Posty: 523
  • Dołączył(a): Pt 04 mar, 2011 07:35
  • Lokalizacja: Sieradz

Re: JSRS3 (a.k.a. DragonFyre) wydany!

PostPt 09 sty, 2015 12:04

Jak dla kogoś były za głośne niektóre efekty w DragonFyre to LJ wypuścił opcjonalny config z cichszymi efektami.
"Less loud bullet cracks and snaps, smaller trigger range"
Linki
http://forums.bistudio.com/showthread.p ... RC-Release
http://www.armaholic.com/page.php?id=27868
Offline

Pakislav

Cywil

Cywil

  • Posty: 3
  • Dołączył(a): N 11 sty, 2015 23:17

Re: JSRS3 (a.k.a. DragonFyre) wydany!

PostPn 12 sty, 2015 23:08

Mi też na szczęście chodzi. ;)

Ale jest głośne jednak, i jak wszystko w Armie ma swoje niedoskonałości.
Np, niektóre lampy tworzą echo jakby tam wieża World Trade Center stała.
A echo samo w sobie leci niewiadomo skąd, i brzmi jak niewiadomo co czasami, i kminisz co ci tam klepie w jakąś deske po lewej. A ot krzaczek ci echuje twoją serie w nienaturalnym odstępie czasu.

Ale tak już musi być. :D
Offline

tom3kb

Major

Major

  • Posty: 523
  • Dołączył(a): Pt 04 mar, 2011 07:35
  • Lokalizacja: Sieradz

Re: JSRS3 (a.k.a. DragonFyre) wydany!

PostŚr 18 lut, 2015 10:51

Wyszły wersje LITE DragonFyre i JSRS2.2 podobno lepsze dla MP.

JSRS3: DragonFyre - Lite v1.0 -> KLIK
JSRS2.2: Lite v1.0 -> KLIK
Ostatnio edytowano Cz 19 lut, 2015 09:31 przez tom3kb, łącznie edytowano 1 raz
Offline
Avatar użytkownika

czernobyl10

Porucznik

Porucznik

  • Posty: 390
  • Dołączył(a): Pn 10 lut, 2014 15:58
  • Lokalizacja: Piaseczno/Warszawa

Re: JSRS3 (a.k.a. DragonFyre) wydany!

PostŚr 18 lut, 2015 14:00

Na szczęście używam JSRS 2.2 i JSRS DF bez problemowo w wersjach full, ale te odmiany są podobno lepsze dla słabszych komputerów, więc zaleca się je gdyż nie obciążają tak sprzętu. :spoko:
Obrazek
Offline
Avatar użytkownika

Jon

Generał

Generał

  • Posty: 10696
  • Dołączył(a): Wt 20 lip, 2004 00:43
  • Lokalizacja: Kraków

Re: JSRS3 (a.k.a. DragonFyre) wydany!

PostPn 30 lis, 2015 14:28


Podczas ostatniej rozgrywki, ktoś się pytał, czy jest jakiś ratunek dla ArmA3 w temacie dźwięków broni. Otóż jest.

Porównanie dwóch najpopularniejszych i najbardziej uznanych modów:




http://www.pajacyk.pl

“Politics is supposed to be the second oldest profession. I have come to realize that it bears a very close resemblance to the first.”
~ Ronald Reagan

Powrót do [ArmA III] Addony

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

cron