
Intoxicate Interactive to grupa ludzi związanych wspólną pasją do tworzenia gier komputerowych. Obecnie pracujemy nad prężnie rozwijającym się projektem fabularnej gry komputerowej (cRPG, Burżuazja: Perła Pustkowi), której akcja toczy się w postnuklearnej Europie ¦rodkowej.
Na dzień dzisiejszy jest to wciąż projekt fanowski, lecz dzięki zaangażowaniu i ciężkiej pracy ponad czterdziesto osobowego teamu, jesteśmy już blisko przeistoczenia się w profesjonalny projekt komercyjny.
Wraz z wejściem naszego projektu na kolejny etap developingu potrzebujemy osób, które zajmą się:
- Modelowaniem oraz przygotowaniem tekstur przedmiotów
- Modelowaniem oraz przygotowaniem tekstur pojazdów.
- Kolejnym etapem pracy będzie modelowanie postaci oraz architektury.
CO OFERUJEMY:
- Zdobycie doświadczenia w game industry
- Dołączenie do rozpoznawalnego, fanowskiego projektu, bliskiego przeistoczenia się w profesjonalne i komercyjne przedsięwzięcie
- Otrzymanie szansy stania się częścią studia Intoxicate Interactive
- Zobowiązujemy się, by uczynić zdobywanie twojego doświadczenia bardziej przyjemnym oraz kreatywnym.
- Nie pozwolimy Ci się nudzić i z każdym tygodniem wzbogacisz swoje portfolio o kolejne ciekawe modele.
CZEGO WYMAGAMY
1. Modelowanie:
Gra przewidziana jest wyłącznie na karty nextgen - nie oszczędzamy przesadnie na ilości ścianek. Wymagamy jednak by każdy polygon był dokładnie przemyślany.
2. Przygotowanie tekstur:
Nie oszczędzamy na ich ilości i rozmiarach - wymagamy jedynie by każdy piksel był porządnie i sensownie wykorzystany.
3. Umiejętności przygotowania normal map. generowanych zarówno z bump map, Hpoly meshu jak i kombinacji tych 2 metod.
- Przygotowanie Specular map.
- Przygotowanie Bump map.
- Przygotowanie mapy przezroczystości.
- Przygotowanie Lightmap.
Kandydat musi wykazać się znajomością low poly modeling na poziomie zaawansowanym.
Aby nie było wątpliwości - zaznaczamy, iż praca w projekcie fanowskim jest pracą bezpłatną, Jednak przeistoczenie się w projekt komercyjny pozwoli na wprowadzenie regularnych płac, oraz wypłatę wynagrodzenia za pracę wcześniej wykonaną.
Zdajemy sobie sprawę z tego, iż osoby, które już pracowały w branży zarobkowo, w większości uznają, iż praca za darmo (tymczasowo) nie spełnia ich ambicji. Nasze ogłoszenie kierujemy, więc głównie do pracujących dorywczo (freelance) - którzy nie boją się ryzyka i cenią sobie dzielenie swojej pasji wraz z innymi ludźmi, dla których pieniądze nie są ważniejsze od marzeń.
Oczywiście osoby, które opanowały już zasady dotyczące tworzenia modeli dla game industry, a jeszcze nie maja "realnego doświadczenia" również są mile widziane.
Zgłoszenia śłać na : intoxicate@nma-fallout.com, gdy mail nie dochodzi to: bartonf@poczta.onet.pl
Moje gg: 6949428
Pozdrawiam,
Andrzej Koloska
Project Manager@Intoxicate Interactive
Na dzień dzisiejszy jest to wciąż projekt fanowski, lecz dzięki zaangażowaniu i ciężkiej pracy ponad czterdziesto osobowego teamu, jesteśmy już blisko przeistoczenia się w profesjonalny projekt komercyjny.
Wraz z wejściem naszego projektu na kolejny etap developingu potrzebujemy osób, które zajmą się:
- Modelowaniem oraz przygotowaniem tekstur przedmiotów
- Modelowaniem oraz przygotowaniem tekstur pojazdów.
- Kolejnym etapem pracy będzie modelowanie postaci oraz architektury.
CO OFERUJEMY:
- Zdobycie doświadczenia w game industry
- Dołączenie do rozpoznawalnego, fanowskiego projektu, bliskiego przeistoczenia się w profesjonalne i komercyjne przedsięwzięcie
- Otrzymanie szansy stania się częścią studia Intoxicate Interactive
- Zobowiązujemy się, by uczynić zdobywanie twojego doświadczenia bardziej przyjemnym oraz kreatywnym.
- Nie pozwolimy Ci się nudzić i z każdym tygodniem wzbogacisz swoje portfolio o kolejne ciekawe modele.
CZEGO WYMAGAMY
1. Modelowanie:
Gra przewidziana jest wyłącznie na karty nextgen - nie oszczędzamy przesadnie na ilości ścianek. Wymagamy jednak by każdy polygon był dokładnie przemyślany.
2. Przygotowanie tekstur:
Nie oszczędzamy na ich ilości i rozmiarach - wymagamy jedynie by każdy piksel był porządnie i sensownie wykorzystany.
3. Umiejętności przygotowania normal map. generowanych zarówno z bump map, Hpoly meshu jak i kombinacji tych 2 metod.
- Przygotowanie Specular map.
- Przygotowanie Bump map.
- Przygotowanie mapy przezroczystości.
- Przygotowanie Lightmap.
Kandydat musi wykazać się znajomością low poly modeling na poziomie zaawansowanym.
Aby nie było wątpliwości - zaznaczamy, iż praca w projekcie fanowskim jest pracą bezpłatną, Jednak przeistoczenie się w projekt komercyjny pozwoli na wprowadzenie regularnych płac, oraz wypłatę wynagrodzenia za pracę wcześniej wykonaną.
Zdajemy sobie sprawę z tego, iż osoby, które już pracowały w branży zarobkowo, w większości uznają, iż praca za darmo (tymczasowo) nie spełnia ich ambicji. Nasze ogłoszenie kierujemy, więc głównie do pracujących dorywczo (freelance) - którzy nie boją się ryzyka i cenią sobie dzielenie swojej pasji wraz z innymi ludźmi, dla których pieniądze nie są ważniejsze od marzeń.
Oczywiście osoby, które opanowały już zasady dotyczące tworzenia modeli dla game industry, a jeszcze nie maja "realnego doświadczenia" również są mile widziane.
Zgłoszenia śłać na : intoxicate@nma-fallout.com, gdy mail nie dochodzi to: bartonf@poczta.onet.pl
Moje gg: 6949428
Pozdrawiam,
Andrzej Koloska
Project Manager@Intoxicate Interactive