Teraz jest Cz 19 paź, 2017 01:57


Port mapy z Arma 2

Dział poświęcony tworzeniu wszelkiego rodzaju dodatków do ArmA III.
  • Autor
  • Wiadomość
Offline

Grippen

Kapral

Kapral

  • Posty: 68
  • Dołączył(a): N 16 sie, 2015 21:42

Port mapy z Arma 2

PostPn 22 sie, 2016 15:48

Czolem!
Czy duzo pracy zajmuje portowanie map z Arma 2? Widzialem kilka poradnikow na YT ale nie wiem czy na dedykowanym serwerze bedzie mozna z nich korzystac.

Pozdrawiam
Offline
Avatar użytkownika

Maćko

Generał

Generał

  • Posty: 3137
  • Dołączył(a): Pt 29 gru, 2006 23:33
  • Lokalizacja: Radom

Re: Port mapy z Arma 2

PostWt 23 sie, 2016 10:32

To czy zadziała na dedyku zależy od kluczy lub ich braku (jeśli są wyłączone na serwerze to na 100% powinno działać).
Obrazek
Obrazek
-------------
MOBO: MSI H110M PRO-D | CPU: Core i3 6100@3.7GHz | RAM: 8GB DDR4 2400@2133 MHz CL12 Goodram Play |
GPU: Asus GTX 760 DirectCU II 2GB GDDR5 | SSD: Samsung 850 EVO 250GB | HDD: Samsung HD502HJ 500GB |
PSU: Corsair VS450 | Case: SilentiumPC Brutus S20 | FAN: SilentiumPC Mistral 120 mm
Offline
Avatar użytkownika

Jon

Generał

Generał

  • Posty: 10673
  • Dołączył(a): Wt 20 lip, 2004 00:43
  • Lokalizacja: Kraków

Re: Port mapy z Arma 2

PostWt 23 sie, 2016 16:13

Maćko napisał(a):To czy zadziała na dedyku zależy od kluczy lub ich braku (jeśli są wyłączone na serwerze to na 100% powinno działać).
O ile nie spaprzesz konfigu i \ lub plików.
http://www.pajacyk.pl

“Politics is supposed to be the second oldest profession. I have come to realize that it bears a very close resemblance to the first.”
~ Ronald Reagan
Offline

Grippen

Kapral

Kapral

  • Posty: 68
  • Dołączył(a): N 16 sie, 2015 21:42

Re: Port mapy z Arma 2

PostWt 23 sie, 2016 17:22

Jon napisał(a):
Maćko napisał(a):To czy zadziała na dedyku zależy od kluczy lub ich braku (jeśli są wyłączone na serwerze to na 100% powinno działać).
O ile nie spaprzesz konfigu i \ lub plików.

No właśnie. Czyli samo usunięcie określonych plików nie wystarczy? Trzeba się podpiąć pod jakaś bibliotekę np AiA lub A3MP?
Offline
Avatar użytkownika

Maćko

Generał

Generał

  • Posty: 3137
  • Dołączył(a): Pt 29 gru, 2006 23:33
  • Lokalizacja: Radom

Re: Port mapy z Arma 2

PostWt 23 sie, 2016 17:39

AiA i A3MP są przestarzałe, jeśli już to proponuję CUP Terrains :)

Nie trzeba dodawać CUPa/AiA do requiredAddons w cfgPatches. Jeśli mapa wymaga budynków z army 2 to automatycznie je wykryje na podstawie starych nazw addonów (z A2).
Obrazek
Obrazek
-------------
MOBO: MSI H110M PRO-D | CPU: Core i3 6100@3.7GHz | RAM: 8GB DDR4 2400@2133 MHz CL12 Goodram Play |
GPU: Asus GTX 760 DirectCU II 2GB GDDR5 | SSD: Samsung 850 EVO 250GB | HDD: Samsung HD502HJ 500GB |
PSU: Corsair VS450 | Case: SilentiumPC Brutus S20 | FAN: SilentiumPC Mistral 120 mm

Powrót do [ArmA III] Addon-Making

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

cron