Teraz jest Cz 25 maja, 2017 14:00


PSZ: Polskie Siły Zbrojne - temat główny

Centrum informacyjne i dyskusyjne moda.

Moderator: PSZ

  • Autor
  • Wiadomość
Offline
Avatar użytkownika

Maćko

Generał

Generał

  • Posty: 3125
  • Dołączył(a): Pt 29 gru, 2006 23:33
  • Lokalizacja: Radom

Re: PSZ: Polskie Siły Zbrojne - temat główny

PostN 02 kwi, 2017 11:52

markooff napisał(a):Tak z czystej ciekawości , czy jest gdzieś może (na forum np.) jakiś temat z technikaliami bardziej - tzn. w czym na czym itp robicie (modelujecie, animujecie itd) ?


Głównie:
- 3dsmax
- photoshop
- substance painter
- xnormal
- notepad ++
- narzędzia BIS do army
- pboproject
- tortoise svn

markooff napisał(a):. No a poza tym miałem niedawno jeszcze dośc konkretne plany do zrobienia osobnego moda TYLKO z samymi MSBSami ale za t ow najnowszych , rozwojowych wersjach (także bull-pupy i także nowe 7,62 ..) Na razie jednak , z braku czasu i trochę dokumentacji (ta może jeszce dostanę) na planach się skończyło.

Na chwilę obecną mamy 2 warianty MSBS'a - z lufą o długości 254mm i 406mm. Dodatkowo względem pierwotnej wersji moda (z grudnia 2015), MSBSy mają już celowniki mechaniczne MBUS. Gdy tylko ogarniemy Rosomaka (który miał i nadal ma najwyższy priorytet) zajmiemy się wariantem MSBSa z granatnikiem, a później bull-dupy :P
Obrazek
Obrazek
-------------
MOBO: MSI H110M PRO-D | CPU: Core i3 6100@3.7GHz | RAM: 8GB DDR4 2400@2133 MHz CL12 Goodram Play |
GPU: Asus GTX 760 DirectCU II 2GB GDDR5 | SSD: Samsung 850 EVO 250GB | HDD: Samsung HD502HJ 500GB |
PSU: Corsair VS450 | Case: SilentiumPC Brutus S20 | FAN: SilentiumPC Mistral 120 mm
Offline
Avatar użytkownika

markooff

Cywil

Cywil

  • Posty: 3
  • Dołączył(a): So 01 kwi, 2017 21:55

Re: PSZ: Polskie Siły Zbrojne - temat główny

PostWt 04 kwi, 2017 19:14

Maćku,

dziekuje za tak szybką i wyczerpującą odpowiedź :)
Pytając o oprogramowanie chciałem porównać mój skromny zestawik do tego którego używa na codzień Wasz zespół
widzę wiele wspólnego mimo paru róznic (np. ja pod dobrych kilku lat preferuję Blendera ponad 3dMaxem, ale to tylko takie "moje fanaberie" :) :P ) . Gdybym miał odrobinę więcej wolnego czasu (co to był "wolny czas", kiedyś znałem to słowo) spróbowałbym najchętniej swoich sił robiąc coś (nawet drobnego) dla Waszego projektu, niestety ilość roboty jaka obecnie na mnie spada uniemożliwia mi praktycznie angażowanie się w najbardziej nawet interesujące mnie inicjatywy 'pro publico bono'....
Mam nadzieję że to się zmieni :) Jedyne na co mnie stać w tej chwili to propagowanie we własnym środowisku Armowym
Waszej strony i samego projektu - jeśl imacie jakieś oficjalne logo (banner) chętnie je zamieszczę .

Tak czy inaczej dziękuję bardzo za informacje i życzę Wam Wszystkim
powodzenia i wiele, wiele sił i samozaparcia
(no i radości z wdzięczności nas, graczy rzecz jasna :) ) !
Offline
Avatar użytkownika

Jon

Generał

Generał

  • Posty: 10622
  • Dołączył(a): Wt 20 lip, 2004 00:43
  • Lokalizacja: Kraków

Re: PSZ: Polskie Siły Zbrojne - temat główny

PostN 16 kwi, 2017 22:59



DRUGA WERSJA MODA PSZ: POLSKIE SIŁY ZBROJNE WYDANA


Witajcie. Od ostatniego (i jednocześnie pierwszego) wydania moda minęło trochę czasu. Wiele rzeczy się zmieniło, po drodze wystąpiły różne przeciwności losu (patche BIS), które powodowały, że wersja po wersji kolejne elementy moda przestawały działać lub powodowały błędy. Punktem kulminacyjnym stał się moment wydania patcha 1.68, po którym używanie moda stało się bardzo problematyczne.

Dlatego też zdecydowaliśmy się na przyspieszone wydanie nowej wersji PSZ. Zaznaczamy, iż jest to nadal niekompletna wersja ALFA. Zatem mimo iż wraz z nowym wydaniem dodane jest kilka nowych, fajnych rzeczy, to nadal brakuje co najmniej kilku ważnych dla naszej wizji (i dla kompletnych misji) elementów. Trzeba mieć także na uwadze, że chociaż projekt wsparły nowe osoby (zwłaszcza kolega Istar, który dołączył w połowie 2016 i dzięki któremu możecie podziwiać część elementów nowego wydania), wciąż jest to praca ledwie kilku osób, które robią non-profit, po godzinach i kiedy mają ochotę (a czasami nie mają :P). I żeby było jasne - ta wersja nie zawiera Rosomaka.

Wesołych Świąt Wielkanocy, drodzy Państwo.

Obecna wersja moda to ALFA 0.68.1103 - lista zmian względem wersji z grudnia 2015:

Spoiler:

Wraz z aktualizacją moda do wersji 0.68 wprowadzone zostały również nowe funkcje moda. Są to możliwość ustawiania losowych/spersonalizowanych numerów rejestracyjnych i bocznych na pojazdach, oraz ulepszona balistyka celowników Leupold i PCS. Więcej informacji na ten temat znajdziecie w pliku readme, w zakładce Funkcje.

Oprócz tego wprowadziliśmy nowy opcjonalny plik - dodatkowe ustawienia klawiszy sterowania, więcej informacji w pliku KeyboardPresets.txt. Aktualnie dodaje to możliwość np. szybkiej zmiany broni pod klawiszami numerycznymi.

Do poprawnego działania moda WYMAGANE jest CBA w wersji 3.2.1 lub nowszej.


DOWNLOAD

- PSZ Mod v0.68.1103 @ ArmACenter.PL
- PSZ Mod v0.68.1103 @ ModDB
- PSZ Mod v0.68.1103 @ MS Azure
- PSZ Mod v0.68.1103 @ Goggle Drive
- PSZ Mod v0.68.1103 @ MEGA


Obrazek Obrazek
Obrazek Obrazek
Obrazek Obrazek


Pierwszy post uaktualniony. Enjoy!


http://www.pajacyk.pl

“Politics is supposed to be the second oldest profession. I have come to realize that it bears a very close resemblance to the first.”
~ Ronald Reagan
Poprzednia strona

Powrót do PSZ: Informacje

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

cron