Teraz jest Wt 27 cze, 2017 00:10


PSZ: Polskie Siły Zbrojne - temat główny

Centrum informacyjne i dyskusyjne moda.

Moderator: PSZ

  • Autor
  • Wiadomość
Offline

Matux

Szeregowy

Szeregowy

  • Posty: 19
  • Dołączył(a): Pt 27 gru, 2013 18:44

Re: PSZ: Polskie Siły Zbrojne - temat główny

PostCz 07 kwi, 2016 18:21

No przydało by się coś nowego do obadania
Offline

Ragin

Cywil

Cywil

  • Posty: 1
  • Dołączył(a): Śr 04 maja, 2016 01:42

Re: PSZ: Polskie Siły Zbrojne - temat główny

PostŚr 04 maja, 2016 01:49

Jeny... Ludzie nauczcie się wreszcie że takie skomlenie nic nie da. To tak jakby ktoś co 5 sekund pytał się was o to czy będzie obiad i za ile będzie, podczas gdy wy mozolnie dopiero obieracie ziemniaki. Nie wkurzajcie devów, dajcie żyć i dłubać przy projekcie w spokoju. :cisza:

Wyobrazcie sobie że to też są ludzie, mają żony, dziewczyny ( no może niektórzy są faktycznie Forever alone) dzieci i pracę. Z tego projektu korzyści finansowych nie biorą i robią to w czasie wolnym, więc zrozumcie i uszanujcie to. Dżizas.
Offline

Matux100

Szeregowy

Szeregowy

  • Posty: 33
  • Dołączył(a): Pt 18 wrz, 2015 14:33

Re: PSZ: Polskie Siły Zbrojne - temat główny

PostSo 07 maja, 2016 07:32

Ragin kazdy rozumie że powoli itp ale od wydania pierwszej wersji już troche czasu mineło i każdy chce wiedzieć jak posuwają się prace naprzód
Offline
Avatar użytkownika

Maćko

Generał

Generał

  • Posty: 3126
  • Dołączył(a): Pt 29 gru, 2006 23:33
  • Lokalizacja: Radom

Re: PSZ: Polskie Siły Zbrojne - temat główny

PostSo 07 maja, 2016 14:52

Ogarnijcie poślady, prace trwają, powoli ale jednak. Każdy ma tam jakieś swoje obowiązki. Ja np. obecnie walczę z pracą dyplomową i przyznam się bez bicia, że ostatni raz arme odpalałem z miesiąc temu, nie wspominam już o jakiejkolwiek pracy nad modelami czy configami.

Obecnie szykuje się mały update z poprawkami i dostosowaniem moda do najnowszych patchy BISu.

Coś więcej? Soon™ :P
Obrazek
Obrazek
-------------
MOBO: MSI H110M PRO-D | CPU: Core i3 6100@3.7GHz | RAM: 8GB DDR4 2400@2133 MHz CL12 Goodram Play |
GPU: Asus GTX 760 DirectCU II 2GB GDDR5 | SSD: Samsung 850 EVO 250GB | HDD: Samsung HD502HJ 500GB |
PSU: Corsair VS450 | Case: SilentiumPC Brutus S20 | FAN: SilentiumPC Mistral 120 mm
Offline

Mangusta556

Cywil

Cywil

  • Posty: 1
  • Dołączył(a): Cz 07 kwi, 2016 14:19

Re: PSZ: Polskie Siły Zbrojne - temat główny

PostN 10 lip, 2016 09:54

Witam, wielki szacun za ciężką pracę.
Offline
Avatar użytkownika

Mustang185

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1017
  • Dołączył(a): N 04 kwi, 2010 00:30
  • Lokalizacja: Jasło

Re: PSZ: Polskie Siły Zbrojne - temat główny

PostŚr 27 lip, 2016 20:39

Screeny z WIP Rosomaka na proflilu FB PSZ, jeśli ktoś przespał.
Obrazek
Zadarli z elitą to nakryli się pytą.
Offline

Grippen

Kapral

Kapral

  • Posty: 67
  • Dołączył(a): N 16 sie, 2015 21:42

Re: PSZ: Polskie Siły Zbrojne - temat główny

PostŚr 27 lip, 2016 21:13

Spoko, nikt nic nie przespal. Nawet SKO Rosomaka juz widzialem. Mega zajebiste. Nic tylko czekac :D
Offline

Kryng3r

Cywil

Cywil

  • Posty: 3
  • Dołączył(a): N 20 wrz, 2015 12:36

Re: PSZ: Polskie Siły Zbrojne - temat główny

PostPt 19 sie, 2016 14:53

Cześć! Jestem pod wielkim wrażeniem prac jakich włożyliście w ten mod i dziękuję serdecznie za trud jaki włożyliście. Życzę Wam jak najmniej pracy przy jak największych efektach!

Natomiast żeby nie było zbyt sucho :) Chciałbym przekazać trochę sugestii i może pomysłów, które może spodobają się Wam i warto by wpisać je w "Plany na przyszłość.txt" :P
1. Mundury kontraktowe wz. 2010 123UL/123UP/123UT/123SP - aktualnie w modzie jest wersja od Crye z Combat Shirt'em, może jednak dodać też zwykły mundur cały w Rip-stopie?
2. Wiem, że skupiacie się głównie na Wojskach Lądowych, ale może w niedalekiej przyszłości pokombinować z Siłami Specjalnymi? Multicam Suez, kamizelki Miwo Praszka czy Lubliniec i do tego pasoszelki na ten przykład, boonie-haty z moskitieramy?
Wiem, że może to być dla Was za dużo i sam pomysł może przerosnąć Waszą i nie tylko Waszą ekipę, ale to jest tylko moja sugestia, którą chciałem uwiecznić w internecie i może z czasem, aby ktoś ją zauważył ;)
Offline
Avatar użytkownika

Jon

Generał

Generał

  • Posty: 10639
  • Dołączył(a): Wt 20 lip, 2004 00:43
  • Lokalizacja: Kraków

Re: PSZ: Polskie Siły Zbrojne - temat główny

PostPt 19 sie, 2016 18:40

Kryng3r napisał(a):Cześć! Jestem pod wielkim wrażeniem prac jakich włożyliście w ten mod i dziękuję serdecznie za trud jaki włożyliście. Życzę Wam jak najmniej pracy przy jak największych efektach!

Natomiast żeby nie było zbyt sucho :) Chciałbym przekazać trochę sugestii i może pomysłów, które może spodobają się Wam i warto by wpisać je w "Plany na przyszłość.txt" :P
1. Mundury kontraktowe wz. 2010 123UL/123UP/123UT/123SP - aktualnie w modzie jest wersja od Crye z Combat Shirt'em, może jednak dodać też zwykły mundur cały w Rip-stopie?
2. Wiem, że skupiacie się głównie na Wojskach Lądowych, ale może w niedalekiej przyszłości pokombinować z Siłami Specjalnymi? Multicam Suez, kamizelki Miwo Praszka czy Lubliniec i do tego pasoszelki na ten przykład, boonie-haty z moskitieramy?
Wiem, że może to być dla Was za dużo i sam pomysł może przerosnąć Waszą i nie tylko Waszą ekipę, ale to jest tylko moja sugestia, którą chciałem uwiecznić w internecie i może z czasem, aby ktoś ją zauważył ;)
Dzięki. Przyda się na pewno.

Co się tyczy pytań o mundury - zrobimy research i zobaczymy co się da zrobić.
Co się tyczy sił specjalnych - zgodnie z tym co napisaliśmy w ogłoszeniu - są w planach.

Ale za przypomnienie o moskitierach propsy, nie omieszkamy :)
http://www.pajacyk.pl

“Politics is supposed to be the second oldest profession. I have come to realize that it bears a very close resemblance to the first.”
~ Ronald Reagan
Offline

Grippen

Kapral

Kapral

  • Posty: 67
  • Dołączył(a): N 16 sie, 2015 21:42

Re: PSZ: Polskie Siły Zbrojne - temat główny

PostŚr 31 sie, 2016 16:28

Narodzilo sie we mnie pewne pytanie dotyczace dzwiekow :)
Czy nadchodzacy update PSZ moda przewiduje upgrade dzwiekow przestrzennych broni? Sam dzwiek beryla nie jest wcale zly. Gorzej juz gdy walczymy na odleglosciach a Beryl 500m dalej brzmi tak samo jak z bliska (tylko troche ciszej).
Offline
Avatar użytkownika

Jon

Generał

Generał

  • Posty: 10639
  • Dołączył(a): Wt 20 lip, 2004 00:43
  • Lokalizacja: Kraków

Re: PSZ: Polskie Siły Zbrojne - temat główny

PostPt 02 wrz, 2016 19:09

Najnowszy update doda kompatybilność z modami dźwiękowymi (JSRS i DynaSound), niestety kosztem tego, że standardowe dźwięki będą brzmieć (opinia prywatna, aczkolwiek wiem, że podzielana przez wielu) do dupy.

Z tego też powodu do moda dodamy opcjonalne .pbo z dźwiękami broni z obecnej wersji. W nich niestety póki co żadnych zmian nie planujemy - jak będzie czas, zasoby i ludzie z odpowiednią wiedzą i softem - to się tym zajmiemy.
http://www.pajacyk.pl

“Politics is supposed to be the second oldest profession. I have come to realize that it bears a very close resemblance to the first.”
~ Ronald Reagan
Offline

Bugol

Cywil

Cywil

  • Posty: 1
  • Dołączył(a): Wt 01 lis, 2016 22:59

Re: PSZ: Polskie Siły Zbrojne - temat główny

PostŚr 02 lis, 2016 18:50

Witam.
Od premiery pierwszej wersji już minął prawie rok. Dlatego pytam się kiedy wyjdzie PSZ z nowymi pojazdami i obiecywanymi usprawnieniami?
A jeżeli jest to skąd ją pobrać?
Offline
Avatar użytkownika

Jon

Generał

Generał

  • Posty: 10639
  • Dołączył(a): Wt 20 lip, 2004 00:43
  • Lokalizacja: Kraków

Re: PSZ: Polskie Siły Zbrojne - temat główny

PostN 06 lis, 2016 16:06

Cześć Bugol, dzięki za zainteresowanie.

Niestety na ten moment, nie mogę się podzielić informacjami dot. nowej wersji. Będzie jak będzie.
http://www.pajacyk.pl

“Politics is supposed to be the second oldest profession. I have come to realize that it bears a very close resemblance to the first.”
~ Ronald Reagan
Offline

FliesWithWind

Cywil

Cywil

  • Posty: 1
  • Dołączył(a): Cz 19 maja, 2016 12:53

Re: PSZ: Polskie Siły Zbrojne - temat główny

PostSo 10 gru, 2016 15:17

Witam,

Od jakiegoś czasu launcher A3 pozwala graczom na ściąganie wszystkich modyfikacji działających na serwerze z Steam Workshop za pomocą jednego kliknięcia, co bardzo ułatwia wszystkim życie.

W związku z tym czy jest szansa, aby w najbliższym czasie PSZ wylądowało na Steam Workshop? Ewentualnie czy nie macie nic przeciwko aby wrzucić tam PSZ na własne potrzeby? Z waszym pozwoleniem oczywiście.

Pozdrawiam
Offline
Avatar użytkownika

Jon

Generał

Generał

  • Posty: 10639
  • Dołączył(a): Wt 20 lip, 2004 00:43
  • Lokalizacja: Kraków

Re: PSZ: Polskie Siły Zbrojne - temat główny

PostN 11 gru, 2016 20:01

FliesWithWind napisał(a):Witam,

Od jakiegoś czasu launcher A3 pozwala graczom na ściąganie wszystkich modyfikacji działających na serwerze z Steam Workshop za pomocą jednego kliknięcia, co bardzo ułatwia wszystkim życie.

W związku z tym czy jest szansa, aby w najbliższym czasie PSZ wylądowało na Steam Workshop? Ewentualnie czy nie macie nic przeciwko aby wrzucić tam PSZ na własne potrzeby? Z waszym pozwoleniem oczywiście.

Pozdrawiam
Hej, dzięki, ale prosimy nie wrzucać PSZ na Steam Workshop. Za pewien czas tam trafi, od nas.
http://www.pajacyk.pl

“Politics is supposed to be the second oldest profession. I have come to realize that it bears a very close resemblance to the first.”
~ Ronald Reagan
Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do PSZ: Informacje

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

cron