markooff napisał(a):Tak z czystej ciekawości , czy jest gdzieś może (na forum np.) jakiś temat z technikaliami bardziej - tzn. w czym na czym itp robicie (modelujecie, animujecie itd) ?
Głównie: - 3dsmax - photoshop - substance painter - xnormal - notepad ++ - narzędzia BIS do army - pboproject - tortoise svn
markooff napisał(a):. No a poza tym miałem niedawno jeszcze dośc konkretne plany do zrobienia osobnego moda TYLKO z samymi MSBSami ale za t ow najnowszych , rozwojowych wersjach (także bull-pupy i także nowe 7,62 ..) Na razie jednak , z braku czasu i trochę dokumentacji (ta może jeszce dostanę) na planach się skończyło.
Na chwilę obecną mamy 2 warianty MSBS'a - z lufą o długości 254mm i 406mm. Dodatkowo względem pierwotnej wersji moda (z grudnia 2015), MSBSy mają już celowniki mechaniczne MBUS. Gdy tylko ogarniemy Rosomaka (który miał i nadal ma najwyższy priorytet) zajmiemy się wariantem MSBSa z granatnikiem, a później bull-dupy
dziekuje za tak szybką i wyczerpującą odpowiedź Pytając o oprogramowanie chciałem porównać mój skromny zestawik do tego którego używa na codzień Wasz zespół widzę wiele wspólnego mimo paru róznic (np. ja pod dobrych kilku lat preferuję Blendera ponad 3dMaxem, ale to tylko takie "moje fanaberie" ) . Gdybym miał odrobinę więcej wolnego czasu (co to był "wolny czas", kiedyś znałem to słowo) spróbowałbym najchętniej swoich sił robiąc coś (nawet drobnego) dla Waszego projektu, niestety ilość roboty jaka obecnie na mnie spada uniemożliwia mi praktycznie angażowanie się w najbardziej nawet interesujące mnie inicjatywy 'pro publico bono'.... Mam nadzieję że to się zmieni Jedyne na co mnie stać w tej chwili to propagowanie we własnym środowisku Armowym Waszej strony i samego projektu - jeśl imacie jakieś oficjalne logo (banner) chętnie je zamieszczę .
Tak czy inaczej dziękuję bardzo za informacje i życzę Wam Wszystkim powodzenia i wiele, wiele sił i samozaparcia (no i radości z wdzięczności nas, graczy rzecz jasna ) !
DRUGA WERSJA MODA PSZ: POLSKIE SIŁY ZBROJNE WYDANA
Witajcie. Od ostatniego (i jednocześnie pierwszego) wydania moda minęło trochę czasu. Wiele rzeczy się zmieniło, po drodze wystąpiły różne przeciwności losu (patche BIS), które powodowały, że wersja po wersji kolejne elementy moda przestawały działać lub powodowały błędy. Punktem kulminacyjnym stał się moment wydania patcha 1.68, po którym używanie moda stało się bardzo problematyczne.
Dlatego też zdecydowaliśmy się na przyspieszone wydanie nowej wersji PSZ. Zaznaczamy, iż jest to nadal niekompletna wersja ALFA. Zatem mimo iż wraz z nowym wydaniem dodane jest kilka nowych, fajnych rzeczy, to nadal brakuje co najmniej kilku ważnych dla naszej wizji (i dla kompletnych misji) elementów. Trzeba mieć także na uwadze, że chociaż projekt wsparły nowe osoby (zwłaszcza kolega Istar, który dołączył w połowie 2016 i dzięki któremu możecie podziwiać część elementów nowego wydania), wciąż jest to praca ledwie kilku osób, które robią non-profit, po godzinach i kiedy mają ochotę (a czasami nie mają ). I żeby było jasne - ta wersja nie zawiera Rosomaka.
Wesołych Świąt Wielkanocy, drodzy Państwo.
Obecna wersja moda to ALFA 0.68.1103 - lista zmian względem wersji z grudnia 2015:
Spoiler:
+ Dodano - Usunięto # Zmieniono lub poprawiono
+ UKM-2000, w tym wariant z szyną RIS + Wist-94L + Beryl "wz.04" z GPBO-40 + MSBS w wariantach z lufą 254 + przyrządy celownicze MBUS dla MSBS + Tumak-2 w wersji z wieza i bez + Star 944, podział na warianty WDL/DES, FFV (strzelanie z pojazdów) + M-ATV Oshkosh (Retekstura Huntera) + Mi-17-1W (PKT, UB-32, Medavac) + jednostki w edytorze wykorzystujące nową broń (UKM, GPBO) + editorPreviews dla wszystkich jednostek PSZ + losowe tablice rejestracyjne / numery boczne z możliwością personalizacji (wsparcie dla Tumaka i Mi17) + animacje szczerbinki dla broni z celownikami mechanicznymi - AKMS, Beryl, MSBS, PKM, UKM, RPG-7 # zamienione jednostki w grupach (PKM => UKM, Pallad => GPBO-40) # kosmetyczne poprawki tekstur Alex/Bor # kosmetyczne poprawki tekstur Tor # kosmetyczne poprawki tekstur Spike # poprawki RPG-7W # zmiany systemu ustawiania poprawek odległości dla optyk Leupold i PCS # wsparcie dla modów dźwiękowych (z czego wynika poniższy podpunkt) # zmienione dźwięki części broni
Wraz z aktualizacją moda do wersji 0.68 wprowadzone zostały również nowe funkcje moda. Są to możliwość ustawiania losowych/spersonalizowanych numerów rejestracyjnych i bocznych na pojazdach, oraz ulepszona balistyka celowników Leupold i PCS. Więcej informacji na ten temat znajdziecie w pliku readme, w zakładce Funkcje.
Oprócz tego wprowadziliśmy nowy opcjonalny plik - dodatkowe ustawienia klawiszy sterowania, więcej informacji w pliku KeyboardPresets.txt. Aktualnie dodaje to możliwość np. szybkiej zmiany broni pod klawiszami numerycznymi.
Do poprawnego działania moda WYMAGANE jest CBA w wersji 3.2.1 lub nowszej.
Panowie ,a czy nie próbowaliście kontaktować się z Vilas'em ws. portowania jego contentu z A2 pod A3? Swojego czasu dużo grywało się w A2 na jego addonie Modern Polish Army and Police - Military . Nawet widziałem w creditsach znajome nicki współtwórców (min. Maćko - jeśli to inna osoba proszę o sprostowanie) . O ile "Rosiek" jest już -nazwijmy to- Wasz rdzenny ,to może przydałoby sie zasięgnąć contentu i zbudować (zedytować) coś z czegoś? A jest z czego wybierać ,gdyż chętnie wykorzystałbym "Languste", "Dane" tudzież poczciwego Honkera albo Jelcze i Stary w różnych wariantach ;>. Wówczas może powstać z Waszych rąk coś pokroju Community Upgrade Project. Widziałem gdzieś na forum Vilas pisał, że zezwala na modyfikację contentu dla dobra community. Niemniej jednak "chapeau bas", że po takich huśtawkach jakie serwuje BIS są ludzie ,którzy mają chęć do tworzenia publicznego moda PSZ do Army 3
Rozumiem, że nie każdy musi znać historię (właśnie m.in. tego nicka w creditsach) czy też jakiegoś swetra.
Ale musicie też zrozumieć jak za każdym razem takie pytania podnoszą ciśnienie.
Vilas to psychopata. Wraz ze swoim chłopakiem Jackiem obrzucali nas wiadrem pomyj, nazywając bezpodstawnie złodziejami i próbującymi swoje urojone bajki wcisnąć wszystkim. Z takimi ludźmi nie ma współpracy.
Prace nadal trwają, ale przypomnę po raz kolejny - nad modem pracuje w porywach do 4 osób.
Jon napisał(a):Trzeba mieć także na uwadze, że chociaż projekt wsparły nowe osoby (...), wciąż jest to praca ledwie kilku osób, które robią non-profit, po godzinach i kiedy mają ochotę (a czasami nie mają ).
Gdy będziemy mieć coś wartego pokazania, to z pewnością podzielimy się nowymi informacjami
Odkurzyłem swoje konto tylko i wyłącznie po to żeby to napisać: Pobrałem moda PSZ z armaholic jak każdego innego, a że zobaczyłem w nazwie "Polish" to nawet nie patrzyłem na zdjęcia tylko od razu download. Jak otworzyłem moda w symulatorze osiwiałem z wrażenia. Bawiłem się nim cały dzień i całą noc, później jeszcze cały dzień i chciałem też kolejną noc ale nie dałem rady. (uroki urlopu) A cały mój lament sprowadza się do tego że chciałbym bardzo pogratulować twórcom świetnie wykonanej modyfikacji, oczywiście nie obyło się bez małych kruczków, ale mod bez błędów jest jak żołnierz bez karabinu. Świetna robota Panowie! Pozdrawiam!
Dziękujemy bardzo za miłe słowa Poza tym mam nadzieję, że to siwienie nie za mocne, jeśli jednak - to lepiej zaopatrzyć się już za wczasu w dobrą farbę do włosów, bo za jakiś czas możesz osiwieć bardziej