Strzelby?
Współczesne wojsko używa ich w zasadzie tylko do otwierania drzwi, a nie sądzę, żeby tą funkcję w ArmA 2 wprowadzono (z gier to chyba tylko któryś R6 na to pozwalał). Chociaż jeśli BIS TROCHĘ pomyśli... (naboje Frag-12, albo XREP<kiedy cel trza schwytać, nie zabić>, moduł M26 MASS w M4A1 etc.).
Jeśli faktycznie chcą, żeby Marines używali strzelb w walce to nie zaszkodziłby podczepiany pudełkowy magazynek do Benelli M4(dla sensownego czasu przeładowania). Ważne też, żeby strzelba nie zajmowała podstawowego slotu, bo wtedy NIKT jej nie weźmie na misję.
Oby silnik pozwalał na prawdziwy rozrzut śrucin (a nie symulował go burstem). Pozwoli to np. na nabój M1028 do Abramsa. He, he, jeden strzał po którym cała wroga drużyna pada jak ścięte zboże

, to by było piękne.
Wyrzutnie?
Javelin - tu nic nie powiem, kto pamięta Javelina z ArmA ten wie wszystko - nie liczę tu na żadne (niestety) zmiany ze strony BISu.
Skoro jest i RPG-7 i SMAW mogliby w końcu pokusić się o bardziej różnorodną amunicję, wyrzutnie służą przecież nie tylko niszczeniu czołgów.
Ciekawe, czy RPG-7 będzie mieć celownik PGO-7 czy nie? Poza tym nie zaszkodziło by, żeby pojawiły się naboje OG-7, TBG-7, a PG-7 i PG-7VR oprócz zadawanych uszkodzeń miały też różne zasięgi.
Brak tu RPG-29 (a SMAW jest), M72 też by nie zaszkodził (zajmując sloty "pistoletowe" pełniłby taką samą funkcję jak w realu - lekkiej broni noszonej "just in case")
Broń ciężka:
Miło, że W KOŃCU broń stacjonarna nie będzie robić z nas tarcz strzelniczych...
DShKM - o tym już było... NSV nigdzie nie widzę, mógłby być też Kord.
W ogóle, część broni ciężkiej mogłaby być także w wersji przenośnej, jako broń "montowana" skryptem.
A te ZU-23 nie powinno się nazywać ZU-23-2?
Większość tych rzeczy jest do zrobienia, bez ingerencji w silnik, część nawet do zrobienia w godzinę-dwie, tylko, że musi się chcieć.
"I am the bringer of death. Fall to your knees and beg for mercy... Or give me a sandwich, I'm pretty hungry."
--The Vault Dweller