N 03 sty, 2010 14:47
Jednym z najpoważniejszych błędów patcha 1.05 (wymienianym wielokrotnie na BIF) jest AI blokujące się w trybie "COMBAT" i... blokujące się w ogóle.
Co to oznacza? Wbiega na Ciebie wróg zza wzgórza. Dajesz wszystkim "DANGER!", padają na glębę, zaczynają skanować horyzont. Rozwalacie wroga, ale masz rannego. Ok, no to trzeba wysłać medyka. 2, HEAL RIFLEMAN AT 2 O'CLOCK. I czekasz. Hmmmm, cos długo nie leczy. Czekasz. Sprawdzasz. Medyk nie ruszył dupy nawet o centymetr. Dla pewności wydajesz mu rozkaz kolejny raz, każesz mu też przejść do trybu "AWARE" by nie poruszał się "żabką", bo nie ma na to zwyczajnie czasu (kolega krwawi), sam zaś posyłasz chłopaków 100 m dalej żeby ew. alarmowali o kolejnym nadchodzącym wrogu. Oczywiście każesz im być "AWARE". Mijają 3 minuty. Medyk dopiero co ruszył dupę do rannego, ale i tak zatrzymał się w połowie drogi i "osłania". Dalej "COMBAT". Patrzysz na resztę drużyny, którą posłałeś do przodu: Są w 1/3 dystansu, też "COMBAT", 2 biegnie a reszta leży i osłania.
...no tak. (To opis mojego starcia z problemem na SP - tak to raczej w edytorze siedzę)
Ktoś jeszcze spotkał się z tym problemem?
Ostatnio edytowano Cz 01 sty, 1970 02:00 przez
Jon, łącznie edytowano 1 raz
http://www.pajacyk.pl“Politics is supposed to be the second oldest profession. I have come to realize that it bears a very close resemblance to the first.”
~ Ronald Reagan