Teraz jest Cz 18 kwi, 2024 05:47


Opóźnienie obrazu względem ruchu myszką

Oczywiście związana jedynie z tematyką ArmA II oraz Operation Arrowhead...
  • Autor
  • Wiadomość
Offline
Avatar użytkownika

Wódz Naczelny

Szeregowy

Szeregowy

  • Posty: 29
  • Dołączył(a): Pt 04 cze, 2010 23:08

PostPt 25 cze, 2010 00:13

@Algrab - Czytałeś wyżej ja już kombinowałem z betami (to do patchów)

@Maverick - powiem ino tak lepiej komp mi trybił przed apgrejdem (chodzi in game). Benchmark 1 tak jak był czyli 27. Benchmark 2 podskoczył z 3 do 15. W czasie grania mam ok 22 :neutral: przed apgrejdem miałem z 30 :neutral:

Stery nie stery wszystko mam aktualne

PS. W misji Artka "Patrol" myszka nie laguje, podobnie jest w WarFear Lite, tylko przy tym że mam po 19-20 FPS.

Jeśli ktoś jest jakimś geniuszem ,wie OCB to będę wdzięczny i padnę przed jego majestatem krzyżem.

Niechaj żyją dzieci Lenina.
Offline
Avatar użytkownika

Jon

Generał

Generał

  • Posty: 10721
  • Dołączył(a): Wt 20 lip, 2004 00:43
  • Lokalizacja: Kraków

PostPt 25 cze, 2010 07:33

Próbowałeś bez bety?

Jeśli myszka "laguje" tylko w kampanii np. to po prostu znak że Twój proc wymięka (bądź nie wiem, dysk?)

W ArmA II -> Opcje -> Sterowanie masz "Wygładzanie myszy" czy coś takiego. Ustaw tak, by nie było białego paska (maks w lewo czyli off). Może Pomorze, a może Gdańsk. Spróbuj też wejść na jakiś serwer multi (zapraszamy na ACPL-PPDJ), i zobacz czy w multi też muli.
http://www.pajacyk.pl

“Politics is supposed to be the second oldest profession. I have come to realize that it bears a very close resemblance to the first.”
~ Ronald Reagan
Offline
Avatar użytkownika

Wódz Naczelny

Szeregowy

Szeregowy

  • Posty: 29
  • Dołączył(a): Pt 04 cze, 2010 23:08

PostPt 25 cze, 2010 12:50

1. Procek na pewno nie. Sprawdzałem go w edytorze, a mianowicie w ten sposób. Ustawiłem kilkadziesiąt grup wschód i zachód obok siebie nie muliło do momentu jak zaczeli strzelać. Patrząc się w kierunku pustej przestrzeni nie mulił patrząc na odziały mulił (wniosek grafa).

1b.Wczoraj jak grałem warfeara na "Isla Duala" to na starcie przy pustej przestrzeni było tylko 25 :co: kiedyś miałem z 35 a nawet 40.

2. To z paskiem wygładzania też próbowałem. Zero rezultatu.

3. Z ogromną przyjemnością bym przyją (przyją-co jest z tym słowem bo mi podkreśla) zaproszenie ale muszę odmówić gdyż nie mam neta na stacjonarnym :cry: . W przyszłości was odwiedzę ;-) .

4.Gram bez bety (beta była tylko do sprawdzenia).

Nie wiem co z tą flaszką jest nie tak smakuje jak tanie wino :zly:
Offline
Avatar użytkownika

Maćko

Generał

Generał

  • Posty: 3140
  • Dołączył(a): Pt 29 gru, 2006 23:33
  • Lokalizacja: Radom

PostPt 25 cze, 2010 13:25

Wódz Naczelny napisał(a):1. Procek na pewno nie. Sprawdzałem go w edytorze, a mianowicie w ten sposób. Ustawiłem kilkadziesiąt grup wschód i zachód obok siebie nie muliło do momentu jak zaczeli strzelać. Patrząc się w kierunku pustej przestrzeni nie mulił patrząc na odziały mulił (wniosek grafa).

Nie wniosek grafa, tylko procesor. ;]
Pusta przestrzeń - procesor nie jest obciążany obliczeniami AI i obiektów.
Gdy zapełnisz go dużą liczbą jednostek... od razu zwolni. Po pierwsze obliczenia AI, po drugie obiekty.

1. Odpal ArmA 2 a w tle niech chodzi menadżer zadań Windows - po 5 minutach strzelania z dużą liczbą jednostek zminimalizuj grę do pulpitu i sprawdź wykresy obciążenia poszczególnych rdzeni CPU.
2. Opcje oszczędzania energii - sprawdź w BIOSie czy masz włączone czy też nie. Nie wiem jak to jest w AMD, chyba cool'n Quiet.
3. ściągnij CPU-z, Core Temp i Orthosa puśc test small fft na prio co najmniej 9 na kilka godzin monitorując jednocześnie temperaturę.
4. Jakie detale w grze? :]
Obrazek
Obrazek
-------------
MOBO: MSI H110M PRO-D | CPU: Core i3 6100@3.7GHz | RAM: 8GB DDR4 2400@2133 MHz CL12 Goodram Play |
GPU: Asus GTX 760 DirectCU II 2GB GDDR5 | SSD: Samsung 850 EVO 250GB | HDD: Samsung HD502HJ 500GB |
PSU: Corsair VS450 | Case: SilentiumPC Brutus S20 | FAN: SilentiumPC Mistral 120 mm
Offline
Avatar użytkownika

Wódz Naczelny

Szeregowy

Szeregowy

  • Posty: 29
  • Dołączył(a): Pt 04 cze, 2010 23:08

PostPt 25 cze, 2010 14:35

1. Robiłem to już prędzej. Benczmark 2 = wzrost z 3 do 15 (czyżby zasługa procesora). Zrobiłem tak jak mówiłeś gdy jestem 50 m za linią frontu ;) muli (1 rdzeń = 90%, 2 = 50-60%, 3=40-60%). Gdy jestem jakieś 200m to jest prawie znośnie (Wyniki podobne). Gdy włączam przez bete z dopiskiem -cpuCount=3 wyniki są następujące 1=90% 2=90% 3=70-80%.

2. Wyłączyłem wczoraj, też mi to zaświtało. Brak różnicy.

3. Później :)

4. Człowieku maksymalne! :twisted: Tu prosił bym zastosować kontrast ;)
Minimum, tylko cienie włączyłem na wysoko. Nie zauważyłem żadnego spadku klatek.
Offline
Avatar użytkownika

Algrab

Generał

Generał

  • Posty: 2990
  • Dołączył(a): So 10 paź, 2009 23:35
  • Lokalizacja: x+2=1

PostPt 25 cze, 2010 15:52

W singlu jest niestety większa masakra niż w multi. Ciekawe że 3GHz procki nie wyrabiają. Albo pamięci 800Mhz. Albo dysk 7200rpm :co: :neutral:
Obrazek
Offline
Avatar użytkownika

Wódz Naczelny

Szeregowy

Szeregowy

  • Posty: 29
  • Dołączył(a): Pt 04 cze, 2010 23:08

PostPt 25 cze, 2010 16:37

Temat wątku jest już nie bardzo aktualny.

Kolejny raz powtarzam że przed zmianą procka nie miałe tego problemu. :cisza:
Offline
Avatar użytkownika

Jon

Generał

Generał

  • Posty: 10721
  • Dołączył(a): Wt 20 lip, 2004 00:43
  • Lokalizacja: Kraków

PostPt 25 cze, 2010 16:38

Pochwal się co pomogło rozwiązać problem, bo jak rozumiem został rozwiązany ("temat wątku już nieaktualny")
http://www.pajacyk.pl

“Politics is supposed to be the second oldest profession. I have come to realize that it bears a very close resemblance to the first.”
~ Ronald Reagan
Offline
Avatar użytkownika

Wódz Naczelny

Szeregowy

Szeregowy

  • Posty: 29
  • Dołączył(a): Pt 04 cze, 2010 23:08

PostPt 25 cze, 2010 16:49

"Nie bardzo aktualny", yyyyyyyyyyyyyy w sumie powaliło mi się ;-)

Moim zdanie to musi mieć coś wspólnego z mostkiem południowym. Tyle tylko że Stalker śmiga normalnie :neutral: .
Offline
Avatar użytkownika

Algrab

Generał

Generał

  • Posty: 2990
  • Dołączył(a): So 10 paź, 2009 23:35
  • Lokalizacja: x+2=1

PostPt 25 cze, 2010 16:54

Tyle tylko że Arma to gra nie normalna (już od czasów flaszki tak było, łącznie z mouse lag'iem)
Obrazek
Offline
Avatar użytkownika

Maćko

Generał

Generał

  • Posty: 3140
  • Dołączył(a): Pt 29 gru, 2006 23:33
  • Lokalizacja: Radom

PostPt 25 cze, 2010 16:54

Wódz Naczelny napisał(a):Moim zdanie to musi mieć coś wspólnego z mostkiem południowym. Tyle tylko że Stalker śmiga normalnie :neutral: .

Na jakiej podstawie opiera się twoje zdanie? Temperatura? Brzydki wygląd radiatora? Coś innego? :D
Obrazek
Obrazek
-------------
MOBO: MSI H110M PRO-D | CPU: Core i3 6100@3.7GHz | RAM: 8GB DDR4 2400@2133 MHz CL12 Goodram Play |
GPU: Asus GTX 760 DirectCU II 2GB GDDR5 | SSD: Samsung 850 EVO 250GB | HDD: Samsung HD502HJ 500GB |
PSU: Corsair VS450 | Case: SilentiumPC Brutus S20 | FAN: SilentiumPC Mistral 120 mm
Offline
Avatar użytkownika

Wódz Naczelny

Szeregowy

Szeregowy

  • Posty: 29
  • Dołączył(a): Pt 04 cze, 2010 23:08

PostPt 25 cze, 2010 17:47

Ano na tym, że to płyta główna pod CrossFire a nie SLI. A jak wiadomo to są rywalizujące korporacje i u nich wszystko jest możliwe. Nie wiem sterowniki gryzą się z drugimi. Nie wiem, nie wiem, nie wiem. Zaraz zacznę uprawiać gusła, zaparze jakiś napar i zatańczę taniec deszczu. A co jest najlepsze że gra chodzi w miarę płynnie aczkolwiek klatkuje.
Offline
Avatar użytkownika

Maćko

Generał

Generał

  • Posty: 3140
  • Dołączył(a): Pt 29 gru, 2006 23:33
  • Lokalizacja: Radom

PostPt 25 cze, 2010 17:49

Wódz Naczelny napisał(a):A co jest najlepsze że gra chodzi w miarę płynnie aczkolwiek klatkuje.

Ram, Ram i jeszcze raz Ram.

Ile masz teraz ramu? Ile miałeś wcześniej ? ;]
Obrazek
Obrazek
-------------
MOBO: MSI H110M PRO-D | CPU: Core i3 6100@3.7GHz | RAM: 8GB DDR4 2400@2133 MHz CL12 Goodram Play |
GPU: Asus GTX 760 DirectCU II 2GB GDDR5 | SSD: Samsung 850 EVO 250GB | HDD: Samsung HD502HJ 500GB |
PSU: Corsair VS450 | Case: SilentiumPC Brutus S20 | FAN: SilentiumPC Mistral 120 mm
Offline
Avatar użytkownika

Wódz Naczelny

Szeregowy

Szeregowy

  • Posty: 29
  • Dołączył(a): Pt 04 cze, 2010 23:08

PostPt 25 cze, 2010 17:57

Tyle samo. Taki sam. Ale teraz już nie chodzi tak samo (mam dość).

I tu jest takie coś:
Jedna kość jest na 800MHz, druga na 667MHz sprawdzałem i obie działają na 667MHz. Tyle tylko, że jak dorzuciłem tą drugą to wydajność lekko podskoczyła a w szczególności w miastach. Sprawdzałem to na poprzednie konfiguracji. Nowa płyta jest na dual.
Offline
Avatar użytkownika

Maćko

Generał

Generał

  • Posty: 3140
  • Dołączył(a): Pt 29 gru, 2006 23:33
  • Lokalizacja: Radom

PostPt 25 cze, 2010 18:38

Wódz Naczelny napisał(a):Tyle samo. Taki sam. Ale teraz już nie chodzi tak samo (mam dość).

I tu jest takie coś:
Jedna kość jest na 800MHz, druga na 667MHz sprawdzałem i obie działają na 667MHz. Tyle tylko, że jak dorzuciłem tą drugą to wydajność lekko podskoczyła a w szczególności w miastach. Sprawdzałem to na poprzednie konfiguracji. Nowa płyta jest na dual.

Masz 667MHz ponieważ najwolniejsza kość ustala taktowanie wszystkich. A to że płyta główna obsługuje dual chanel nie oznacza że pamięci pracują w dualu - aby uruchomił się tryb dual chanel muszą być dwie identyczne kości pamięci (Takie same taktowania i takie samo opóźnienie CasLatency przede wszystkim).

Ano na tym, że to płyta główna pod CrossFire a nie SLI.

Gdy posiadasz tylko jedną kartę graficzną jest to bez znaczenia.
Obrazek
Obrazek
-------------
MOBO: MSI H110M PRO-D | CPU: Core i3 6100@3.7GHz | RAM: 8GB DDR4 2400@2133 MHz CL12 Goodram Play |
GPU: Asus GTX 760 DirectCU II 2GB GDDR5 | SSD: Samsung 850 EVO 250GB | HDD: Samsung HD502HJ 500GB |
PSU: Corsair VS450 | Case: SilentiumPC Brutus S20 | FAN: SilentiumPC Mistral 120 mm
Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do [ArmA II] Ogólna dyskusja

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości

cron