Teraz jest Cz 28 mar, 2024 14:54


ArmA 2, Operation Arrowhead, BAF - nowe łatki

Oczywiście związana jedynie z tematyką ArmA II oraz Operation Arrowhead...
  • Autor
  • Wiadomość
Offline
Avatar użytkownika

Maćko

Generał

Generał

  • Posty: 3140
  • Dołączył(a): Pt 29 gru, 2006 23:33
  • Lokalizacja: Radom

ArmA 2, Operation Arrowhead, BAF - nowe łatki

PostCz 11 lis, 2010 18:16

Studio Bohemia Interactive opublikowało kolejny patch do ArmA 2 i Operation Arrowhead... więcej na armacenter.pl :)
Ostatnio edytowano N 14 lis, 2010 12:10 przez Maćko, łącznie edytowano 1 raz
Obrazek
Obrazek
-------------
MOBO: MSI H110M PRO-D | CPU: Core i3 6100@3.7GHz | RAM: 8GB DDR4 2400@2133 MHz CL12 Goodram Play |
GPU: Asus GTX 760 DirectCU II 2GB GDDR5 | SSD: Samsung 850 EVO 250GB | HDD: Samsung HD502HJ 500GB |
PSU: Corsair VS450 | Case: SilentiumPC Brutus S20 | FAN: SilentiumPC Mistral 120 mm
Offline
Avatar użytkownika

JaFranek

Major

Major

  • Posty: 581
  • Dołączył(a): Wt 16 lis, 2004 14:46
  • Lokalizacja: Tbg

PostSo 13 lis, 2010 19:18

Dodać trzeba że wyszedł również patch do ARMA2 1.08. Więcej oczywiście na armacenter.pl ;)
Nie pytaj, co OF może zrobić dla ciebie, ale co Ty możesz zrobić dla OF
Offline
Avatar użytkownika

kondor

Major

Major

  • Posty: 880
  • Dołączył(a): Pt 11 lut, 2005 04:00
  • Lokalizacja: Berlin (wschodni)

PostSo 13 lis, 2010 20:53

Wielu, w tym mi, strasznie rwie. BIS się przejechał z tym beta patchem 1.55 - wyeliminowali praktycznie testowanie w MP.
Offline
Avatar użytkownika

JaFranek

Major

Major

  • Posty: 581
  • Dołączył(a): Wt 16 lis, 2004 14:46
  • Lokalizacja: Tbg

PostSo 13 lis, 2010 21:51

Mowisz że na piracie można grać w multi?
Nie pytaj, co OF może zrobić dla ciebie, ale co Ty możesz zrobić dla OF
Offline
Avatar użytkownika

kondor

Major

Major

  • Posty: 880
  • Dołączył(a): Pt 11 lut, 2005 04:00
  • Lokalizacja: Berlin (wschodni)

PostSo 13 lis, 2010 22:17

Nie rozumiem
Offline
Avatar użytkownika

Maverick

Generał

Generał

  • Posty: 772
  • Dołączył(a): Pn 30 kwi, 2007 12:12
  • Lokalizacja: Kutno

PostSo 13 lis, 2010 22:23

Mowisz że na piracie można grać w multi?

Nie, na piracie NIE można grać w multi, bo pozostaje jeszcze kwestia CD-Keya, który musi być oryginalny. I nie poruszajmy już tego tematu.
Obrazek
Obrazek


"Read about the history of the place that we live in and stop letting corporate news tell lies to your children." - Immortal Technique
Offline
Avatar użytkownika

kondor

Major

Major

  • Posty: 880
  • Dołączył(a): Pt 11 lut, 2005 04:00
  • Lokalizacja: Berlin (wschodni)

PostSo 13 lis, 2010 22:34

Nadal nie rozumiem co beta patch 1.55 ma do piractwa. Mógłbyś to wyjaśnić, JaFranek?
Offline
Avatar użytkownika

Jon

Generał

Generał

  • Posty: 10721
  • Dołączył(a): Wt 20 lip, 2004 00:43
  • Lokalizacja: Kraków

PostN 14 lis, 2010 00:16

Też odnotowałem spadek wydajności. To niby mogło być coś w tle, przekonamy się na najbliższym coopie...
http://www.pajacyk.pl

“Politics is supposed to be the second oldest profession. I have come to realize that it bears a very close resemblance to the first.”
~ Ronald Reagan
Offline
Avatar użytkownika

Maćko

Generał

Generał

  • Posty: 3140
  • Dołączył(a): Pt 29 gru, 2006 23:33
  • Lokalizacja: Radom

PostN 14 lis, 2010 12:14

Spadku wydajności nie zauważyłem, natomiast w opcjach grafiki znajdują się dwie nowe pozycje: HDR Quality i VSync. O ile VSync to synchronizacja pionowa - odpowiada za maksymalną możliwą liczbę klatek wyświetlaną podczas gry, o tyle nie wiem do czego służy ten HDR, ktoś eksperymentował z tą opcją?
Obrazek
Obrazek
-------------
MOBO: MSI H110M PRO-D | CPU: Core i3 6100@3.7GHz | RAM: 8GB DDR4 2400@2133 MHz CL12 Goodram Play |
GPU: Asus GTX 760 DirectCU II 2GB GDDR5 | SSD: Samsung 850 EVO 250GB | HDD: Samsung HD502HJ 500GB |
PSU: Corsair VS450 | Case: SilentiumPC Brutus S20 | FAN: SilentiumPC Mistral 120 mm
Offline

Cis

Szeregowy

Szeregowy

  • Posty: 33
  • Dołączył(a): N 24 sty, 2010 20:25
  • Lokalizacja: Gdynia

PostN 14 lis, 2010 12:28

wiem za co odpowiada HDR (High Dynamic Range) w fotografii. Przykładowo: robimy 3 zdjecia z rożną ekspozycją (ilość światła rzuconego na matryce) i z nich składamy w jedno zdjecie. Gdzie pierwszy plan - postać, drugi plan - chatka goralska, trzeci plan gory w tle - wszystko to jest super ostre i kolory wycyzelowane. Zdjecie po takim zabiegu ma niesamowity efekt doświetlenia w detalach - takie cukierkowe;)
Mysle ze ten efekt HDR ma to samo zadanie w ARmie

ps.
tu macie opis techniki i kilka przykladowych fotek
http://pl.wikipedia.org/wiki/High_dynamic_range_imaging
Zrzęda i moczymorda. Nieodpowiedzialny kunktator nawet.
Offline
Avatar użytkownika

Jon

Generał

Generał

  • Posty: 10721
  • Dołączył(a): Wt 20 lip, 2004 00:43
  • Lokalizacja: Kraków

PostN 14 lis, 2010 12:45

W ArmA 1 takowa opcja (dodana przez PROPER) miała znaczenie (działała, w lesie można było to łatwo odczuć - na standardowych ustawieniach w lesie było disco, na wyższych już było ok). Gdy testowałem PROPERa do A2 różnicy nie widziałem żadnej. A teraz nie wiem po co miałbym się tym bawić, skoro i tak rozchodzi się o FPS :D
http://www.pajacyk.pl

“Politics is supposed to be the second oldest profession. I have come to realize that it bears a very close resemblance to the first.”
~ Ronald Reagan
Offline
Avatar użytkownika

Maćko

Generał

Generał

  • Posty: 3140
  • Dołączył(a): Pt 29 gru, 2006 23:33
  • Lokalizacja: Radom

PostN 14 lis, 2010 12:50

@Cis, wiem co to jest HDR i jak działa :) Bardziej chodziło mi o to jaki wpływ ma ta opcja na wydajność i wygląd gry po patchu 1.55. Bo ja jak na razie nie zauważam żadnej różnicy między pozycjami "normalnie", "wysoko" i "b. wysoko" :)
Obrazek
Obrazek
-------------
MOBO: MSI H110M PRO-D | CPU: Core i3 6100@3.7GHz | RAM: 8GB DDR4 2400@2133 MHz CL12 Goodram Play |
GPU: Asus GTX 760 DirectCU II 2GB GDDR5 | SSD: Samsung 850 EVO 250GB | HDD: Samsung HD502HJ 500GB |
PSU: Corsair VS450 | Case: SilentiumPC Brutus S20 | FAN: SilentiumPC Mistral 120 mm
Offline
Avatar użytkownika

JaFranek

Major

Major

  • Posty: 581
  • Dołączył(a): Wt 16 lis, 2004 14:46
  • Lokalizacja: Tbg

PostN 14 lis, 2010 14:39

Zrób PrintScr z każdego ustawienia, tak bedzie najłatwiej dostrzec ewentualne róznice.
Nie pytaj, co OF może zrobić dla ciebie, ale co Ty możesz zrobić dla OF
Offline
Avatar użytkownika

kondor

Major

Major

  • Posty: 880
  • Dołączył(a): Pt 11 lut, 2005 04:00
  • Lokalizacja: Berlin (wschodni)

PostN 21 lis, 2010 13:36

Co do hdr, to tu jest to opisane, włącznie ze screenshotem, a także komentarzem Dwardena: http://forums.bistudio.com/showthread.php?t=109889
Offline
Avatar użytkownika

Jon

Generał

Generał

  • Posty: 10721
  • Dołączył(a): Wt 20 lip, 2004 00:43
  • Lokalizacja: Kraków

PostŚr 24 lis, 2010 18:02

ArmA 2 OA\CO Beta Patch v76067

Co zmienia?

BIS w ChangeLogu napisał(a):[76047] Fixed: No more LOD blending issues (esp. with vegetation).
[75744] Fixed: Ignored collision with some vehicles.


Innymi słowy większość najważniejszych błędów 1.55 - ma zniknąć...
http://www.pajacyk.pl

“Politics is supposed to be the second oldest profession. I have come to realize that it bears a very close resemblance to the first.”
~ Ronald Reagan
Następna strona

Powrót do [ArmA II] Ogólna dyskusja

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości

cron