Teraz jest Wt 16 kwi, 2024 13:13


Projekt Walkiria

Oczywiście związana jedynie z tematyką ArmA II oraz Operation Arrowhead...
  • Autor
  • Wiadomość
Offline
Avatar użytkownika

Dread

Porucznik

Porucznik

  • Posty: 468
  • Dołączył(a): Cz 21 sty, 2010 21:47
  • Lokalizacja: San Antonio

Projekt Walkiria

PostPn 15 lis, 2010 13:19

Pozwalam sobie otworzyć temat.Projekt związany z misjami TVT jakie bedą rozgrywane z innymi społecznościami.14.11.10 na spotkaniu grupy dyskusyjnej stanęło na stworzeniu misji C&H z max 3 celami.Uwagi,sugestie,propozycje?Przewidywany czas realizacji 4 tygodnie.
Manager:Dread
Realizacja:
Refvex
Klama
Juro
"An army is a team. It lives, eats, sleeps, fights as a team.This individuality stuff is a bunch of bullshit."- General George Patton
Offline
Avatar użytkownika

Darek

Porucznik

Porucznik

  • Posty: 417
  • Dołączył(a): Pt 22 sty, 2010 00:28

PostPn 15 lis, 2010 18:26

Powiedz coś wiecej na temat tych misji TVT...
Offline
Avatar użytkownika

Dread

Porucznik

Porucznik

  • Posty: 468
  • Dołączył(a): Cz 21 sty, 2010 21:47
  • Lokalizacja: San Antonio

PostPn 15 lis, 2010 21:15

Hmmm dwie strony,1 miasto,sporo sprzętu i 2h rozgrywki w miłym towarzystwie.Projekt jest w fazie powijaków wiec trudno coś więcej na ten temat wiecej powiedzieć.
"An army is a team. It lives, eats, sleeps, fights as a team.This individuality stuff is a bunch of bullshit."- General George Patton
Offline
Avatar użytkownika

kondor

Major

Major

  • Posty: 880
  • Dołączył(a): Pt 11 lut, 2005 04:00
  • Lokalizacja: Berlin (wschodni)

PostPn 15 lis, 2010 21:18

Bez respawnów rozumiem?
Offline
Avatar użytkownika

Dread

Porucznik

Porucznik

  • Posty: 468
  • Dołączył(a): Cz 21 sty, 2010 21:47
  • Lokalizacja: San Antonio

PostPn 15 lis, 2010 21:34

Oczywiście.Być może zmniejszy to dynamikę(aczkolwiek nie sądzę) jednak zwiększy realizm.
"An army is a team. It lives, eats, sleeps, fights as a team.This individuality stuff is a bunch of bullshit."- General George Patton
Offline
Avatar użytkownika

kondor

Major

Major

  • Posty: 880
  • Dołączył(a): Pt 11 lut, 2005 04:00
  • Lokalizacja: Berlin (wschodni)

PostPn 15 lis, 2010 22:32

Zapowiada się ciekawie, bo w "normalnym" PvP MP zazwyczaj wygrywa ten kto zabije więcej niż zginie, a ta zasada tu nie ma miejsca.
Rada: nie dawałbym za dużo ciężkich czołgów (max 1 na stronę lub w ogóle), bo to może skrócić czas walki do 15 minut.
Offline
Avatar użytkownika

Bebop

Chorąży

Chorąży

  • Posty: 102
  • Dołączył(a): Pt 25 cze, 2010 00:32
  • Lokalizacja: Sochaczew

PostPn 15 lis, 2010 23:22

Czolgi nie sa narzedziem do walki w miescie, obecnosc wiekszej liczby czolgow skrocilo by,ale zycie czolgistow :) Jednak to nie jest temat dotyczacy taktyki.

Dread mozesz liczyc na moje wsparcie, szczegolnie dotyczace koncepcji i pomyslow + wykonywanie czarnej roboty MM (czyt proste czynnosci, cywile, jednostki z upsem etc etc)
Offline
Avatar użytkownika

kondor

Major

Major

  • Posty: 880
  • Dołączył(a): Pt 11 lut, 2005 04:00
  • Lokalizacja: Berlin (wschodni)

PostPn 15 lis, 2010 23:42

W Armie2 i OA nie ma takiego miasta, żeby czołg sobie nie dał rady z zewnątrz
Offline
Avatar użytkownika

KaRV

Porucznik

Porucznik

  • Posty: 312
  • Dołączył(a): Pt 28 maja, 2010 01:28
  • Lokalizacja: Skierniewice

PostWt 16 lis, 2010 00:16

Bebop napisał(a):Czolgi nie sa narzedziem do walki w miescie, obecnosc wiekszej liczby czolgow skrocilo by,ale zycie czolgistow :) Jednak to nie jest temat dotyczacy taktyki.)


Bebop muszisz o tej taktyce poinformowac amerykanow :)
Obrazek
A2C
Obrazek
Offline

Klama

Kapral

Kapral

  • Posty: 71
  • Dołączył(a): Śr 13 paź, 2010 16:43
  • Lokalizacja: mam to wiedzieć?

PostWt 16 lis, 2010 00:43

Z tym, że mogą mieć takie same problemy w mieście jak i po zanim. O to się nie bój już o to zadbamy. ;-)
Offline
Avatar użytkownika

mackoff

Chorąży

Chorąży

  • Posty: 148
  • Dołączył(a): Śr 30 cze, 2010 14:14
  • Lokalizacja: Pruszków

PostWt 16 lis, 2010 00:45

Hmmm dwie strony,1 miasto,sporo sprzętu i 2h rozgrywki w miłym towarzystwie.Projekt jest w fazie powijaków wiec trudno coś więcej na ten temat wiecej powiedzieć.


Słyszałem co ma być terenem gry.

Moja podpowiedź: Nie ograniczajcie terenu rozgrywki a nawet go powiększcie (na taką liczbę graczy na jaką planujecie). Dajcie rozpoznać miasto i zrobić ew. konflikt na jego przedpolach. Jeżeli zrobicie same miasto z najbliższymi okolicami to rozgrywka nie potrwa 2h no i niewiele będzie miała wspólnego z realiami ze względu na małe pole działania.

No ale może źle ucho przyłożyłem i już to zaplanowaliście.

Jeżeli tak to wybaczcie mi tą wymądrzanie.
Offline

Spitfire

Porucznik

Porucznik

  • Posty: 394
  • Dołączył(a): So 13 mar, 2010 17:00
  • Lokalizacja: Poznań

PostWt 16 lis, 2010 14:47

Jeżeli walka ma się toczyć o sektory to warto by było zrobić skrypt, który pozwala na ponowne zajęcie np. flagi przez wschód(coś jak w Battlefield 2 ;P ), która była zajęta przez zachód .

Może być ref? nie zapomnisz :twisted: ? ;-)
Offline
Avatar użytkownika

KaRV

Porucznik

Porucznik

  • Posty: 312
  • Dołączył(a): Pt 28 maja, 2010 01:28
  • Lokalizacja: Skierniewice

PostWt 16 lis, 2010 17:03

z tymi sektorami/flagami.. /pojedynczymy budynkami(trza zdobyc palac prezydencki) tego typu koncepcja rozgrywki wydaje mi sie ok. Nie wiem na jakiej mapie chcecie umiescic rozgrywke ale mysle ze jej wielkosc (miasta) powinna byc uzalezniona od tego czy sa respy czy ich nie ma. Sama gra moze byc dosc urozmaicona przez cele dla poszczegolny stron (wersja z bojem spotkaniowym, wersja z obrona i atakiem drugiej strony) co do sprzetu wydaje mi sie ze wybor powinien byc duuzy pamietajcie ze przed silami pancernymi z mala iloscia piechoty dowodca obrony zastosuje obrone ruchoma i mamy sylwestra w groznym :) zreszta uwazam ze zeby rozgrywki byly ciekawe i pouczajace nie mozemy skupic sie na samej piechocie tuz przed bitwa bedzie ciekawe jakimi silami dysponuje przeciwnik (zreszta dowodcy stron tez beda mogli sie dogadywac przed walka -ty nie bierzesz czolgow ja nie biore metysow) uwazam ze powinien zostac zastosowany balans w ilosciach czlonkow oraz ewentualnego wyposazenia (wersja obona/atak)

troche z innej beczki ale podobne
nie zawsze bedzie mozliwosc rozegrania takiej misji.. wiec postuluje aby do treningow walki w miescie stworzyc cos ala ah6 recon nowa misje z zalozeniami treniowymi na max tyle osob ile moze byc serwer z duuza iloscia sprzetu do trenowania poszczegolnych wariantow walki w miescie.. (zeby nie bylo za latwo tango maja duzo rpg i sprawa zalatwiona :D + ewentualne fugasy ;) )
Obrazek
A2C
Obrazek
Offline
Avatar użytkownika

Dymion

Chorąży

Chorąży

  • Posty: 196
  • Dołączył(a): Wt 16 lut, 2010 20:00
  • Lokalizacja: Mysłowice

PostWt 16 lis, 2010 17:25

Spitfire napisał(a):Jeżeli walka ma się toczyć o sektory to warto by było zrobić skrypt, który pozwala na ponowne zajęcie np. flagi przez wschód(coś jak w Battlefield 2 ;P ), która była zajęta przez zachód .

Można zrobić ewentualnie tak, jak to jest zrobione w rozgrywce Insurgency, gdzie zajęte kwadraty zmieniają kolor.
Offline
Avatar użytkownika

Jurij

Kapral

Kapral

  • Posty: 74
  • Dołączył(a): N 25 kwi, 2010 17:16

PostŚr 17 lis, 2010 12:32

Spitfire napisał(a):Jeżeli walka ma się toczyć o sektory to warto by było zrobić skrypt, który pozwala na ponowne zajęcie np. flagi przez wschód(coś jak w Battlefield 2 ;P ), która była zajęta przez zachód .

Może być ref? nie zapomnisz :twisted: ? ;-)


Można by zrobić coś takiego ALE! lepiej by było zrobić tak, że jak się zajmie wszystkie CP to potem trzeba przypuścić dramatyczny atak na baze przeciwnika.
Następna strona

Powrót do [ArmA II] Ogólna dyskusja

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości

cron