Pokrak napisał(a):Niech mi to ktoś wytłumaczy.
Proste - porównaj sobie
jakość budynków z A1 (te na Falludży) i tych z OA. Możliwość stopniowego ich niszczenia... to niestety kosztuje. I to w cholerę (mocy obliczeniowej komputera).
Mój ranking:
1) Czarnoruś (za bycie najbardziej urokliwym, swojskim, oryginalnym, i klimatycznym terenem w historii gier komputerowych)
2) Kunar Province (ogromna, niesamowita i zarazem najbardziej realistyczna mapa do A2 - wciąż WIP)
3) Kiska-Skira (daje dużo radości, świetnie nadaje się do walk piechoty, jest duża i ma świetny FPS)
4) MBG Nam (znakomita mapa Wietnamska z toną klimatu i kulawym FPS)
5) Isla Caparia (śliczna i bardzo dopracowana mapa, niestety również kiepski FPS)
Nie ukrywam - mój komp nie jest jednym z tych, które dziś nazywa się hi-endowymi
niemniej jeżeli ogromny Kunar chodzi nieźle, to nie rozumiem czemu Caparii nie mieliby zoptymalizować dla gości z kompami średniej klasy (wystarczy zmniejszyć gęstość trawy i drzew tu i tam)
Warto wspomnieć też o Mana Island - są dwie wersje tej wyspy. Jedna jest całkiem ładną prezentacją roślinek mikebarta (niestety, nie nadaje się do misji), druga zaś ma znakomicie urządzoną platformę wiertniczą (podczas gdy reszta wyspy jest słaba) - bardzo jej szkoda