Posiadam joystick z przepustnicą Thrustmaster T Flight Hotas X
Testując go programem wszystko działa ok, ale podczas latania w grze nie potrafię ustawić go tak by przepustnica działała tak jak chcę, czyli:
- będąc w położeniu neutralnym (w połowie) helikopter pozostał na obecnym w danej chwili pułapie
- wychylając przepustnicę w górę czyli zwiększając ciąg płynnie to się odbywało i stopniowo jak na analog przystało wysokość zwiększała się
- analogicznie w dół (hamowanie/opadanie)
Próbowałem różnych kombinacji i zauważyłem, że:
- wybierając tylko gaz i hamulec analogowe to zamiast pełnego zakresu ruchu mam tylko połowę tzn od położenia neutralnego wzwyż. Położenie neutralne jest wówczas gdzieś pośrodku tego dostępnego i trzeba celować by lecieć na konkretnej wysokości.
- wybierjąc tylko cyfrowe (zastępując klawisze Q i Z) nie mam wówczas płynnej regulacji jak przy analogu.
- ustawiając jednocześnie oba te sterowania pod przepustnicę pozornie wszystko jest ok ale czasami np opadanie jest zbyt szybkie a i lot na konkretnej wysokości (przepustnica w położeniu neutralnym) czasami zawodzi i helikopter lekko aczkolwiek stopniowo przyspieszając - opada
Nie widzę w Armie 2 kalibracji joysticka bym mógł precyzyjnie wybrać zakres ruchu przepustnicy.
Jeśli jakiś pilot mógłby pomóc mi w tej kwestii będę wdzięczny. Póki co heli nie słucha się tak jak należy
Testując go programem wszystko działa ok, ale podczas latania w grze nie potrafię ustawić go tak by przepustnica działała tak jak chcę, czyli:
- będąc w położeniu neutralnym (w połowie) helikopter pozostał na obecnym w danej chwili pułapie
- wychylając przepustnicę w górę czyli zwiększając ciąg płynnie to się odbywało i stopniowo jak na analog przystało wysokość zwiększała się
- analogicznie w dół (hamowanie/opadanie)
Próbowałem różnych kombinacji i zauważyłem, że:
- wybierając tylko gaz i hamulec analogowe to zamiast pełnego zakresu ruchu mam tylko połowę tzn od położenia neutralnego wzwyż. Położenie neutralne jest wówczas gdzieś pośrodku tego dostępnego i trzeba celować by lecieć na konkretnej wysokości.
- wybierjąc tylko cyfrowe (zastępując klawisze Q i Z) nie mam wówczas płynnej regulacji jak przy analogu.
- ustawiając jednocześnie oba te sterowania pod przepustnicę pozornie wszystko jest ok ale czasami np opadanie jest zbyt szybkie a i lot na konkretnej wysokości (przepustnica w położeniu neutralnym) czasami zawodzi i helikopter lekko aczkolwiek stopniowo przyspieszając - opada
Nie widzę w Armie 2 kalibracji joysticka bym mógł precyzyjnie wybrać zakres ruchu przepustnicy.
Jeśli jakiś pilot mógłby pomóc mi w tej kwestii będę wdzięczny. Póki co heli nie słucha się tak jak należy
Ostatnio edytowano So 08 sty, 2011 20:49 przez Szymon, łącznie edytowano 2 razy