Teraz jest Cz 28 mar, 2024 19:23


Arma 2: OA i RFT - patch 1.59

Oczywiście związana jedynie z tematyką ArmA II oraz Operation Arrowhead...
  • Autor
  • Wiadomość
Offline

Exe

Major

Major

  • Posty: 762
  • Dołączył(a): Pn 28 cze, 2010 18:35
  • Lokalizacja: Rzeszów

PostN 03 kwi, 2011 14:52

Ja nawet JayArma2Lib nie mam dopisanego w skrócie gry :neutral:
Widocznie bug tak chciał.
Offline
Avatar użytkownika

Czesiek

Porucznik

Porucznik

  • Posty: 409
  • Dołączył(a): Pn 05 lut, 2007 16:24
  • Lokalizacja: wawa

PostN 03 kwi, 2011 15:30

Exe nie musi być dopisana jak wywalisz acre i JayArma2Lib to wszystko ruszy ja też miałem ten problem po wywaleniu katalogów i plików związanych z acre wszystko śmiga.
Wszystko słyszę i widzę, dlatego jestem głuchy i ślepy -.-
For Polisz Komiunity - realism is meter

http://www.facebook.com/pages/ACPL-Coop ... 2770904711
Offline

Exe

Major

Major

  • Posty: 762
  • Dołączył(a): Pn 28 cze, 2010 18:35
  • Lokalizacja: Rzeszów

PostN 03 kwi, 2011 15:51

Wywaliłem katalogi od acre i jayarma2lib i dalej nic, gdy uruchamiam wyskakuje to okienko z "wysyłaj" i "nie wysyłaj" :neutral:

Jakie te pliki od Acre trzeba wyrzucić ?
Widocznie bug tak chciał.
Offline

rad

Porucznik

Porucznik

  • Posty: 382
  • Dołączył(a): So 03 paź, 2009 18:56

PostN 03 kwi, 2011 19:22

dsound.dll
Najlepiej podmienic ten plik na wersje dostarczana razem z acre 1.1.1.244. U mnie trzeba bylo postapic tak z cala JayArmaLib
Offline
Avatar użytkownika

Czesiek

Porucznik

Porucznik

  • Posty: 409
  • Dołączył(a): Pn 05 lut, 2007 16:24
  • Lokalizacja: wawa

PostN 03 kwi, 2011 19:28

jeszcze jest w katalogu user confing (czy jakoś tak ) pliczek od acre
Wszystko słyszę i widzę, dlatego jestem głuchy i ślepy -.-
For Polisz Komiunity - realism is meter

http://www.facebook.com/pages/ACPL-Coop ... 2770904711
Offline

rad

Porucznik

Porucznik

  • Posty: 382
  • Dołączył(a): So 03 paź, 2009 18:56

PostN 03 kwi, 2011 19:31

akurat on problemu nie robi. problem lezy w jayarmalib.
Offline
Avatar użytkownika

Algrab

Generał

Generał

  • Posty: 2990
  • Dołączył(a): So 10 paź, 2009 23:35
  • Lokalizacja: x+2=1

PostN 03 kwi, 2011 21:34

u mnie jedynym lekarstwem okazało się to.
Obrazek
Offline
Avatar użytkownika

Jon

Generał

Generał

  • Posty: 10721
  • Dołączył(a): Wt 20 lip, 2004 00:43
  • Lokalizacja: Kraków

PostPn 04 kwi, 2011 01:39

Już wkrótce jedna spójna paczuszka JAL\ACRE dla ACPL CSC.


A co do płynności\grafiki:
Problem rozmycia drzew w oddali i ostrych konturów krzaków (siatka) można rozwiązać poprzez ustawienie parametru AToC=0 (teraz jest=7) w pliku ArmA2OA.cfg (Moje dokumenty) Sprawdziłem działa, roślinność taka sama jak przed patchem.
zreszta już Kondor gdzieś o tym wspominał :)
http://www.pajacyk.pl

“Politics is supposed to be the second oldest profession. I have come to realize that it bears a very close resemblance to the first.”
~ Ronald Reagan
Offline
Avatar użytkownika

Jasina

Porucznik

Porucznik

  • Posty: 433
  • Dołączył(a): Cz 19 sie, 2010 13:26
  • Lokalizacja: Inowrocław

PostWt 05 kwi, 2011 08:21

Coś ostatnio BIS daje same plamy z tymi patchami więc ja na razie zostaje przy starszej wersji ;-)
nick w grze: Jasina
kanał na YouTube: http://www.youtube.com/user/Jasina85
Offline

tom3kb

Major

Major

  • Posty: 523
  • Dołączył(a): Pt 04 mar, 2011 07:35

PostWt 05 kwi, 2011 09:36

@up
Poza tym AToc, które trzeba sobie samemu zmienić to chyba większych problemów z tym patchem nie ma, ja się przerzuciłem na 1.59 i wszystko gra :spoko:
Offline
Avatar użytkownika

Jon

Generał

Generał

  • Posty: 10721
  • Dołączył(a): Wt 20 lip, 2004 00:43
  • Lokalizacja: Kraków

PostWt 05 kwi, 2011 15:00

j\w, mi się tam dobrze siedzi na 1.59
http://www.pajacyk.pl

“Politics is supposed to be the second oldest profession. I have come to realize that it bears a very close resemblance to the first.”
~ Ronald Reagan
Offline

MedicPl

Kapral

Kapral

  • Posty: 70
  • Dołączył(a): Wt 14 gru, 2010 18:43

PostN 01 maja, 2011 21:44

Ja mam taki problem, że wszędzie tam, gdzie są roślinki,
tam jest od cholery małych szarych kropek... :co:
Offline
Avatar użytkownika

szOpman

Porucznik

Porucznik

  • Posty: 404
  • Dołączył(a): Śr 23 cze, 2010 18:43
  • Lokalizacja: Kalisz

PostN 01 maja, 2011 21:58

Nowy efekt "delirium" w armie? Albo jak za długo w maku pobiegasz to cię coś bierze i nagle zaczynają zewsząd wyskakiwać małe białe pastuchy...

Nie wiem jak takiego problemu nie mam, inni też chyba nie, więc możliwe że coś dobie się zwaliło...
Offline
Avatar użytkownika

Maćko

Generał

Generał

  • Posty: 3140
  • Dołączył(a): Pt 29 gru, 2006 23:33
  • Lokalizacja: Radom

PostN 01 maja, 2011 22:58

@MedicPl,

opcja 1: wyłącz antyaliasing
opcja 2: moje dokumenty/ArmA 2/ArmA2OA.cfg zmień parametr AToC na 0.
Obrazek
Obrazek
-------------
MOBO: MSI H110M PRO-D | CPU: Core i3 6100@3.7GHz | RAM: 8GB DDR4 2400@2133 MHz CL12 Goodram Play |
GPU: Asus GTX 760 DirectCU II 2GB GDDR5 | SSD: Samsung 850 EVO 250GB | HDD: Samsung HD502HJ 500GB |
PSU: Corsair VS450 | Case: SilentiumPC Brutus S20 | FAN: SilentiumPC Mistral 120 mm
Offline

MedicPl

Kapral

Kapral

  • Posty: 70
  • Dołączył(a): Wt 14 gru, 2010 18:43

PostPn 02 maja, 2011 08:29

Wyłączenie antyaliasingu pomogło.
Poprzednia strona

Powrót do [ArmA II] Ogólna dyskusja

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości

cron