Teraz jest Pt 19 kwi, 2024 19:58


Arma 2: OA i RFT - patch 1.59

Oczywiście związana jedynie z tematyką ArmA II oraz Operation Arrowhead...
  • Autor
  • Wiadomość
Offline
Avatar użytkownika

Maćko

Generał

Generał

  • Posty: 3140
  • Dołączył(a): Pt 29 gru, 2006 23:33
  • Lokalizacja: Radom

Arma 2: OA i RFT - patch 1.59

PostCz 31 mar, 2011 18:43

Dziś w godzinach popołudniowych został wydany patch 1.59 dla Arma 2: OA i RFT.

Zmiany:

* znaczna poprawa zachowania jednostek AI na drogach
* liczne poprawki i ulepszenia sztucznej inteligencji
* usprawniony rendering roślinności
* ulepszony interfejs dowodzenia
* kilka poprawek bezpieczeństwa trybu multiplayer

Łatka waży ponad 500 MB, linki tutaj.

News na ArmACenter.pl
Obrazek
Obrazek
-------------
MOBO: MSI H110M PRO-D | CPU: Core i3 6100@3.7GHz | RAM: 8GB DDR4 2400@2133 MHz CL12 Goodram Play |
GPU: Asus GTX 760 DirectCU II 2GB GDDR5 | SSD: Samsung 850 EVO 250GB | HDD: Samsung HD502HJ 500GB |
PSU: Corsair VS450 | Case: SilentiumPC Brutus S20 | FAN: SilentiumPC Mistral 120 mm
Offline
Avatar użytkownika

Czesiek

Porucznik

Porucznik

  • Posty: 409
  • Dołączył(a): Pn 05 lut, 2007 16:24
  • Lokalizacja: wawa

PostCz 31 mar, 2011 20:09

wow a AI bedzie tak samo sprytne jak w WGL?
Wszystko słyszę i widzę, dlatego jestem głuchy i ślepy -.-
For Polisz Komiunity - realism is meter

http://www.facebook.com/pages/ACPL-Coop ... 2770904711
Offline
Avatar użytkownika

szOpman

Porucznik

Porucznik

  • Posty: 404
  • Dołączył(a): Śr 23 cze, 2010 18:43
  • Lokalizacja: Kalisz

PostCz 31 mar, 2011 20:28

Zmiany:

* znaczna poprawa zachowania jednostek AI na drogach - po prostu nie będą nimi jeździć
* liczne poprawki i ulepszenia sztucznej inteligencji - ponieważ ginęło się zbyt często, aby przyjemniej się wszystkim grało i zabijało, AI będzie od teraz głuche i ślepe... i pozbawione wskazującego palca
* usprawniony rendering roślinności - patrząc bo poprzednich 'usprawnieniach' tym razem chyba zostaje nam już po prostu pożegnać się z kompem (albo przygotować czajnik i wykorzystać temperaturę bebechów po 10min. gry)
* ulepszony interfejs dowodzenia - może wreszcie zacznie działać?
* kilka poprawek bezpieczeństwa trybu multiplayer - czyli im dalej od "Bojowego Oka" (jak to przetłumaczył LEM) tym lepiej, bo was zje... :E

Dobra to kiedy mamy się przygotować na zmianę wersji czyt. na kolejną dawkę narzekań i przekleństw na to że obraz bardziej przypomina nudny pokaz slajdów niż cokolwiek sensowniejszego?
Offline
Avatar użytkownika

Maverick

Generał

Generał

  • Posty: 772
  • Dołączył(a): Pn 30 kwi, 2007 12:12
  • Lokalizacja: Kutno

PostCz 31 mar, 2011 20:33

Maćko napisał(a):* znaczna poprawa zachowania jednostek AI na drogach

Taa, już to widzę. Swoją drogą, jest to chyba jedna z najbardziej wk... rzeczy, mój osobisty "number one", który chciałbym żeby został poprawiony. Jednak wątpię, że nagle po kolejnym patchu kierowcy ni z tego ni z owego zaczną jeździć jak należy.
Maćko napisał(a):* usprawniony rendering roślinności

:|
"Usprawniony" powinno imo oznaczać "lepiej zoptymalizowany". Mam jednak wrażenie, że będzie dokładnie odwrotnie, podobnie jak w przypadku dodania ustawień HDR-u.
Zaczynam odkładać kasę na GTX 580... :E
Obrazek
Obrazek


"Read about the history of the place that we live in and stop letting corporate news tell lies to your children." - Immortal Technique
Offline
Avatar użytkownika

kondor

Major

Major

  • Posty: 880
  • Dołączył(a): Pt 11 lut, 2005 04:00
  • Lokalizacja: Berlin (wschodni)

PostCz 31 mar, 2011 20:42

Usprawniony rendering roślinności (dostępny od kliku tygodni w becie) jest włączony tylko przy antyaliasingu - z daleka wygląda to dużo lepiej, z bliska dziwnie - jakby ktoś roślinność pokrył folią
Offline
Avatar użytkownika

Jon

Generał

Generał

  • Posty: 10721
  • Dołączył(a): Wt 20 lip, 2004 00:43
  • Lokalizacja: Kraków

PostPt 01 kwi, 2011 03:29

wow a AI bedzie tak samo sprytne jak w WGL?
Ja się domyślam, że to żart ale wiem że są tacy co zadaliby to pytanie serio.

Więc sorry, jeśli zniszczę światopogląd ale :) AI z A2 (a już zwłaszcza A2:OA) jest dużo bardziej kumate niż to w z WGL. I nie ma co przeżywać :P

ulepszony interfejs dowodzenia
?

Dobra to kiedy mamy się przygotować na zmianę wersji czyt. na kolejną dawkę narzekań i przekleństw na to że obraz bardziej przypomina nudny pokaz slajdów niż cokolwiek sensowniejszego?
Jak się komuś zachce uploadować :D
http://www.pajacyk.pl

“Politics is supposed to be the second oldest profession. I have come to realize that it bears a very close resemblance to the first.”
~ Ronald Reagan
Offline
Avatar użytkownika

Czesiek

Porucznik

Porucznik

  • Posty: 409
  • Dołączył(a): Pn 05 lut, 2007 16:24
  • Lokalizacja: wawa

PostPt 01 kwi, 2011 10:55

szOpman napisał(a):
* liczne poprawki i ulepszenia sztucznej inteligencji - ponieważ ginęło się zbyt często, aby przyjemniej się wszystkim grało i zabijało, AI będzie od teraz głuche i ślepe... i pozbawione wskazującego palca



:co: :co: :neutral: :co: :neutral: to po kiego to zmieniać jak ma być gorzej? Nie dość, że te AI głupio się przyglądają jak się do nich celuje strzelają przez krzaki w nocy mają wrodzone noktowizory i do tego chcą je jeszcze bardziej ogłupić? To po co im te skrypty? nie lepiej wpisać linijkę kodu, żeby to szło do punku X i nie strzelało po drodze? Rany to jest jakaś paranoja!
Jeszcze do tego dojdzie, że ludzi sami zaczną tworzyć ZBoty pod ARMĘ :beksa:
Wszystko słyszę i widzę, dlatego jestem głuchy i ślepy -.-
For Polisz Komiunity - realism is meter

http://www.facebook.com/pages/ACPL-Coop ... 2770904711
Offline
Avatar użytkownika

Jon

Generał

Generał

  • Posty: 10721
  • Dołączył(a): Wt 20 lip, 2004 00:43
  • Lokalizacja: Kraków

PostSo 02 kwi, 2011 03:40

Czesiu, on żartował :)
http://www.pajacyk.pl

“Politics is supposed to be the second oldest profession. I have come to realize that it bears a very close resemblance to the first.”
~ Ronald Reagan
Offline

Exe

Major

Major

  • Posty: 762
  • Dołączył(a): Pn 28 cze, 2010 18:35
  • Lokalizacja: Rzeszów

PostSo 02 kwi, 2011 11:25

Nie wiem, czy to odpowiednie miejsce na pisanie o problemach z patchem, jakby co to usuńcie posta.

Pobrałem patcha, wypakowałem i gdy go uruchamiam pojawia się okienko z napisem "wypakowywanie". Pasek postępu dochodzi w nim do 16% i znika.

wtf ?
Widocznie bug tak chciał.
Offline
Avatar użytkownika

Algrab

Generał

Generał

  • Posty: 2990
  • Dołączył(a): So 10 paź, 2009 23:35
  • Lokalizacja: x+2=1

PostSo 02 kwi, 2011 12:14

skończyło ci sie miejsce na C:
tez tak miałem musiałem przerabiać że tempy są na D:
Obrazek
Offline

Exe

Major

Major

  • Posty: 762
  • Dołączył(a): Pn 28 cze, 2010 18:35
  • Lokalizacja: Rzeszów

PostSo 02 kwi, 2011 14:45

Algrab napisał(a):skończyło ci sie miejsce na C:
tez tak miałem musiałem przerabiać że tempy są na D:


Racja, 250 mb zostało :/

Idę się pobawić w odkurzacz, albo też ten folder TEMP teleportuje na inny dysk

/edit

Ładnie się już instaluje. Dzieki za pomoc :cmok1:
Widocznie bug tak chciał.
Offline
Avatar użytkownika

Czesiek

Porucznik

Porucznik

  • Posty: 409
  • Dołączył(a): Pn 05 lut, 2007 16:24
  • Lokalizacja: wawa

PostSo 02 kwi, 2011 18:22

Jon napisał(a):Czesiu, on żartował :)


ehhh ten 1 kwietnia :neutral:
Wszystko słyszę i widzę, dlatego jestem głuchy i ślepy -.-
For Polisz Komiunity - realism is meter

http://www.facebook.com/pages/ACPL-Coop ... 2770904711
Offline
Avatar użytkownika

Maćko

Generał

Generał

  • Posty: 3140
  • Dołączył(a): Pt 29 gru, 2006 23:33
  • Lokalizacja: Radom

PostN 03 kwi, 2011 13:23

Kolejny patch i kolejne oburzenia... ludzie narzekają, że grafika się pieprzy, innym z kolei gra crashuje, a mi na przykład w ogóle się gra nie chce włączyć :E
Obrazek
Obrazek
-------------
MOBO: MSI H110M PRO-D | CPU: Core i3 6100@3.7GHz | RAM: 8GB DDR4 2400@2133 MHz CL12 Goodram Play |
GPU: Asus GTX 760 DirectCU II 2GB GDDR5 | SSD: Samsung 850 EVO 250GB | HDD: Samsung HD502HJ 500GB |
PSU: Corsair VS450 | Case: SilentiumPC Brutus S20 | FAN: SilentiumPC Mistral 120 mm
Offline

Exe

Major

Major

  • Posty: 762
  • Dołączył(a): Pn 28 cze, 2010 18:35
  • Lokalizacja: Rzeszów

PostN 03 kwi, 2011 14:26

Maćko napisał(a): a mi na przykład w ogóle się gra nie chce włączyć :E


Mnie tak samo, szlag by ich trafił... :twisted:

Gra się nie uruchamia, ale jest w procesach.
Widocznie bug tak chciał.
Offline

ppio95 (Piotr)

Porucznik

Porucznik

  • Posty: 303
  • Dołączył(a): So 08 maja, 2010 16:04
  • Lokalizacja: Góra Kalwaria

PostN 03 kwi, 2011 14:39

Używacie JayArma2Lib??
Ostatni update coś chrzani armę, że nie chce się włączyć.
ObrazekObrazekObrazek
Następna strona

Powrót do [ArmA II] Ogólna dyskusja

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości

cron