Zasłonięte w zależności z której wiatr wieje, idealne do snajpowania
Gtx560 odpalony na full speed, obraz miodzio.
Teraz "kontakt" eliminuję do kilku razy szybciej i sprawniej niż wcześniej, ale wraz ze wzrostem jakości obrazu, postacie wtopiły się w fakturę terenu. Jedynie ruch je zdradza. Gorzej jak trawka sobie faluje...
W tak wysokiej jakości ziarno/rozdzielczość tekstur skutecznie maskuje wroga.
Inna sprawa to postefekty, oraz wygładzanie krawędzi. Pięknie to wygląda, jak obraz w miarę "stoi", ale jak zaczynam gdzieś biec to obraz jest makabrycznie rozmyty. Autorzy strasznie przegięli, jak postać biegnie, to tak rozmazuje, że można wpieprzyć się na drzewo, bo go nie widać, już nie wspominając o zauważeniu czegokolwiek innego mniejszego.
Druga sprawa z tym związana - strasznie męczy oczy, bo ten mydełkowaty obraz gubi mi głębię, a oko nadal próbuje ostrzyć. Po zatrzymaniu się z zamazanego biegu, mija sekunda-dwie nim mi się oko przyzwyczai i rozróżni plany bliższe od dalszych. to jest nierealne, nie znam takiego efektu w rzeczywistości, takie "mydło" w dynamice dla oka występuje dopiero w okolicy 50km/h, tyle, że żołnierz nie biega z taką prędkością... Z kolei jak wyłączę bajery to arma o 50% brzydsza.
Czy ta opcja w grze to się nazywała bob (czy coś takiego) i się to niwelowało suwakiem?
W Acre to jest do ustawienia?
Quad 4x 2,4ghz jest na gniazdku LGA, rozgrzał się do 68*C czasem 69*C całkiem sporo, stockowy radiator przestaje dawać sobie rade, macie pomysły jakie chłodziwo upchać na proca? Trochę miejsca tam jest i jak nie będzie za szerokie to wejdzie bez konfliktu z zasilaczem.