Teraz jest Cz 21 lis, 2019 17:35


Kampanie i misje. Autor: tom3kb

Oczywiście związana jedynie z tematyką ArmA II oraz Operation Arrowhead...
  • Autor
  • Wiadomość
Offline

tom3kb

Major

Major

  • Posty: 523
  • Dołączył(a): Pt 04 mar, 2011 07:35

PostPt 10 cze, 2011 11:45

Jon nie ma sprawe jeśli masz czas żeby je troche podrasować daje ci wolną ręke na wrowadzenie odpowiednich poprawek jakie uznasz za przydatne/stosowne. Nie wiem czy ma to dla ciebie jakieś znaczenie ale jeśli zrobisz poprawki w misji to w readme zmień autora na: tom3kb i jon. Żeby nie było, że się napracowałeś, a nikt nawet by nie wiedział, że poświęcałeś swój czas, wiedzę i umiejętności.
Offline
Avatar użytkownika

Artek3333

Chorąży

Chorąży

  • Posty: 223
  • Dołączył(a): Śr 18 lip, 2007 19:17
  • Lokalizacja: Żywiec

PostPt 10 cze, 2011 13:21

To jak. Mam grać dalej? Czy poczekać na podrasowanie? :neutral:
Offline
Avatar użytkownika

Jon

Generał

Generał

  • Posty: 10715
  • Dołączył(a): Wt 20 lip, 2004 00:43
  • Lokalizacja: Kraków

PostPt 10 cze, 2011 13:53

Graj, to nieprędko nastąpi :D
http://www.pajacyk.pl

“Politics is supposed to be the second oldest profession. I have come to realize that it bears a very close resemblance to the first.”
~ Ronald Reagan
Offline

tom3kb

Major

Major

  • Posty: 523
  • Dołączył(a): Pt 04 mar, 2011 07:35

PostPt 10 cze, 2011 14:08

@Artek3333
Graj śmiało jak napisał Jon. Przeczytaj sobie jeśli chcesz jego uwagi pare postów wyżej, zmiany raczej będą chyba dotyczyć spraw takich jak briefingi, overview, description.ext, wybór broni, scenariusz opis misji itp, chociaż pare baboli w misjach też by się nadawało do poprawy. Więc jeśli ci narazie nic nie przeszkadza w grze to graj śmiało dalej :)
Offline
Avatar użytkownika

Black Shadow

Major

Major

  • Posty: 590
  • Dołączył(a): N 11 gru, 2005 18:04
  • Lokalizacja: World of Darkness

PostPt 17 cze, 2011 17:57

Te mission packi są do singla czy multi? :D Nastawiam się na nie, ale wolę się upewnić.
That guy lurking from the shadows.
Offline

tom3kb

Major

Major

  • Posty: 523
  • Dołączył(a): Pt 04 mar, 2011 07:35

PostPt 17 cze, 2011 18:09

Wszystko do singla i missionpacki i kampanie.
Może niektóre misje da się rozegrać jako coop(niestety nie pamietam które) bo w drużynie robiłem niektóre jednostki jako grywalne, nie wiem czy to wystarczy żeby misję można grać jako coop. Jeśli nie to wszystko tylko i wyłącznie do singla.
Offline
Avatar użytkownika

Artek3333

Chorąży

Chorąży

  • Posty: 223
  • Dołączył(a): Śr 18 lip, 2007 19:17
  • Lokalizacja: Żywiec

PostN 19 cze, 2011 16:01

Ukończyłem kampanie Razor team. Miałem problem w trzeciej misji :neutral: . Misja się nie chciała zakończyć, dlatego że nie było możliwe wykonania zadania, z zniszczeniem czołgów. Podczas ogólnego natarcia sojuszu, dwa, T-34 zwiały gdzieś w siną dal. Zniszczyłem tylko T-72, który był w wyznaczonej lokacji, natomiast dwa T34 gdzieś zwiały :clever: . Przeszukałem cały rejon misji i tchórzy nie znalazłem :/ . Podejrzewam, że podczas ataku całego sojuszu, zwiały poza teren misji, albo uszkodzone i opuszczone przez załogę, stały gdzieś w lesie, a do zaliczenia zadania wymagane było całkowite zniszczenie. Niestety w tej misji po godzinnym poszukiwaniu, musiałem użyć endmission :jezor: . Ogólnie cała kampania mi się podobała, a zwłaszcza ilość zadań do wykonania w misjach. Szczerze powiem, że ta kampania jest jedną z nielicznych, którą przeszedłem całą. Zazwyczaj zaczynając jakąś kampanie, po pierwszej lub drugiej misji stwierdzam, że jest do kitu. Twoja podobała mi się do końca, pomimo 3 misji. Pozdrawiam. ;-)
Offline

tom3kb

Major

Major

  • Posty: 523
  • Dołączył(a): Pt 04 mar, 2011 07:35

PostN 19 cze, 2011 16:33

Fajnie, że kampania ci się podobała. Problem z 2x-T34, chyba masz rację z tym, że T34 dostały gdzieś, załoga wyskoczyła i trudno je znaleźć. Może taki mały trick może pomóc wybierasz kogoś z drużyny wciskasz chyba 4 masz listę z pojazdami w okolicy i karzesz gościowi z drużyny wsiąść do T34, on pobiegnie ty go śledzisz i dobijasz czołg, chyba że pojazd byłby zamknięty ale to też powinien podbiec.
Pewnie masz też racje co do warunków zaliczenia zadania, najprawdopodobniej w wyzwalaczu użyłem warunków not alive, a nie not canmove, które działają już wtedy gdy po trafieniu załoga opuści czołg, nie musi być on całkowicie zniszczony a wyzwalacz już zadziała i zadanie by się zaliczyło.
Offline
Avatar użytkownika

Artek3333

Chorąży

Chorąży

  • Posty: 223
  • Dołączył(a): Śr 18 lip, 2007 19:17
  • Lokalizacja: Żywiec

PostPn 20 cze, 2011 10:04

tom3kb napisał(a):Problem z 2x-T34, chyba masz rację z tym, że T34 dostały gdzieś, załoga wyskoczyła i trudno je znaleźć. Może taki mały trick może pomóc wybierasz kogoś z drużyny wciskasz chyba 4 masz listę z pojazdami w okolicy i karzesz gościowi z drużyny wsiąść do T34, on pobiegnie ty go śledzisz i dobijasz czołg, chyba że pojazd byłby zamknięty ale to też powinien podbiec.

Akurat na ten trik wpadłem i zastosowałem, lecz w menu rozkazów, wsiadania do pojazdów, owych czołgów nie było. (Aby wydać rozkaz wejścia do porzuconego pojazdu, wcześniej pojazd musi być rozpoznany, widziany, przez grupę :clever: ) Możliwe, że czołgi zwiały po za rejon misji, a przekroczenie rejonu misji dla gracza wiadomo, z czym się wiąże, Ale mniejsza o to, misja była ciekawa. :grin:
Offline

tom3kb

Major

Major

  • Posty: 523
  • Dołączył(a): Pt 04 mar, 2011 07:35

PostPn 20 cze, 2011 10:30

Faktycznie ograniczenie rejonu misji utrudnia ;) w takim przypadku poszukiwanie tych uciekinierów. Myślę, że jest to jednak dobre rozwiązanie dla misji, żeby gracz nie szwendał się po pustej mapie, na której nic nie ma i wygląda to wtedy tak jakby w całej Czarnorusi było tylko tych kilka oddziałów w rejonie zadania :) co nie jest według mnie za fajne.
Offline
Avatar użytkownika

Jon

Generał

Generał

  • Posty: 10715
  • Dołączył(a): Wt 20 lip, 2004 00:43
  • Lokalizacja: Kraków

PostPn 20 cze, 2011 11:30

To dobre rozwiązanie. Mniej kompożerne niż ZORA dospawnowująca kolejne oddziały.
http://www.pajacyk.pl

“Politics is supposed to be the second oldest profession. I have come to realize that it bears a very close resemblance to the first.”
~ Ronald Reagan
Offline
Avatar użytkownika

Artek3333

Chorąży

Chorąży

  • Posty: 223
  • Dołączył(a): Śr 18 lip, 2007 19:17
  • Lokalizacja: Żywiec

PostPn 20 cze, 2011 13:06

Oczywiście można zastosować moduł Ograniczenie strefy, z pojawiającymi się grupami wroga i powodującym śmierć gracza ( niewidzialne strzały z AK74), Czyli jak gracz przekroczy rejon misji, np. BIS_Zora_0 (to po pewnym czasie z lasu wyłażą wrogie grupy i jest problem, a walka z nimi jest uciążliwa) powrót do rejonu działań, czyli do strefy Zora_0, pojawianie się grup się odwołuje. Albo zastosować komendę z fikcyjnym AK74 powodującą zestrzelenie gracza. :]
Offline
Avatar użytkownika

JaFranek

Major

Major

  • Posty: 581
  • Dołączył(a): Wt 16 lis, 2004 14:46
  • Lokalizacja: Tbg

PostCz 15 wrz, 2011 22:17

Wow jesteś jak maszynka do robienia misji. Zaraz zobaczę czy za ilością idzie jakość :)
Nie pytaj, co OF może zrobić dla ciebie, ale co Ty możesz zrobić dla OF
Offline

tom3kb

Major

Major

  • Posty: 523
  • Dołączył(a): Pt 04 mar, 2011 07:35

PostPt 16 wrz, 2011 01:45

Fajerwerków nie ma ale coś powinno przypaść ci do gustu ;)
ja bym proponował to co najnowsze wybierać czyli np: mission packi 1-2 i battlefield takistan ale każdy ma inny gust i lubi co innego.
Offline
Avatar użytkownika

JaFranek

Major

Major

  • Posty: 581
  • Dołączył(a): Wt 16 lis, 2004 14:46
  • Lokalizacja: Tbg

PostPt 16 wrz, 2011 11:58

Gram w kampanię ZwiadowcyGold ale w drugiej misji po dotarciu do wioski mam pogadać z jakimś oficerem, niestety jak podchodzę do niego to nic się nie dzieje.

Pierwsza misja fajna :D Dużo się dzieje
Nie pytaj, co OF może zrobić dla ciebie, ale co Ty możesz zrobić dla OF
Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do [ArmA II] Ogólna dyskusja

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości

cron