Teraz jest Wt 16 kwi, 2024 11:10


Problem z grafiką

Oczywiście związana jedynie z tematyką ArmA II oraz Operation Arrowhead...
  • Autor
  • Wiadomość
Offline
Avatar użytkownika

Foka

Moderator

Moderator

  • Posty: 1258
  • Dołączył(a): So 19 mar, 2011 23:43
  • Lokalizacja: 3CT

Problem z grafiką

PostN 28 sie, 2011 19:33

Czasami pojawiają się u mnie problemy z ładowaniem bitmap obiektów. Nie wiem co jest przyczyną, ktoś zna rozwiązanie?

Wygląda to tak: http://www.youtube.com/watch?v=xetjWCjJTzU

Moja konfiguracja sprzętowa:
AMD Phenom II x6 1090T 3,2GHz
RAM 8GB DDR3
ASUS nVidia Geforce GTX460 1GB DDR5
Win 7 64-bit

Ustawienia w grze:
Obrazek
Z tym, że to też zmiennie, zależnie od mapy i czy nagrywam, czasem wrzucam 1920x1080, czasami coś zmieniam w ilości detali, ale to wszystko nie ma wpływu na problem.

Linia komend ze skrótu: "D:\Games\Bohemia Interactive\arma2oa.exe" -skipintro -nosplash -cpuCount=6 -mod=@CBA;@ACE;@ACEX;@ACEX_RU;@ACEX_USNavy;@JSRS-E;@JSRS-V;@JSRS-VW;@JSRS-W;@Fallujah;@handsignals;@Islands;@JayArma2Lib;@ACRE;@PSZ;@ACPL_AddonPack;@ACPL_Only;@WarFX-Blastcore;
Rule #2: Double tap!
Offline
Avatar użytkownika

Jon

Generał

Generał

  • Posty: 10721
  • Dołączył(a): Wt 20 lip, 2004 00:43
  • Lokalizacja: Kraków

PostN 28 sie, 2011 19:38

Spróbuj dać pamięć wideło na wysoko, ew. trochę zmniejszyć AA.


No i heloł, to arma :D tutaj nie może wszystko grać :D
http://www.pajacyk.pl

“Politics is supposed to be the second oldest profession. I have come to realize that it bears a very close resemblance to the first.”
~ Ronald Reagan
Offline
Avatar użytkownika

Sejtan

Major

Major

  • Posty: 676
  • Dołączył(a): Pn 19 lip, 2004 21:26
  • Lokalizacja: Starogard Gdański

PostN 28 sie, 2011 21:57

Ooo... ostatnio takie problemy miałem w ArmA I. Mam o wiele słabszą konfigurację sprzętową:

Intel Core 2 Duo E7400
4GB RAM DDR3
nVidia GeForce 9600GT 1GB
Win7 x64

z takimi ustawieniami:

Obrazek

Uploaded with ImageShack.us

...i wyciągam płynne 25 - 30 fps. Wszystko wygląda jak dla mnie zadowalająco ładnie. Oczywiście przy dużej ilości jednostek, dużej bitwie itp. gierka potrafi przyciąć trochę, ale problemów z ładowaniem tekstur nie uświadczam :)

Na Twoim miejscu wyłączyłbym wogóle antyaliasing i filtrowanie anizotropowe.
Offline
Avatar użytkownika

Algrab

Generał

Generał

  • Posty: 2990
  • Dołączył(a): So 10 paź, 2009 23:35
  • Lokalizacja: x+2=1

PostN 28 sie, 2011 21:59

pozbądź się parametru "-maxmem=" ?
Obrazek
Offline
Avatar użytkownika

Foka

Moderator

Moderator

  • Posty: 1258
  • Dołączył(a): So 19 mar, 2011 23:43
  • Lokalizacja: 3CT

PostN 28 sie, 2011 22:44

Pozbądź się skąd? W linii polecenia nie ma tej opcji.
Rule #2: Double tap!
Offline
Avatar użytkownika

Dudi

Chorąży

Chorąży

  • Posty: 201
  • Dołączył(a): Wt 14 gru, 2010 22:54

PostN 28 sie, 2011 23:14

w takim razie dopisz -maxmem=2047
Offline
Avatar użytkownika

Algrab

Generał

Generał

  • Posty: 2990
  • Dołączył(a): So 10 paź, 2009 23:35
  • Lokalizacja: x+2=1

PostPn 29 sie, 2011 11:41

To chyba nie pomoże. U mnie z tym parametrem było ścięcie tekstur na dzień dobry, z dalszej odległości, zerojedynkowo jakby ich nie było. A Foka ma jakąś dyskotekę w stylu "pojawiam sie i znikam", najpewniej przegrzewa mu się głośniczek systemowy ;p
Obrazek

Powrót do [ArmA II] Ogólna dyskusja

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości

cron