Acha, gram istnieje od ~4 lat, ma tysiące wiernych fanów od OFP, w kótym już były te problemy. Każdy wie o ograniczeniach silnika, również producent, i jakie są tego skutki. Ale Alleluja! Pojawił się hiper! ON nas zbawi! Cieszmy się i radujmy, bo hiper tupnął nóżką i kazał BI poprawić grę!hiper napisał(a):Wsparcie techniczne to dziś podstawa każdej dobrej firmy produkującej sprzęt/program/solucje/itd.
Wiesz ja dopiero co mam zakupiony oryginał, wydałem 112zł, dorzuciłem ponad 700zł na kartę grafiki, a arma2, która nie jest specjalnie "piękniejsza" od innych gier zabija mi CPU i tym samym fps gdy idę po mieście i widzę ulicę, trochę ścian domów i niebo. Wszyscy wiemy że tak nie powinno być i po prostu trzeba by zmobilizować producenta do poprawki.
Twoje pitolenie już jest męczące, to że Ty odkryłeś grę, jej problemy i bugi, nie znaczy, że nagle wszystkim opadła mgła sprzed oczu. Nie piszesz nic nowego drążysz tylko stare sprawę. Mówiąc w skrócie - zamilcz waść, wstydu oszczędź! (Bo już kurwa czytać się Ciebie nie da!)
To zgłoś się do BI na kierownika projektu i to popraw.hiper napisał(a):Blackburn, w 3D robiłem różne symulacje, wiem ile to ciągnie "MOCY PROCA" przy liczeniu i w armie zupełnie nie widzę takiej fizyki, mało tego, liczenie występuje pawie ciągle mimo że jednostki stoją i nic się nie dzieje, więc tego po prostu nie kupuję
hiper napisał(a):Przedstawiłem developerowi jak mi arma się zachowuje, polecił mi public beta patcha, pogrzebałem poszperałem i ściągnąłem:
ftp://downloads.bistudio.com/arma2.com/ ... _93701.zip
Wg niego jest to wersja "1.61 betas" "1.60.93701", to siup.
To chyba patch z wczoraj?????
Po pracy teścik...
hiper napisał(a):Dobra, w nowym patchu(~8MB) jest:
ARMA2_OA_Build_93701.exe (44MB)
I dwa pliki instalacji do BattlEye.
Kto chętny niech testuje i da znać czy mu szybciej arma śmiga.
Ale narzekaj gdzieś indziej!hiper napisał(a):Kupiłem produkt, który mnie zawodzi, wolno mi narzekać co nie oznacza że nie będę grał.