Teraz jest Pt 19 kwi, 2024 23:27


Slideshow + problem z wbiciem gdziekolwiek...

Oczywiście związana jedynie z tematyką ArmA II oraz Operation Arrowhead...
  • Autor
  • Wiadomość
Offline

XLook

Szeregowy

Szeregowy

  • Posty: 11
  • Dołączył(a): Cz 07 cze, 2012 10:42

Slideshow + problem z wbiciem gdziekolwiek...

PostWt 12 cze, 2012 16:12

Tak, zdaje sobie sprawę że jest temat odn. spadku wydajności, ale nie znalazłam w nim solucji na moje klatkowanie :) (mam nadzieję że nie dostanę warna :P )

W singlu/przy stworzonych mapach DM mam ok 50-60 fpsów na najwyższej możliwej rozdziałce/konfiguracji graficznej, jak próbuję odpalić (stworzyć) jakąś bardziej złożoną mapkę max 25... i nie ważne jaki konfing zastosuję na każdej ta sama sytuacja... mowa tutaj oczywiście o Armie 2 (v1.11)

Moje parametry (?xD)
Intel Core2Duo E8400 3.00 GHz [nie kręcony]
EVGA GF 260 GTX superclocked core 216 - 896MB/448-bit/2106MHz
EVGA nForce 780i SLI Motherboard
Kingston HyperX DDR2 2x 2GB 800MHz
Chieftec 750W
SB Xfi Titanium
Dysk 500 GB Seagate
[Still] WinXP

Zmusiłam się nawet do wykonania formata (po 3 latach zwłoki) myśląc że może jakiś konflikt w moim wielkim bałaganie - ale po formacie sytuacja bez zmian (wszystkie możliwe stery 'updejtnięte'...) - nie mam pomysłu co z tym zrobić...

--------
Druga sprawa to problem wejścia na jakikolwiek serwer. Po pobraniu i wczytaniu mapy binduje mi komunikat 'Pobieranie danych z serwera' (albo coś takiego) a następnie wywala z powrotem do 'listy serwerów'. Sytuacja powtórzyła się może z 15 razy bez żadnego skutku...

... ops przepraszam raz wbiłam na jakiś polski i po uprzejmym spytaniu 'co należy tutaj robić' jakiś typ odp. że 'tu się mówi a nie pisze wyp...' ... i przypomniałam sobie dlaczego ost. raz zakończyłam tak szybko swoją 'zabawę' w Armę :)

Czy to wina modów? A może wina gry ?(ArmA 2 z CD-A) jak wcześniej pisałam w v1.11
Offline
Avatar użytkownika

Dudi

Chorąży

Chorąży

  • Posty: 201
  • Dołączył(a): Wt 14 gru, 2010 22:54

PostWt 12 cze, 2012 16:36

Nie wiem jak wersja była w CD-A ale jeśli to wersja FREE to niestety mody nie działają z tą wersją więc jeśli wchodzisz na serwery to tak jakbyś ich nie miała i to może być przyczyna wywalania. Jeśli chodzi o wydaność gry to po prostu ma taki kaprys, ja mam trochę wydajniejszą konfigurację od Ciebie i mam takie same osiagi jak Twoje.
Ostatnio edytowano Wt 12 cze, 2012 16:43 przez Dudi, łącznie edytowano 1 raz
Offline

XLook

Szeregowy

Szeregowy

  • Posty: 11
  • Dołączył(a): Cz 07 cze, 2012 10:42

PostWt 12 cze, 2012 16:37

Pełna wersja Army numer z 01.2011 (192) :)

Dodam jeszcze, że w zeszłym roku wchodziłam na serwery raczej bez problemowo...
Offline

tom3kb

Major

Major

  • Posty: 523
  • Dołączył(a): Pt 04 mar, 2011 07:35

PostWt 12 cze, 2012 16:41

W CDA była pełna wersja nie lite, to nie w tym problem. A jaki monitor, rozdzielczość. Miałaś wszystkie mody wymagane przez dany serwer?
I najważniejsze teraz to praktycznie na czystą armę2 serwerów nie ma. Tylko na combined operations czyli A2 + OA.
Ostatnio edytowano Wt 12 cze, 2012 18:48 przez tom3kb, łącznie edytowano 3 razy
Offline
Avatar użytkownika

Dudi

Chorąży

Chorąży

  • Posty: 201
  • Dołączył(a): Wt 14 gru, 2010 22:54

PostWt 12 cze, 2012 16:41

W takim razie może brakuje Ci dodatku Arrowhead (koszt od 50 do 70 zł). Teraz prawie wszyscy grają właśnie z podstwką i dodatkiem, wtedy powstaje wersja Combined Operations.
Offline

XLook

Szeregowy

Szeregowy

  • Posty: 11
  • Dołączył(a): Cz 07 cze, 2012 10:42

PostWt 12 cze, 2012 16:53

hmm, już zamówiłam dodatek - w zasadzie to mam zamiar spróbować z wami 'pograć' na waszych 'wojskowych' zasadach. (Ale chciałam uprzednio przypomnieć sobie to i owo problem w tym że nie idzie :) )

lista serwerów z dodatku jest taka sama jak z podstawki? o.O (gdzieś powinno być napisane OA/CO wtedy człowiek by wiedział na które wchodzić a na które nie...)

///
Mam czystą spatchowaną Armę 2 do v 1.11, mapki się pobierają bez problemu - jak z modami jest nie wiem... liczyłam na to że znajdę jeden czysty serwer od tak żeby pobiegać troszkę...
///

co do klatkowania to... troszkę jestem zawiedziona, tytuły z tego roku odpalam na max' konfingach... co ciekawsze zauważyłam że przy tworzeniu bardziej skomplikowanych misji żaden wentylator się nie rozpędza, jakby grafika nie pracowała tak jak powinna...
Offline

tom3kb

Major

Major

  • Posty: 523
  • Dołączył(a): Pt 04 mar, 2011 07:35

PostWt 12 cze, 2012 16:59

Jak ci pisze wersja v1.60 to znaczy, że serwer CO.Nie porównuj army do tytułów z tego roku, to trochę inna gra od normalnych fpsów: wielka mapa, dużo ai itp
Offline

XLook

Szeregowy

Szeregowy

  • Posty: 11
  • Dołączył(a): Cz 07 cze, 2012 10:42

PostWt 12 cze, 2012 17:36

Max rozdzielczość z jaką próbowałam odpalić to 1280x1024 (więcej mój archaiczny monitor nie uciągnie) ale tak jak mówiłam próbowałam na każdej na każdym konfingu (low/med/hi/v.hi) na każdej rozdziałce - 25 max 28 klatek...

Próbowałam wchodzić tylko na te z v1.11 to normalne że na niekompatybilnych nie pogram :P

Co do porównywania - nie wiem czy 8 botów to dużo... obszar na jakim rozgrywała się mapka też nie był jakoś super ogromny, po prostu mam wrażenie że coś się tutaj sypie i pytam czy jest na to jakaś solucja/mod dunno...

Może po zainstalowaniu dodatku coś się zmieni... hmm...
Offline
Avatar użytkownika

Dudi

Chorąży

Chorąży

  • Posty: 201
  • Dołączył(a): Wt 14 gru, 2010 22:54

PostWt 12 cze, 2012 17:47

Nic nie poradzisz, Arma jest sama w sobie skopana jeśli chodzi o wydajność i nie patrz na tą ilość klatek bo jest moim zdaniem optymalna, jeśli było by mniej jak 20 to bym się przejmował.
Offline

tom3kb

Major

Major

  • Posty: 523
  • Dołączył(a): Pt 04 mar, 2011 07:35

PostWt 12 cze, 2012 18:00

Dudi ma racje, 25-30 klatek wystarczy do komfortowego grania. nie patrz, ze inne gry mają po 60 itp , ludzkie oko chyba powyżej 30 i tak już nie widzi różnicy :)
Offline

XLook

Szeregowy

Szeregowy

  • Posty: 11
  • Dołączył(a): Cz 07 cze, 2012 10:42

PostWt 12 cze, 2012 18:33

hehe zależy czyje oko :P

A tak bez żartów, ja nawet poniżej 30 nie nagrywam... takie granie naprawdę męczy wzrok zwłaszcza jak w Armie w zasadzie przy biegu kamera 'pływa' a spadek klatek sprawia, że cały obraz się rozpływa :|

No nic... spróbuję jeszcze kilku rzeczy... może uda mi się wymusić pewne ustawienia sterownikami...
Offline
Avatar użytkownika

Maćko

Generał

Generał

  • Posty: 3140
  • Dołączył(a): Pt 29 gru, 2006 23:33
  • Lokalizacja: Radom

PostWt 12 cze, 2012 18:46

Nic nie wymusi bo ten minimalny FPS spowodowany jest słabą wydajnością procesora, który w armie gra kluczową rolę. E8400 nie jest zły, ale to procek który królował 3~4 lata temu kiedy army 2 jeszcze nawet nie było. Spróbuj podkręcić przynajmniej do 3600MHz, bo tylko powinien pójść spokojnie na standardowym napięciu i boxowym coolerze.
Obrazek
Obrazek
-------------
MOBO: MSI H110M PRO-D | CPU: Core i3 6100@3.7GHz | RAM: 8GB DDR4 2400@2133 MHz CL12 Goodram Play |
GPU: Asus GTX 760 DirectCU II 2GB GDDR5 | SSD: Samsung 850 EVO 250GB | HDD: Samsung HD502HJ 500GB |
PSU: Corsair VS450 | Case: SilentiumPC Brutus S20 | FAN: SilentiumPC Mistral 120 mm
Offline
Avatar użytkownika

Foka

Moderator

Moderator

  • Posty: 1258
  • Dołączył(a): So 19 mar, 2011 23:43
  • Lokalizacja: 3CT

PostWt 12 cze, 2012 18:50

No jeśli poniżej 30 fps "nie da się grać" to musisz zdeinstalować grę, bo nic nie poradzisz.
Ja mam 6 rdzeni 3,2 GHz, GTX460 1GB i tak zdarzają mi się spadki do 15 fps (kiedy inni mają 2-5. A standardowo gram 25-30. Jeśli to dla Ciebie za mało masz dwa wyjścia - wywalić tą grę, albo kupić ekstremalnego kompa za 10 k zł.
Rule #2: Double tap!
Offline
Avatar użytkownika

Jon

Generał

Generał

  • Posty: 10721
  • Dołączył(a): Wt 20 lip, 2004 00:43
  • Lokalizacja: Kraków

PostWt 12 cze, 2012 19:03

Oj Foka nie gryź, koleżanka nowa :P


Faktycznie OC proca (oprogramowanie wielu płyt ma aplikację do tego w standardzie) dużo pomoże (3,2 Ghz to rozsądne minimum); Poza tym to co pisałem zwykle, czyli:

- Roździałka natywna monitora, stosunek obu roździelczości 100 % (czyli ta sama roz. interfejsu i 3D)
- Antyaliasing w grze i sterownikach na OFF
- V-sync (synchro pionowe) w grze i sterownikach na OFF
- Postefekty na b. nisko (dzięki temu nie stracisz wzroku po 3 miechach gry)
- Pamięć grafiki na Normalnie
- Detale terenu na nisko (trawa potrafi mordować FPS)
- Nie próbuj Benchmarków dostępnych w grze, bo są g...o warte
- Niektóre mapy są pomyślane pod potężne serwery dedykowane, siłą rzeczy będą klatkować na normalnym PC'cie, który dodatkowo mieli grafikę.

Poza tym A2 z CDA miała problem z BattleEye przez który wywalało (wydanie było bardzo kiepskie, i tak problem z BE to mała betka - mnóstwo ludzi miało CRCki), instalacja dodatku powinna rozwiązać problem (wgrywa zawsze odpowiednią wersję BattleEye). Nie bój nic, gram na podobnym (a nawet ździebko słabszym) sprzęcie i daje radę :)

Pytanie jeszcze - jaki masz monitor? (Jeśli 1980x1020 to będziesz niestety musiała zjechać z grafą)
http://www.pajacyk.pl

“Politics is supposed to be the second oldest profession. I have come to realize that it bears a very close resemblance to the first.”
~ Ronald Reagan
Offline
Avatar użytkownika

Blackburn

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1437
  • Dołączył(a): Cz 15 lip, 2010 11:36
  • Lokalizacja: Raz tu, raz tam...

PostWt 12 cze, 2012 19:08

A ja z kolei wiem, że arma ma ładną grafikę, ale tylko z opowieści.
Następna strona

Powrót do [ArmA II] Ogólna dyskusja

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 32 gości

cron