Teraz jest Cz 28 mar, 2024 17:04


Problem po odpaleniu bety.

Oczywiście związana jedynie z tematyką ArmA II oraz Operation Arrowhead...
  • Autor
  • Wiadomość
Offline
Avatar użytkownika

Stefanior21

Cywil

Cywil

  • Posty: 4
  • Dołączył(a): Pn 20 cze, 2011 14:38
  • Lokalizacja: Koszalin

Problem po odpaleniu bety.

PostPt 22 cze, 2012 11:48

Witam otóż mam problem z gra gdy włączę w wersji beta.
Drzewa, liście, trawa, gałęzie w grze nie odpalonej w Beta wersji wyglądają normalnie jak powinny, a jak odpalam wersję Beta Army II OA i CO to cała roślinność wygląda jak papier...
Gra mi działa na wysokich detalach.
Obrazek

Gry Arma II i Arma II OA kupiona poprzez usługę Steam.
Nie wiem czemu tak się dzieje. Grę odpalam poprzez "Arma II Launcher" iż gdy próbuje odpalić Beta poprzez Steam wyskakuje mi błąd "error creating direct3d 9 graphical engine".
Co na to poradzić?
Na innym forum próbowali mi pomóc... bez skutku.
Offline

tom3kb

Major

Major

  • Posty: 523
  • Dołączył(a): Pt 04 mar, 2011 07:35

PostPt 22 cze, 2012 12:13

Parę osób miało ten problem jak grało w DayZ z grą ze steama, przejrzyj poniższe linki może znajdziesz rozwiązanie:
http://dayzmod.com/forum/showthread.php?tid=14129
http://dayzmod.com/forum/showthread.php?tid=13410
http://dayzmod.com/forum/showthread.php?tid=12716
http://dayzmod.com/forum/showthread.php?tid=11609
http://dayzmod.com/forum/showthread.php?tid=11194
http://www.dayzmod.com/forum/showthread ... 609&page=2

Ps: na DayZ Pl forum też jest taki temat to chyba twój, ale tam nikt nie znalazł rozwiązania.

Tutaj chyba ktoś sobie poradził ale to nie było związane:
http://forums.bistudio.com/showthread.p ... cal-Engine
Offline
Avatar użytkownika

Stefanior21

Cywil

Cywil

  • Posty: 4
  • Dołączył(a): Pn 20 cze, 2011 14:38
  • Lokalizacja: Koszalin

PostPt 22 cze, 2012 12:36

No dobra ale pokazałeś o błędzie "error creating direct3d 9 graphical engine".
Mi tylko chodzi o naprawę tych tekstur roślinności.
Offline
Avatar użytkownika

Jon

Generał

Generał

  • Posty: 10721
  • Dołączył(a): Wt 20 lip, 2004 00:43
  • Lokalizacja: Kraków

PostPt 22 cze, 2012 12:40

Yo.

Spróbuj wyłączyć AtoC w configu gry. Moje Dokumenty\ArmA 2\arma2oa.cfg, masz tam wpis parametru AtoC, zmieniasz obecną liczbę na 0. Lub wyłączasz Anty-aliasing (w grze i sterownikach karty). Możliwe też, że nawalają alokatory pamięci, ale poza dopisaniem "-exThreads=0" do skrótu gry* chyba nic z tym nie zrobisz.


*Element docelowy, linia komend. Jeśli nie wiesz o co chodzi, sprawdź nasz poradnik "uruchamianie addonów", w serwisie.
http://www.pajacyk.pl

“Politics is supposed to be the second oldest profession. I have come to realize that it bears a very close resemblance to the first.”
~ Ronald Reagan
Offline

tom3kb

Major

Major

  • Posty: 523
  • Dołączył(a): Pt 04 mar, 2011 07:35

PostPt 22 cze, 2012 13:06

No ale żebyś naprawił tekstury roślin to musisz uporać się z tym errorem bo jedno wynika z drugiego na mój chłopski rozum ;)

Poczytałem sobie trochę tamte tematy, nie znam się na steamowej wersji army, ale może sprawdź swoją ścieżkę z obiektu docelowego we właściwościach w tym skrócie do beta patcha army, bo z tego co tam zrozumiałem to czasem jest zła i przez to wyskakuje np : ten błąd. Tam niby jest też kilka przykładów jak ta ścieżka powinna wyglądać.
Ostatnio edytowano Pt 22 cze, 2012 13:24 przez tom3kb, łącznie edytowano 1 raz
Offline
Avatar użytkownika

Stefanior21

Cywil

Cywil

  • Posty: 4
  • Dołączył(a): Pn 20 cze, 2011 14:38
  • Lokalizacja: Koszalin

PostPt 22 cze, 2012 13:21

Dobra sprawdzę jak wrócę z roboty. Ale jakby nie pomogło to trzeba szukać dalej.
tom3kb możliwe więc to tez ogarnę co wysłałeś.

Powrót do [ArmA II] Ogólna dyskusja

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości