Teraz jest Pn 18 gru, 2017 14:44


ArmA II Center PL Combat Photography - pytania i komentarze

Oczywiście związana jedynie z tematyką ArmA II oraz Operation Arrowhead...
  • Autor
  • Wiadomość
Offline
Avatar użytkownika

RozekPoland

Porucznik

Porucznik

  • Posty: 424
  • Dołączył(a): Pn 01 mar, 2010 02:21

PostŚr 09 lut, 2011 01:17

Jak to moja mama mawia, co nagle to po diable, lepiej poczekać trochę dłużej i dostać coś, co jest faktycznie grywalne niż męczyć się z jakimiś niedopatrzeniami, których mam nadzieję nie będzie :)
ObrazekObrazekObrazek Obrazek
Offline
Avatar użytkownika

Jaromaz

Major

Major

  • Posty: 565
  • Dołączył(a): Cz 21 sty, 2010 23:12
  • Lokalizacja: Warszawa

PostŚr 09 lut, 2011 12:56

po pierwsze wcale nie nagle - już sporo czekamy ;)
Zmartwię was zapewne mówiąc, że najważniejsza jest piechota i jej broń ...
widzicie - nie sądzę, że uda się stworzyć tak świetne wirtualne kokpity dla pojazdów jakie wychodzą od BISu - jeżeli nawet tak - to zajmie to maaaaaaasę czasu (więc zakładam, że robicie 2D). Znowu pojazdów bez wirtualnych kokpitów nie prowadzi się zbyt ciekawie - oczywiście dodają klimatu gdy są sterowane przez AI ... ale mając do wyboru:

a) kabina Rosomaka w 2D
b) standardowa kabina VC 3D przypisana np. do Żbika
do misji Coop wybrany zostanie ten ostatni pojazd :)

dlatego proponuję w pierwszej wersji skupić się na tym co najważniejsze: przemalowanie istniejących modeli (co już widziałem jest zrobione - świetnie wygląda u Was np. polski Mi-24) i zakończenie prac nad piechotą i jej bronią (Beryl już jest genialniej jakości :) ).

reszta, dopracowana i już bez presji czasowej wyszłaby w późniejszym terminie :)

ew taka jak powyżej wersja udostępniona do testów dla polskich grup coopowych z zastrzeżeniem o nierozpowszechnianiu ;)
Obrazek
Offline
Avatar użytkownika

zGuba

Moderator

Moderator

  • Posty: 1182
  • Dołączył(a): N 05 lut, 2006 19:15
  • Lokalizacja: Praga/Kraków

PostŚr 09 lut, 2011 16:58

Spokojnie, wszystko w swoim czasie. Rzecz w tym, że każdego dnia powstają jakieś ulepszenia do gotowych wydawałoby się komponentów - gorące żelazo się kuje, a nie bierze do rąk :)

Co się tyczy naszego Rosomaka - myślę, że jeszcze się zdziwisz :cfaniak:
Obrazek
Offline
Avatar użytkownika

JaFranek

Major

Major

  • Posty: 581
  • Dołączył(a): Wt 16 lis, 2004 14:46
  • Lokalizacja: Tbg

PostPn 07 mar, 2011 00:38

Macie jakiś spis pojazdów wchodzących w skład moda. Czy to jeszcze nie zamknięta kwestja.
Nie pytaj, co OF może zrobić dla ciebie, ale co Ty możesz zrobić dla OF
Offline
Avatar użytkownika

RozekPoland

Porucznik

Porucznik

  • Posty: 424
  • Dołączył(a): Pn 01 mar, 2010 02:21

PostPn 07 mar, 2011 02:29

PSZ hits again! :)
ObrazekObrazekObrazek Obrazek
Offline
Avatar użytkownika

Jasina

Porucznik

Porucznik

  • Posty: 433
  • Dołączył(a): Cz 19 sie, 2010 13:26
  • Lokalizacja: Inowrocław

PostPn 07 mar, 2011 08:18

Rożek napisał(a):PSZ hits again! :)


I uderzy ponownie
nick w grze: Jasina
kanał na YouTube: http://www.youtube.com/user/Jasina85
Offline
Avatar użytkownika

Jon

Generał

Generał

  • Posty: 10696
  • Dołączył(a): Wt 20 lip, 2004 00:43
  • Lokalizacja: Kraków

PostPn 07 mar, 2011 13:52

JaFranek napisał(a):Macie jakiś spis pojazdów wchodzących w skład moda. Czy to jeszcze nie zamknięta kwestia.
Ekipa jest stosunkowo niewielka to i plany pierwszej publicznej wersji nie są jakieś wielkie - BRDM'y w kilku wersjach już mamy, Rosomaki w kilku czekają na dokończenie i wrzucenie do gry, HMMWV są właśnie przerabiane - będzie trochę bajerów. Honkery to daleka przyszłość, niestety tak jak ciężarówki czy artyleria - to zapewne dopiero w następnych wydaniach.

Aha, i JaFranku jak już błądzisz do Vilasów, to sprawdź najpierw swoje źródła i wiedzę nim zaczniesz przyklaskiwać skur...syństwu - kłamstwo tym właśnie dla mnie jest. A Jacek i Vilas wielokrotnie kłamią, i starają się liczyć bardziej niż faktycznie się liczą. I nie dziwię się, bo w paczce Vilasa były raptem 2-3 modele (z jakiś ~60) które mogą w ogóle stawać w szranki z PSZ'owymi. Wielki orędownik "realizmu" wielokrotnie robił fuszerę - dowiedzieliśmy się o tym robiąc research dot. sprzętu który chłopaki modelowali. To i tym bardziej nie widzimy powodu, by używać jego partactwa (głównie mam tu na myśli techniczną stronę wykonania tego wszystkiego - gdyby nie Maćko połowa tego gówna byłaby bezużyteczna). Jedynie jak Vilas mu podziękował - obelgami. Mnie bodaj w ogóle pominął w readme, mimo wieeeelu godzin które dla tego buraka poświęciłem na testy i pisanie rozpisek. Vilas mógł stworzyć z nami coś wielkiego, ale że j. Polskiego nie rozumie i sodówa waliła do głowy - to co mieliśmy zrobić? Poszliśmy na swoje i jest nam z tym znakomicie.

Chłopaki bardzo kiepsko znoszą brak blasku reflektorów i wazeliny od użytkowników, toteż wielokrotnie rzucają się jeszcze do nas, bez powodu. Nie chcemy ich kiepskiej pracy, więc swoje teksty "kradzione!" mogą sobie wsadzić. Dlatego zastanów się lub dopytaj czasem, czyj punkt widzenia przyjmujesz.

Myślisz, że my skasowaliśmy ich posty i konta? Nie, oni sami sobie tego zażyczyli u HAV'a, by nie mogli zawisnąć w zasłużonych "banach" jak reszta niesfornych użytkowników i przedewszystkim - by nie można było przytoczyć ich śmiesznych argumentów z bogatego archiwum całej burzy w szklance wody. By nie można było zobaczyć, ile gimnazjalisty siedzi w ponad 30 letnich ludziach. Dla których lojalność > prawdomówność.

Nigdy nie upubliczniliśmy (jak twierdzi Vilas - nagina prawdę i to mocno) jego MLOD'ów, nigdy nie korzystaliśmy z ich pracy (jedynie kieszenie, które wykonał Maćko wyglądały podobnie do śVilasowych - już to poprawiliśmy, dla świętego spokoju). Chociaż pewnie bardzo by chcieli, bo wtedy mogliby znowu błysnąć swoim kategorycznym i pełnym agresji burackim tonem.

Powyższe można traktować jako oświadczenie oficjalne. Chciałbym tym samym uciąć wszelkie gdybanie, powodowane ich oczernianiem.

I owszem, pierwsza wersja piechociarzy to był retexture Czechów - co nie zmienia faktu, że wyglądali naprawdę nieźle i dzięki temu mieliśmy się czym bawić, bo PSZ zawsze był modem od graczy dla graczy (znakomita część ekipy aktywnie gra, m.in. w ACPL CSC).



Tymczasem, co do samych screenów, to jak stwierdził zGuba - są stare. I pokazują mały ułamek bajerów, jakie będą. Wkrótce więcej, obiecuję :)
http://www.pajacyk.pl

“Politics is supposed to be the second oldest profession. I have come to realize that it bears a very close resemblance to the first.”
~ Ronald Reagan
Offline
Avatar użytkownika

Godzil

Porucznik

Porucznik

  • Posty: 281
  • Dołączył(a): Wt 27 gru, 2005 15:26
  • Lokalizacja: Wołomin

PostPn 07 mar, 2011 14:21

Witam mam pytanie czy PSZmod zostanie wydany tylko pod OA czy też pod Arme2? :?:
Offline
Avatar użytkownika

Jon

Generał

Generał

  • Posty: 10696
  • Dołączył(a): Wt 20 lip, 2004 00:43
  • Lokalizacja: Kraków

PostPn 07 mar, 2011 14:24

zGuba twierdzi, że powinien działać także pod podstawką - jednak wykorzystujemy sporą liczbę bajerów i kilka modeli z OA - bez tego mod może mieć braki.


Zachęcam do kupna OA, warto - gdy A2 zintegruje się z OA dostajemy naprawdę niezłe danie.
http://www.pajacyk.pl

“Politics is supposed to be the second oldest profession. I have come to realize that it bears a very close resemblance to the first.”
~ Ronald Reagan
Offline
Avatar użytkownika

zGuba

Moderator

Moderator

  • Posty: 1182
  • Dołączył(a): N 05 lut, 2006 19:15
  • Lokalizacja: Praga/Kraków

PostPn 07 mar, 2011 22:44

Niestety muszę sprostować, mod póki co jest tworzony pod OA. Teoretycznie możemy spróbować zrobić cfg w wersji dla A2, co jednak wiązać się będzie z koniecznością np. napisania całego cfg piechoty od nowa.
Obrazek
Poprzednia strona

Powrót do [ArmA II] Ogólna dyskusja

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość