Teraz jest Pt 29 mar, 2024 00:16


ArmA 2 Demo

Oczywiście związana jedynie z tematyką ArmA II oraz Operation Arrowhead...
  • Autor
  • Wiadomość
Offline
Avatar użytkownika

Klimueres

Porucznik

Porucznik

  • Posty: 298
  • Dołączył(a): Śr 06 lut, 2008 12:18
  • Lokalizacja: Kraków

PostPt 26 cze, 2009 18:51

Oni z bohemii to już się tego nigdy nie pozbędą, w żadnych grach nie ma takich rzeczy a tu jest = po prostu coś pięknego -> 6, celować w strzelec (AK-47) albo 5, wyleczyć strzelec KM.
Jakby nie mogli zrobić jakos naturalnie. A i oczywiście te kochane sztuczne ruchy, nie wiem co za paralityków tam mają, jakby nie mogli zagrać sobie w Brothers in Arms Hell's Highway i zrobić coś na podobiznę.
"Najszybszym sposobem na zakończenie wojny jest jej przegranie."
George Orwell - Eric Arthur Blair 25 czerwca 1903 - 21 stycznia 1950
Offline
Avatar użytkownika

slacker7

Major

Major

  • Posty: 550
  • Dołączył(a): Wt 21 sie, 2007 11:11

PostPt 26 cze, 2009 19:19

Oj czepiasz się Klimueres tych ruchów. Co do głosów się zgodzę, ale ruchy wyglądają dobrze.
Obrazek
Offline
Avatar użytkownika

Operator

Porucznik

Porucznik

  • Posty: 420
  • Dołączył(a): N 15 paź, 2006 12:31
  • Lokalizacja: Świdnica

PostPt 26 cze, 2009 19:21

Pamiętajcie, że to demo.
Ale jak tu przeoczyć nieznane nieznane?
Perz - nie rozumiesz i nie zrozumiesz.
Offline
Avatar użytkownika

Klimueres

Porucznik

Porucznik

  • Posty: 298
  • Dołączył(a): Śr 06 lut, 2008 12:18
  • Lokalizacja: Kraków

PostPt 26 cze, 2009 19:34

Albo ta AI też jest świetna, jeden strzał wroga i cała drużyna 20 chłopa leży na ziemi, a przecież jakby naprawdę jeden strzał i wszyscy leżą to wystarczy snajper i drużyny niema.
A po za tym Slacker ja nie czepiam się ruchów gracza tylko ruchów AI.
"Najszybszym sposobem na zakończenie wojny jest jej przegranie."
George Orwell - Eric Arthur Blair 25 czerwca 1903 - 21 stycznia 1950
Offline
Avatar użytkownika

Operator

Porucznik

Porucznik

  • Posty: 420
  • Dołączył(a): N 15 paź, 2006 12:31
  • Lokalizacja: Świdnica

PostPt 26 cze, 2009 20:01

Klimueres napisał(a):a przecież jakby naprawdę jeden strzał i wszyscy leżą to wystarczy snajper i drużyny niema

Nie.
Perz - nie rozumiesz i nie zrozumiesz.
Offline
Avatar użytkownika

slacker7

Major

Major

  • Posty: 550
  • Dołączył(a): Wt 21 sie, 2007 11:11

PostPt 26 cze, 2009 20:30

Ja wiem Klimueres, że ty mówisz o AI. Ja twierdzę, że są one w porządku. Jak dla mnie to szkoda, że do dema nie dali choć jednego skina Rosyjskiego żołnierza.
Obrazek
Offline
Avatar użytkownika

Klimueres

Porucznik

Porucznik

  • Posty: 298
  • Dołączył(a): Śr 06 lut, 2008 12:18
  • Lokalizacja: Kraków

PostSo 27 cze, 2009 16:36

Tak samo mnie wnerwia w armie że jak snajper dobrze zakamuflowany i leżący w wysokiej trawie po jednym strzale może zostać zauważony i zastrzelony przez grupkę żołnierzy ?
"Najszybszym sposobem na zakończenie wojny jest jej przegranie."
George Orwell - Eric Arthur Blair 25 czerwca 1903 - 21 stycznia 1950
Offline
Avatar użytkownika

Operator

Porucznik

Porucznik

  • Posty: 420
  • Dołączył(a): N 15 paź, 2006 12:31
  • Lokalizacja: Świdnica

PostSo 27 cze, 2009 18:52

Pytasz się nas czy cie wnerwia? Bo troszkę nie rozumiem.
Perz - nie rozumiesz i nie zrozumiesz.
Offline
Avatar użytkownika

Klimueres

Porucznik

Porucznik

  • Posty: 298
  • Dołączył(a): Śr 06 lut, 2008 12:18
  • Lokalizacja: Kraków

PostSo 27 cze, 2009 22:27

Nie ale mi chodzi o taki błąd że gra nie widzi trawy, krzaków i takich rzeczy. A ja miałem na mysli że ja jestem tym snajperem i leżąc w dużej trawie strzelam do jednego człowiek a jest ich 5, nie patrzą się na mnie i potem nagle się odwracają i strzelają bo mnie widzą, ale jak ?
"Najszybszym sposobem na zakończenie wojny jest jej przegranie."
George Orwell - Eric Arthur Blair 25 czerwca 1903 - 21 stycznia 1950
Offline
Avatar użytkownika

slacker7

Major

Major

  • Posty: 550
  • Dołączył(a): Wt 21 sie, 2007 11:11

PostN 28 cze, 2009 00:47

Cóż poradzisz, taki silnik. Tak było w OFP, ArmA no i przyszła pora na ArmA2. Miałem nadzieję, że w ArmA2 w końcu się z tym uporają, ale myliłem się.
Obrazek
Offline
Avatar użytkownika

Operator

Porucznik

Porucznik

  • Posty: 420
  • Dołączył(a): N 15 paź, 2006 12:31
  • Lokalizacja: Świdnica

PostN 28 cze, 2009 12:05

Tak samo było [i pewnie nadal jest] z wszelkiej maści czołgami,w ofp nawet mocno zakamuflowane w lesie obrywały pierwszą lepszą rakietą [np LAW] z 1-2 km
Perz - nie rozumiesz i nie zrozumiesz.
Offline

Bratek196

Szeregowy

Szeregowy

  • Posty: 21
  • Dołączył(a): So 27 paź, 2007 19:11
  • Lokalizacja: Bukowno

PostN 28 cze, 2009 14:10

Mam problem z demem, wyskakuje mi to: http://img150.imageshack.us/i/20090627150842.jpg/
Mój sprzęt to:

proc - C2D 2.33 GHz

grafa - Radek X1950 Pro 256 MB

płyta - Gigabyte 965-DS3

2 GB RAM

DirectX 9.0c, Win XP Pro
Offline
Avatar użytkownika

slacker7

Major

Major

  • Posty: 550
  • Dołączył(a): Wt 21 sie, 2007 11:11

PostN 28 cze, 2009 16:13

Bartek, a masz wgranego DirectX9 z kwietnia (tego najnowszego), bo ArmA2 bez niego się nie uruchomi.
Obrazek
Offline

Bratek196

Szeregowy

Szeregowy

  • Posty: 21
  • Dołączył(a): So 27 paź, 2007 19:11
  • Lokalizacja: Bukowno

PostN 28 cze, 2009 16:48

slacker7 napisał(a):Bartek, a masz wgranego DirectX9 z kwietnia (tego najnowszego), bo ArmA2 bez niego się nie uruchomi.


Ostatnio musiałem reinstalować Windę więc DXsa ściągałem od nowa. Tę wersję mam

http://dobreprogramy.pl/index.php?dz=22 ... ributable+


więc wydaje mi się, że to ta najnowsza.
Offline
Avatar użytkownika

slacker7

Major

Major

  • Posty: 550
  • Dołączył(a): Wt 21 sie, 2007 11:11

PostN 28 cze, 2009 17:14

Masz ten link. Zawsze lepiej się upewnić ;-)
Obrazek
Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do [ArmA II] Ogólna dyskusja

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości

cron