Teraz jest Pt 19 kwi, 2024 22:15


ArmA 2 - sprzęt i wymagania

Oczywiście związana jedynie z tematyką ArmA II oraz Operation Arrowhead...
  • Autor
  • Wiadomość
Offline
Avatar użytkownika

Jon

Generał

Generał

  • Posty: 10721
  • Dołączył(a): Wt 20 lip, 2004 00:43
  • Lokalizacja: Kraków

PostCz 23 wrz, 2010 08:46

A macie najnowsze stery do karty graficznej?


Bo jak nie miałem, to nie chodziło to za ciekawie i też były anomalie pokroju spadków FPS.

W przypadku Jagera - coś jest nie tak, tak jak pisze Algrab może coś się przegrzewa (overclockingu nie podejrzewam)

Ew. inne pytanie - czy monitor LCD i w takim razie jakie odświeżanie na nim ustawione (a już zwłaszcza w grze - jak coś mogę rzucić komendą na właściwy refresh rate)

W przypadku Wiktora - "flush" niestety nie jest magicznym zaklęciem które pozbawia Cię problemów - jeżeli "flush" ani Alt-Tab nie pomogą (tylko czasem pomagają), to pozostaje po prostu wyłączyć grę i włączyć od nowa. Zanim znów włączysz grę daj kompowi chwilę - ot, co by pamięć się wyczyściła. Czasem inaczej się nie da.

Sprawdź też czy coś w tle Cię nie sabotuje.
http://www.pajacyk.pl

“Politics is supposed to be the second oldest profession. I have come to realize that it bears a very close resemblance to the first.”
~ Ronald Reagan
Offline
Avatar użytkownika

slacker7

Major

Major

  • Posty: 550
  • Dołączył(a): Wt 21 sie, 2007 11:11

PostCz 23 wrz, 2010 09:41

No właśnie, pozbądź się wszystkich programów działających w tle... Ja nigdy nie załączam gry bez wyłączania zbędnego oprogramowania w tle, nawet jak załączam gry sprzed kilku lat.
Obrazek
Offline
Avatar użytkownika

Maćko

Generał

Generał

  • Posty: 3140
  • Dołączył(a): Pt 29 gru, 2006 23:33
  • Lokalizacja: Radom

PostCz 11 lis, 2010 11:50

W związku z premierą kart NV GTX580 polecam przeczytać sobie ten artykuł :)
Ciekawe jest, że w wyższych rozdzielczościach (1920x1200) i z AA karta oferuje wyższy minimalny FPS. Jak ktoś ma dwa wolne tysiaki to warto się zastanowić :P
Obrazek
Obrazek
-------------
MOBO: MSI H110M PRO-D | CPU: Core i3 6100@3.7GHz | RAM: 8GB DDR4 2400@2133 MHz CL12 Goodram Play |
GPU: Asus GTX 760 DirectCU II 2GB GDDR5 | SSD: Samsung 850 EVO 250GB | HDD: Samsung HD502HJ 500GB |
PSU: Corsair VS450 | Case: SilentiumPC Brutus S20 | FAN: SilentiumPC Mistral 120 mm
Offline
Avatar użytkownika

JaFranek

Major

Major

  • Posty: 581
  • Dołączył(a): Wt 16 lis, 2004 14:46
  • Lokalizacja: Tbg

PostN 14 lis, 2010 14:45

Zawsze były problemy z wydajnością tego silnika. Ciekawe czy ARMA 3 (a taka na pewno powstanie) dalej będzie tworzona na tym odgrzewanym kotlecie.
Nie pytaj, co OF może zrobić dla ciebie, ale co Ty możesz zrobić dla OF
Offline
Avatar użytkownika

kondor

Major

Major

  • Posty: 880
  • Dołączył(a): Pt 11 lut, 2005 04:00
  • Lokalizacja: Berlin (wschodni)

PostN 14 lis, 2010 14:48

Widzę, że mamy tu kolejnego specjalistę od programowania...
Offline
Avatar użytkownika

JaFranek

Major

Major

  • Posty: 581
  • Dołączył(a): Wt 16 lis, 2004 14:46
  • Lokalizacja: Tbg

PostN 14 lis, 2010 15:06

A może jest inaczej? Podobny problem ograniczeń silnika jest w S.T.A.L.K.E.R gdzie nie ma wsparcia dla procesorow wielordzeniowych. Z tego co wiem w arma 2 takie wsparcie juz jest ale ciagle w żyłach tej gry płynie krew starego OFP.
Nie pytaj, co OF może zrobić dla ciebie, ale co Ty możesz zrobić dla OF
Offline
Avatar użytkownika

kondor

Major

Major

  • Posty: 880
  • Dołączył(a): Pt 11 lut, 2005 04:00
  • Lokalizacja: Berlin (wschodni)

PostN 14 lis, 2010 15:41

Na BIF temat o tym się ciągnie i ciągnie. Nie ma sensu tworzyć tu kolejny.
Jak chcesz ponarzekać, poradzić coś developerom BISu, proszę bardzo: http://forums.bistudio.com/showthread.php?t=88422
Poprzednia strona

Powrót do [ArmA II] Ogólna dyskusja

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 36 gości

cron