Witam,
Misje chyba skończone.
Niezorientowanych poinformuję, iż jest to coś w rodzaju cti, czyli 2 strony konfliktu, wiele miast do zdobycia, których początkowo broni ruch oporu. Za posiadanie miast przychodzą pieniążki, a za pieniążki można kupować pojazdy, żołnierzy, by ostatecznie wykopać przeciwnika z pola walki.
Cechy charakterystyczne:
Pozostało kilka rzeczy w planach (szczegóły na stronie projektu)
Link do projektu na dev-heaven: http://dev-heaven.net/projects/show/kondor-prbf
Linki do misji:
cti 16 prBF North (mini)
cti 16 prBF North
cti 16 prBF Central Everon
Link do Everonu: http://www.armaholic.com/page.php?id=7913
Podziękowania dla [PR] Trawy (testy i pomysły), Xeno (za funkcje bitowe) i kju (za feedback)
Pozdrawiam
Misje chyba skończone.
Niezorientowanych poinformuję, iż jest to coś w rodzaju cti, czyli 2 strony konfliktu, wiele miast do zdobycia, których początkowo broni ruch oporu. Za posiadanie miast przychodzą pieniążki, a za pieniążki można kupować pojazdy, żołnierzy, by ostatecznie wykopać przeciwnika z pola walki.
Cechy charakterystyczne:
- -różnej wielkości miasta (małe, średnie i duże) co ma wpływ na siłę ruchu oporu w tym mieście i wysokość przychodu (gdy się posiada to miasto)
-brak baz (w odróżnieniu do klasycznego cti/warfare) - kupione pojazdy pojawiaja oraz respawn gracza w posiadanych miastach
-do wyboru wersja normalna i coop (w której przeciwnik ma dużo więcej pieniędzy na początku i większy przychód)
-brak komandera - AI samo sobie kupuje, przejmuje miasta
-opcje:
- - pory dnia
- ilosci pieniedzy za score
- zmiennosci pogody
- trybu rozgrywki (coop itp - patrz wyzej)
- poczatkowe pieniadze
- długość trwania rozgrywki
- trawa
- ilosc żołnierzy w grupie
- zasieg widocznosci
- wysokość przychodu za miasta
- wysokość stałego przychodu
- tryb wybierania pozycji startowych
- filtry (włącz/wyłącz) typy jednostek: piechoty, lekkie, opancerzone, ciężki, latające
-bronie w ciezarowce amunicyjnej
-score za przejmowanie miast
-wygrana poprzez:
- * większą liczbę punktów (za posiadanie miast - wielkość miast ma znaczenie) w przypadku rozgrywki ograniczonej czasowo
* przeciwnik nie posiada miast oraz ludzi, którzy mogliby przejąć jakiekolwiek
* przejęcie wszystkich miast
-wydajnosc - nawet jak hostuje serwer (c2d e7400, 2GB RAM, hd4850) mam duza plynnosc
-lokalizacja - w tej chwili wersja angielska i polska
Pozostało kilka rzeczy w planach (szczegóły na stronie projektu)
Link do projektu na dev-heaven: http://dev-heaven.net/projects/show/kondor-prbf
Linki do misji:
cti 16 prBF North (mini)
cti 16 prBF North
cti 16 prBF Central Everon
Link do Everonu: http://www.armaholic.com/page.php?id=7913
Podziękowania dla [PR] Trawy (testy i pomysły), Xeno (za funkcje bitowe) i kju (za feedback)
Pozdrawiam
Ostatnio edytowano So 14 lis, 2009 18:23 przez kondor, łącznie edytowano 4 razy