Teraz jest Pt 29 mar, 2024 14:21


ArmA 2: Operation Arrowhead

Oczywiście związana jedynie z tematyką ArmA II oraz Operation Arrowhead...
  • Autor
  • Wiadomość
Offline

Goose

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1744
  • Dołączył(a): N 26 gru, 2004 21:31
  • Lokalizacja: Jofiż

PostPt 23 lip, 2010 14:49

Niech jeszcze dorzucą Chally2, FV432 i WAH-64 to kupię.



Ale po kiego skoro to są zwyczajne mody które są w miare na bierząco wydawane do A2? (znajac bis i community, to community wygra walke jakościową). Pozatym ciekawe czy z tego CoD : MW2 zrobią :mrgreen: (w kwestii DLC)
Offline
Avatar użytkownika

Jon

Generał

Generał

  • Posty: 10721
  • Dołączył(a): Wt 20 lip, 2004 00:43
  • Lokalizacja: Kraków

PostPt 23 lip, 2010 15:48

W znacznej części community wciąż jakościowo jest znacznie do tyłu w stosunku do BIS - Your argument is invalid.


Żeby takiego Vilasa wskazać choćby...
http://www.pajacyk.pl

“Politics is supposed to be the second oldest profession. I have come to realize that it bears a very close resemblance to the first.”
~ Ronald Reagan
Offline

Goose

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1744
  • Dołączył(a): N 26 gru, 2004 21:31
  • Lokalizacja: Jofiż

PostPt 23 lip, 2010 15:59

Hm, nie zgodze się, patrz na chociażby ulubionych Hamburgerów od czasów OFP po dzisiaj, z realizmem nie maja wiele wspólnego lub są zwyczajnie biedne. My argument is valid bo mam swoją opinie i jestem pedantem
Offline
Avatar użytkownika

Jon

Generał

Generał

  • Posty: 10721
  • Dołączył(a): Wt 20 lip, 2004 00:43
  • Lokalizacja: Kraków

PostPt 23 lip, 2010 16:12

Porównywać mieliśmy jakościowo AFAIR a nie realizmem;


Pod względem wykonania modeli (graficznie) i pełni ich features (niszczenie opon, szyby, koniec taśmy w RKM'ach, i tak dalej...) BIS stoi duuużo lepiej niż community, w której połowa addonów działa - a nieraz i w wygląda - jak w A1.
http://www.pajacyk.pl

“Politics is supposed to be the second oldest profession. I have come to realize that it bears a very close resemblance to the first.”
~ Ronald Reagan
Offline

Goose

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1744
  • Dołączył(a): N 26 gru, 2004 21:31
  • Lokalizacja: Jofiż

PostPt 23 lip, 2010 16:28

Jakość = realizm ?
Offline
Avatar użytkownika

Kireta

Porucznik

Porucznik

  • Posty: 384
  • Dołączył(a): Pn 18 gru, 2006 01:33

PostPt 23 lip, 2010 17:42

Goose napisał(a):Ale po kiego skoro to są zwyczajne mody które są w miare na bierząco wydawane do A2? (znajac bis i community, to community wygra walke jakościową).


Standaryzacja. Kompatybilność. Pewny balans w stosunku do jednostek w czystej grze (bo pod nie są robione). Poza tym cała nowa frakcja w jednym packu, a w 15 addonach to różnica, Niestety zapowiada się malutki wycinek, więc raczej sobie podaruję.
"I am the bringer of death. Fall to your knees and beg for mercy... Or give me a sandwich, I'm pretty hungry."
--The Vault Dweller
Offline

archiee

Chorąży

Chorąży

  • Posty: 100
  • Dołączył(a): Cz 16 mar, 2006 15:23
  • Lokalizacja: Łódź

PostPn 26 lip, 2010 14:28

Wysmarowałem przedwczoraj maila do LEM-u i dostałem od nich dzisiaj pzodrowienia. :grin:
Maciek Turski napisał(a):Szanowny Panie
Mieliśmy pewne problemy dotyczące zgodności ARMA 2 Arrowhead z Arma 2.
(gra nie chciala się instalować jako nakładka)

Problemy są już rozwiązane i gra się tłoczy.

Dostawę do magazynu powinnismy mieć w tym tygodniu

Pzodrawiam

Maciek

Czyżby w końcu, z pewną dozą nieśmiałości... ?
Offline
Avatar użytkownika

Maćko

Generał

Generał

  • Posty: 3140
  • Dołączył(a): Pt 29 gru, 2006 23:33
  • Lokalizacja: Radom

PostWt 27 lip, 2010 18:59

http://www.lem.com.pl/news.php?nid=103

Czyli znowu obsuwa? WTF LEM....

http://www.lem.com.pl/gra.php?gid=894

Premiera dokładnie 6 sierpnia...
Obrazek
Obrazek
-------------
MOBO: MSI H110M PRO-D | CPU: Core i3 6100@3.7GHz | RAM: 8GB DDR4 2400@2133 MHz CL12 Goodram Play |
GPU: Asus GTX 760 DirectCU II 2GB GDDR5 | SSD: Samsung 850 EVO 250GB | HDD: Samsung HD502HJ 500GB |
PSU: Corsair VS450 | Case: SilentiumPC Brutus S20 | FAN: SilentiumPC Mistral 120 mm
Offline

Goose

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1744
  • Dołączył(a): N 26 gru, 2004 21:31
  • Lokalizacja: Jofiż

PostWt 27 lip, 2010 20:55

W tym czasie BiS wyda jeszcze 4 "DLC" które community tworzy jako mody :lol:
Offline
Avatar użytkownika

Jon

Generał

Generał

  • Posty: 10721
  • Dołączył(a): Wt 20 lip, 2004 00:43
  • Lokalizacja: Kraków

PostCz 29 lip, 2010 23:29

http://www.pajacyk.pl

“Politics is supposed to be the second oldest profession. I have come to realize that it bears a very close resemblance to the first.”
~ Ronald Reagan
Offline

Goose

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1744
  • Dołączył(a): N 26 gru, 2004 21:31
  • Lokalizacja: Jofiż

PostPt 30 lip, 2010 12:20

[SARKAZM MODE ON]

wciąż jakościowo jest znacznie do tyłu w stosunku do BIS


Hm

Obrazek

a

Obrazek

i
Obrazek
Obrazek

Ach ta jakość :mrgreen:

[/SARKAZM MODE OFF]
Offline

Dallas

Szeregowy

Szeregowy

  • Posty: 11
  • Dołączył(a): N 04 lip, 2010 22:51
  • Lokalizacja: Katowice

PostPt 30 lip, 2010 14:34

Tu zdania zawsze będą dzielone jak dupy...a statyczny screen niczego tu nie udowodni.
ACE2 i inne pierdoły nigdy nie zastąpią Operation Arrowhead. Nie wiem co ludzie chcą udowodnić farsą w stylu "po co mi Arrowhead, skoro mam wszystko w ACE2". Community ma inną mentalność i robią to amatorzy z zamiłowania, tworząc realizm po swojemu (amatorskie dodatki, którymi jarają się fanboye usa). MOD zawsze będzie MOD'em i nie będzie miał duszy. Natomiast BIS tworzy bardziej dopracowane, kompatybilne i konkretne modele (tekstury, dźwięki, efekty). Nic tak naprawdę nie zastąpi Takistanu czy Zargabadu, ma to klimat w sobie. Ale co niektórym cała masa arsenału nie wystarcza i chcą kolejnych zabawek rodem z COD4, czy Bad Company 2.

Arrowhead to nie tylko nowy teatr działań i jednostki. To poprawiona grafika, fizyka, różne sprawy natury technicznej. To zupełnie inna gra, który ma inny smaczek. BIS'owi udało się oddać klimat Bliskiego Wschodu i wykonali naprawdę solidną robotę.

BIS tworząc realia wojny w Takistanie (bazując na Afganistanie), oddaje nam do dyspozycji realny arsenał używany w tamtej części konfliktu. Kiedyś człowiek grywał w MOHAA, miał StG44 i Schmeissera, 3 klaustrofobiczne mapy na krzyż i się cieszył. A dziś ciągle mało, mało...

Dziękować tylko BIS'owi, że ciągle trzyma rękę na pulsie i tworzy coraz lepszy obraz symulacji żołnierza.
Offline

Goose

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1744
  • Dołączył(a): N 26 gru, 2004 21:31
  • Lokalizacja: Jofiż

PostPt 30 lip, 2010 16:06

Dallas napisał(a):Tu zdania zawsze będą dzielone jak dupy...a statyczny screen niczego tu nie udowodni.
ACE2 i inne pierdoły nigdy nie zastąpią Operation Arrowhead. Nie wiem co ludzie chcą udowodnić farsą w stylu "po co mi Arrowhead, skoro mam wszystko w ACE2". Community ma inną mentalność i robią to amatorzy z zamiłowania, tworząc realizm po swojemu (amatorskie dodatki, którymi jarają się fanboye usa). MOD zawsze będzie MOD'em i nie będzie miał duszy. Natomiast BIS tworzy bardziej dopracowane, kompatybilne i konkretne modele (tekstury, dźwięki, efekty). Nic tak naprawdę nie zastąpi Takistanu czy Zargabadu, ma to klimat w sobie. Ale co niektórym cała masa arsenału nie wystarcza i chcą kolejnych zabawek rodem z COD4, czy Bad Company 2.

Arrowhead to nie tylko nowy teatr działań i jednostki. To poprawiona grafika, fizyka, różne sprawy natury technicznej. To zupełnie inna gra, który ma inny smaczek. BIS'owi udało się oddać klimat Bliskiego Wschodu i wykonali naprawdę solidną robotę.

BIS tworząc realia wojny w Takistanie (bazując na Afganistanie), oddaje nam do dyspozycji realny arsenał używany w tamtej części konfliktu. Kiedyś człowiek grywał w MOHAA, miał StG44 i Schmeissera, 3 klaustrofobiczne mapy na krzyż i się cieszył. A dziś ciągle mało, mało...

Dziękować tylko BIS'owi, że ciągle trzyma rękę na pulsie i tworzy coraz lepszy obraz symulacji żołnierza.



Pozwolilem sobie zacytowa calą wypowiedź.

Ni huhu sie nie zgadzam. Screen może nie udowodni wszystkiego, ale nigdy ale to nigdy BISowi nie udało się poprawnie wykonac jednostek czy dzwięków. Owszem są one jednolite ale dla mnie jakość = realizm.

Następnie
Nie wiem co ludzie chcą udowodnić farsą w stylu "po co mi Arrowhead, skoro mam wszystko w ACE2"


Stosunkowo prostą rzecz, naprawde nie trawie mody na DLC które zazwyczaj są zwyczajnym wyciąganiem kasy za coś co miało już być, w grze takiej jak OFP/ArmA2 to wg. mnie nie do pomyślenia i nie przełamię tego uprzedzenia, bo te gry/symulatory były są i mam nadzieje będą rozwijane w głównej mierze przez community a nie kolejne malenkie dodatki (które są już w produkcji D.I.Y.) za pieniądze.

Community ma inną mentalność i robią to amatorzy z zamiłowania, tworząc realizm po swojemu (amatorskie dodatki, którymi jarają się fanboye usa)


Kontynuując, owszem community ma zupelnie inna mentalność, bo ludzie ci maja swoje życie i robote i nie są skupieni w organizacji zwaną firmą która jedyne oc chce to wyciągnąć kase (cóz, przynajmniej Valve za swoje błędy płaci graczom [patrz wał z MW2]). Ten rzekomy realizm po swojemu jest bazowany na bardzo bardzo grubym materiale "dowodowym", rozmowach z żołnierzami którym postawi się piwo i są wdzięczni etc etc. Fanboye usa ? moze od razu powiedz że ONR O_O Reyhard zmodził dla ACPL piekny radziecki Afganistan ( tak tak, amatorski "GORSZY" realizm) fanboyem USA nie jest, to jeden z przykładow).

MOD zawsze będzie MOD'em i nie będzie miał duszy.


Nawet nie wiesz jak sie mylisz, ile " w tym biznesie" siedzisz ?

Natomiast BIS tworzy bardziej dopracowane, kompatybilne i konkretne modele (tekstury, dźwięki, efekty)

J.w, moze prócz kompatybilności i optymalizacji (odemnie dorzucone). Community zrobiło lepsze FXy i dzwięki w pierwszych miesiacach od wydania A2...Jon też rękę do poprawy sytuacji dołożył za co calus dla niego :).

Nic tak naprawdę nie zastąpi Takistanu czy Zargabadu, ma to klimat w sobie.

Aktualnie ściagam demo OA, wstępnie sie zgadzam że te wysepki maja klimat w sobie.

ale co niektórym cała masa arsenału nie wystarcza i chcą kolejnych zabawek rodem z COD4, czy Bad Company 2.

I znowu to samo. Nie zrozumiales o co chodzi. Ano chodzi o to, że to własnie BiSowi nie wystarcza cała masa arsenału i chcą kolejnych zabawek rodem z CoD4 czy BF BC2 (m.in. DLC) a dlaczego mam uprzedzenie Waćpan zapyta. Ano, dlatego że m.in.takistańska armia to recykling z ArmA1 (modelowy) przez co nie mam zaufania, bo zakupując ArmA1 zakupilem najdroższe demo w moim życiu (100 PLN za demo ? c'mon) po czym zakupilem z lekkim niesmakiem A2 które uwielbiam i na tym powiedzialem sobie koniec wspolpracy z BiSem póki zebrani tu ludzie naprawde nie zrecenzują od dechy do dechy tego kawału oprogramowania.

Arrowhead to nie tylko nowy teatr działań i jednostki. To poprawiona grafika, fizyka, różne sprawy natury technicznej. To zupełnie inna gra, który ma inny smaczek. BIS'owi udało się oddać klimat Bliskiego Wschodu i wykonali naprawdę solidną robotę.

Nie uwieżę póki niezobacze....po 9 patchach.


BIS tworząc realia wojny w Takistanie (bazując na Afganistanie), oddaje nam do dyspozycji realny arsenał używany w tamtej części konfliktu.


Nie przypominam sobie żeby ANA na starcie konfliktu (bedac i tak po stronie NATO oficjalnie) biegała z M16a2 z M203 czy starenkimi G3. Za to z samoróbkami i AKM pamiętającymi Iżmasz 1950 r owszem widywalo sie.


iedyś człowiek grywał w MOHAA, miał StG44 i Schmeissera, 3 klaustrofobiczne mapy na krzyż i się cieszył. A dziś ciągle mało, mało...

Co ma piernik do wiatraka, prócz tej samej ilości liter :mrgreen:

Dziękować tylko BIS'owi, że ciągle trzyma rękę na pulsie i tworzy coraz lepszy obraz symulacji żołnierza.

VBS2 ? Nie, dziękuje postoje.



EOT z mojej strony.
Offline
Avatar użytkownika

Rafalsky

Major

Major

  • Posty: 748
  • Dołączył(a): Cz 21 sty, 2010 23:27
  • Lokalizacja: Londyn

PostPt 30 lip, 2010 16:41

Pozwolę się włączyć?

Co jest celem głównym BIS'u

czy polepszenie A2OA aby konkurowanie z community. ?

Nie panowie !

Celem jest więcej kasy z community (i to jest normalne zachowanie firmy!).

W BIS nie rządzą, programiści czy wizjonerzy gier tylko finansiści. I tak dlugo jak jako target market będą uwazali nas (OF i ARMAholikow) tak te produkty beda takie jak nam sie podobaja. Ale jak stwierdza ze wiecej klasy zarobia, skupiajac sie tylko np. tworzac dodatki do VBS's to zapomnijcie o Armie'3. Bo jak maja poswiecic 1000 roboczo godzin i dostac z Army £100000, a z VBS £500000.. to chyba wiadomo co wybiorą.

Jezeli mogli wydac od razu Arrowhead z tym wszystkim dodatkami (ktore beda dawac jako DLC) ile community bylo by wstanie zaplac za gre ? £25-£35 max.

Teraz wydaja AO za ~£20 potem w ciagu roku beda wydawac DLC (jednoski, armatki, moze wyspa). po ~£10 i niech polowa community to kupuje. tz £5 beda mieli od wszystkiego od jednego DLC. A wiec np. 4xDLC w ciągu roku daje im dodatkowe £20, czyli maja £40 od sztuki w ciagu roku .... a nastepny rok.

To sposob na utrzymaniu produktu dluzej na rynku (na rynku (czyli aby dłużej przynosił dochody). Inaczej dajac produkt pelny dostali by max £35 od sztuki, a nastepna forse dostali by dopiero przy nastepnej Armie3 a do tego czasu.. co patche za darmoche by robili :).
A tak: podstawka tania , a za dodatki plac... (i aby dodatki sie sprzedawaly musza byc lepsze, i dlatego nie udostepnia obecnych tools do robienia dodatków, które pewnie skracają prace 10x w stosunku do tego co używa community itd.)

NIE MA DOBRYCH GIER BEZ KASY; !!! bo trzeba zarabiać aby wyżywić dzieciaki ...
Offline
Avatar użytkownika

Kireta

Porucznik

Porucznik

  • Posty: 384
  • Dołączył(a): Pn 18 gru, 2006 01:33

PostPt 30 lip, 2010 16:47

Dallas napisał(a):MOD zawsze będzie MOD'em i nie będzie miał duszy

Jeśli masz gdzieś płytkę z OFP ściągnij FDF lub BoH. I porównaj. Albo zagraj w coś na ACE2. Kampanię, fanowską kampanię, coop-a, wszystko jedno. Póki co brakuje tylko kampanii dla (lub przeciwko) PLA dla pełni szczęscia.

Dallas napisał(a):"po co mi Arrowhead, skoro mam wszystko w ACE2"

Przykład: Praktycznie od premiery Armed Assault moderzy i addonmakerzy proszą o wprowadzenie progu obrażeń i penetracji dla obiektów. BIS mówi "nie da się". ACE2 go wprowadza. Razem z ranieniem załogi wewnątrz spenetrowanych pojazdów od pocisków a nie splash damage. Jakieś pytania?

A Arrowhead z kilkoma dodatkowymi funkcjami, które oferuje zawsze się przyda.

Dallas napisał(a):Natomiast BIS tworzy bardziej dopracowane, kompatybilne i konkretne modele (tekstury, dźwięki, efekty). Nic tak naprawdę nie zastąpi Takistanu czy Zargabadu, ma to klimat w sobie

Dopracowane? LOL. RPK, AK-107, AKS-74UB czy M16A4 miały wyraźne błędy o których BIS informowano już w fazie projektowania. BIS je zignorował. Podobnie jest z DLC o którego błędach BIS został poinformowany zaraz po pokazaniu pierwszych screenów. Pojazdy wyglądają jak na paradzie (ew. w hollywoodzkich filmach) a nie na polu walki. I nie chodzi mi o brud, ale o wyposażenie. Olanie realiów to już tradycja, w ArmA2 tylko USMC było zrobione w miarę dobrze (nie bez błędów, ale zawsze). Rosjanie za to biegali z AK-107 i odpalali samonaprowadzanie Metis'y z ramienia.
"I am the bringer of death. Fall to your knees and beg for mercy... Or give me a sandwich, I'm pretty hungry."
--The Vault Dweller
Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do [ArmA II] Ogólna dyskusja

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości

cron