Dallas napisał(a):Tu zdania zawsze będą dzielone jak dupy...a statyczny screen niczego tu nie udowodni.
ACE2 i inne pierdoły nigdy nie zastąpią Operation Arrowhead. Nie wiem co ludzie chcą udowodnić farsą w stylu "po co mi Arrowhead, skoro mam wszystko w ACE2". Community ma inną mentalność i robią to amatorzy z zamiłowania, tworząc realizm po swojemu (amatorskie dodatki, którymi jarają się fanboye usa). MOD zawsze będzie MOD'em i nie będzie miał duszy. Natomiast BIS tworzy bardziej dopracowane, kompatybilne i konkretne modele (tekstury, dźwięki, efekty). Nic tak naprawdę nie zastąpi Takistanu czy Zargabadu, ma to klimat w sobie. Ale co niektórym cała masa arsenału nie wystarcza i chcą kolejnych zabawek rodem z COD4, czy Bad Company 2.
Arrowhead to nie tylko nowy teatr działań i jednostki. To poprawiona grafika, fizyka, różne sprawy natury technicznej. To zupełnie inna gra, który ma inny smaczek. BIS'owi udało się oddać klimat Bliskiego Wschodu i wykonali naprawdę solidną robotę.
BIS tworząc realia wojny w Takistanie (bazując na Afganistanie), oddaje nam do dyspozycji realny arsenał używany w tamtej części konfliktu. Kiedyś człowiek grywał w MOHAA, miał StG44 i Schmeissera, 3 klaustrofobiczne mapy na krzyż i się cieszył. A dziś ciągle mało, mało...
Dziękować tylko BIS'owi, że ciągle trzyma rękę na pulsie i tworzy coraz lepszy obraz symulacji żołnierza.
Pozwolilem sobie zacytowa calą wypowiedź.
Ni huhu sie nie zgadzam. Screen może nie udowodni wszystkiego, ale nigdy ale to nigdy BISowi nie udało się poprawnie wykonac jednostek czy dzwięków. Owszem są one jednolite ale dla mnie jakość = realizm.
Następnie
Nie wiem co ludzie chcą udowodnić farsą w stylu "po co mi Arrowhead, skoro mam wszystko w ACE2"
Stosunkowo prostą rzecz, naprawde nie trawie mody na DLC które zazwyczaj są zwyczajnym wyciąganiem kasy za coś co miało już być, w grze takiej jak OFP/ArmA2 to wg. mnie nie do pomyślenia i nie przełamię tego uprzedzenia, bo te gry/symulatory były są i mam nadzieje będą rozwijane w głównej mierze przez community a nie kolejne malenkie dodatki (które są już w produkcji D.I.Y.) za pieniądze.
Community ma inną mentalność i robią to amatorzy z zamiłowania, tworząc realizm po swojemu (amatorskie dodatki, którymi jarają się fanboye usa)
Kontynuując, owszem community ma zupelnie inna mentalność, bo ludzie ci maja swoje życie i robote i nie są skupieni w organizacji zwaną firmą która jedyne oc chce to wyciągnąć kase (cóz, przynajmniej Valve za swoje błędy płaci graczom [patrz wał z MW2]). Ten rzekomy realizm po swojemu jest bazowany na bardzo bardzo grubym materiale "dowodowym", rozmowach z żołnierzami którym postawi się piwo i są wdzięczni etc etc. Fanboye usa ? moze od razu powiedz że ONR O_O Reyhard zmodził dla ACPL piekny radziecki Afganistan ( tak tak, amatorski "GORSZY" realizm) fanboyem USA nie jest, to jeden z przykładow).
MOD zawsze będzie MOD'em i nie będzie miał duszy.
Nawet nie wiesz jak sie mylisz, ile " w tym biznesie" siedzisz ?
Natomiast BIS tworzy bardziej dopracowane, kompatybilne i konkretne modele (tekstury, dźwięki, efekty)
J.w, moze prócz kompatybilności i optymalizacji (odemnie dorzucone). Community zrobiło lepsze FXy i dzwięki w pierwszych miesiacach od wydania A2...Jon też rękę do poprawy sytuacji dołożył za co calus dla niego
.
Nic tak naprawdę nie zastąpi Takistanu czy Zargabadu, ma to klimat w sobie.
Aktualnie ściagam demo OA, wstępnie sie zgadzam że te wysepki maja klimat w sobie.
ale co niektórym cała masa arsenału nie wystarcza i chcą kolejnych zabawek rodem z COD4, czy Bad Company 2.
I znowu to samo. Nie zrozumiales o co chodzi. Ano chodzi o to, że to własnie BiSowi nie wystarcza cała masa arsenału i chcą kolejnych zabawek rodem z CoD4 czy BF BC2 (m.in. DLC) a dlaczego mam uprzedzenie Waćpan zapyta. Ano, dlatego że m.in.takistańska armia to recykling z ArmA1 (modelowy) przez co nie mam zaufania, bo zakupując ArmA1 zakupilem najdroższe demo w moim życiu (100 PLN za demo ? c'mon) po czym zakupilem z lekkim niesmakiem A2 które uwielbiam i na tym powiedzialem sobie koniec wspolpracy z BiSem póki zebrani tu ludzie naprawde nie zrecenzują od dechy do dechy tego kawału oprogramowania.
Arrowhead to nie tylko nowy teatr działań i jednostki. To poprawiona grafika, fizyka, różne sprawy natury technicznej. To zupełnie inna gra, który ma inny smaczek. BIS'owi udało się oddać klimat Bliskiego Wschodu i wykonali naprawdę solidną robotę.
Nie uwieżę póki niezobacze....po 9 patchach.
BIS tworząc realia wojny w Takistanie (bazując na Afganistanie), oddaje nam do dyspozycji realny arsenał używany w tamtej części konfliktu.
Nie przypominam sobie żeby ANA na starcie konfliktu (bedac i tak po stronie NATO oficjalnie) biegała z M16a2 z M203 czy starenkimi G3. Za to z samoróbkami i AKM pamiętającymi Iżmasz 1950 r owszem widywalo sie.
iedyś człowiek grywał w MOHAA, miał StG44 i Schmeissera, 3 klaustrofobiczne mapy na krzyż i się cieszył. A dziś ciągle mało, mało...
Co ma piernik do wiatraka, prócz tej samej ilości liter
Dziękować tylko BIS'owi, że ciągle trzyma rękę na pulsie i tworzy coraz lepszy obraz symulacji żołnierza.
VBS2 ? Nie, dziękuje postoje.
EOT z mojej strony.