Teraz jest Wt 22 sie, 2017 20:10


ACE-problem z plecakami

Dział poświęcony edytorowi ArmA II i Operation Arrowhead, czyli tworzeniu misji.
  • Autor
  • Wiadomość
Offline
Avatar użytkownika

Jager

Major

Major

  • Posty: 602
  • Dołączył(a): Wt 29 gru, 2009 17:28
  • Lokalizacja: Twilight Zone

ACE-problem z plecakami

PostPt 31 gru, 2010 13:45

Objawy :
dodawane w systemie plecaków ACE uzbrojenie nie jest wiodczne na dedyku. Wszystko pięknie działa w edytorze natmiast na dedyku niektóre osoby widzą zawartość plecaka po upływie np około 2 mninut rozgrywki lub przez cały czas jej trwania nie mają w/w wyposażenia dostepnego.
Podaje dwie przykładowe komendy być może jest jakiś błąd i ktoś go wychwyci:
Wyposażenie Sanitariusza
this addweapon "ACE_Rucksack_MOLLE_DMARPAT_Medic";this setVariable ["ACE_Ruckmagazines"]; [this, "ACE_Bandage"] call ACE_Sys_Ruck_fnc_AddMagToRuck; [this, "ACE_Bandage", 12] call ACE_Sys_Ruck_fnc_AddMagToRuck; [this, "ACE_Morphine", 10] call ACE_Sys_Ruck_fnc_AddMagToRuck; [this, "ACE_Epinephrine", 10] call ACE_Sys_Ruck_fnc_AddMagToRuck
Wyposażenie kaemisty
removeBackpack this; this addweapon "ACE_Coyote_Pack";this setVariable ["ACE_Ruckmagazines"]; call ACE_Sys_Ruck_fnc_AddMagToRuck; [this, "100Rnd_556x45_M249", 6] call ACE_Sys_Ruck_fnc_AddMagToRuck;

Za wskazówki i pomoc z góry THX.
Ostatnio edytowano N 02 sty, 2011 10:58 przez Jager, łącznie edytowano 1 raz
Offline

ppio95 (Piotr)

Porucznik

Porucznik

  • Posty: 303
  • Dołączył(a): So 08 maja, 2010 16:04
  • Lokalizacja: Góra Kalwaria

PostPt 31 gru, 2010 13:52

Kod: Zaznacz cały
k1 = [this, "HandGrenade_West", 2] call ACE_fnc_PackMagazine;
Spróbuj taką komendę zastosować. U mnie zawsze ona działała.

PS. Rodzaj tematu dodaj.
ObrazekObrazekObrazek
Offline
Avatar użytkownika

Kadryl

Major

Major

  • Posty: 883
  • Dołączył(a): Cz 14 wrz, 2006 14:04
  • Lokalizacja: Wa-wa

Re: ACE-problem z plecakami

PostPt 31 gru, 2010 16:02

Jager napisał(a):Objawy :
dodawane w systemie plecaków ACE uzbrojenie nie jest wiodczne na dedyku. Wszystko pięknie działa w edytorze natmiast na dedyku niektóre osoby widzą zawartość plecaka po upływie np około 2 mninut rozgrywki lub przez cały czas jej trwania nie mają w/w wyposażenia dostepnego.
Podaje dwie przykładowe komendy być może jest jakiś błąd i ktoś go wychwyci:
Wyposażenie Sanitariusza
this addweapon "ACE_Rucksack_MOLLE_DMARPAT_Medic";this setVariable ["ACE_Ruckmagazines"]; [this, "ACE_Bandage"] call ACE_Sys_Ruck_fnc_AddMagToRuck; [this, "ACE_Bandage", 12] call ACE_Sys_Ruck_fnc_AddMagToRuck; [this, "ACE_Morphine", 10] call ACE_Sys_Ruck_fnc_AddMagToRuck; [this, "ACE_Epinephrine", 10] call ACE_Sys_Ruck_fnc_AddMagToRuck
Wyposażenie kaemisty
removeBackpack this; this addweapon "ACE_Coyote_Pack";this setVariable ["ACE_Ruckmagazines"]; call ACE_Sys_Ruck_fnc_AddMagToRuck; [this, "100Rnd_556x45_M249", 6] call ACE_Sys_Ruck_fnc_AddMagToRuck;

Za wskazówki i pomoc z góry THX.


Widzę dwa problemy:
( this jest obiektem w grze której dajesz sprzęt )
1)
Kod: Zaznacz cały
this setVariable ["ACE_Ruckmagazines"];

nie podałeś co dodajesz do plecaka powinno być np.
Kod: Zaznacz cały
this setvariable ["ACE_Ruckmagazines", ["ACE_15Rnd_9x19_B_M9_PDM",4] ];

czyli dodaje pistolet z czterema magazynkami
2)
Kod: Zaznacz cały
call ACE_Sys_Ruck_fnc_AddMagToRuck;

uciełeś kod co może powodować że cały skrypt nie działa poprawnie.

=====
Wszelkie madrości o modułach ACE mozna znależć tu
Offline
Avatar użytkownika

Jon

Generał

Generał

  • Posty: 10654
  • Dołączył(a): Wt 20 lip, 2004 00:43
  • Lokalizacja: Kraków

PostPt 31 gru, 2010 17:28

Dobrze wiedzieć, że komendy się zmieniły :|
http://www.pajacyk.pl

“Politics is supposed to be the second oldest profession. I have come to realize that it bears a very close resemblance to the first.”
~ Ronald Reagan
Offline

rad

Porucznik

Porucznik

  • Posty: 382
  • Dołączył(a): So 03 paź, 2009 18:56

PostN 02 sty, 2011 03:30

A mnie sie wydaje, ze sie nie zmienily i wygladaja tak:
http://dev-heaven.net/docs/ace/files/sy ... e-sqf.html

ACE_Sys_Ruck_fnc_AddMagToRuck

To nie wiem skad sie wzielo, jakis szwab mial z tym problem, wiec tez go naprowadzili na jedyna wlasciwa funkcje. Cytujac wroga: "Woher hast du denn deine Funktion?"
http://hx3.de/mods-addons-165/ace2-mod- ... -18290/45/
this setVariable ["ACE_Ruckmagazines"]

To wydaje sie byc zbedne. Chyba, ze zrezygnujemy z uzywania wystepujacych pozniej funkcji do dodawania ekwipunku do plecaka.

Na koniec slowo na niedziele: polecam korzystanie z funkcji removebackpack, ktora wywala plecak bisu z inwentarza. Najlepiej po prostu przed "this addweapon..." umiescic
removebackpack this


PS. Daj znac, czy w koncu zadzialalo :D
PS2. Krotki przewodnik dot. plecakow: http://forums.bistudio.com/showthread.php?p=1772300

Jon: Jak najbardziej zmieniły. To co u góry spisał Jager to info z oficjalnego wiki ACE'a oraz stron go cytujących, np. Kellys Heroes.

Do wersji 1.5.x wszystko działało ok...
Ostatnio edytowano N 02 sty, 2011 13:13 przez rad, łącznie edytowano 3 razy
Offline
Avatar użytkownika

Jager

Major

Major

  • Posty: 602
  • Dołączył(a): Wt 29 gru, 2009 17:28
  • Lokalizacja: Twilight Zone

PostN 02 sty, 2011 13:05

Panowie dzieki za wyczerpujące odpowiedzi. W ostatecznej wersji uzyłem wskazań Radka i własnie sprawdziłem na dedyku. Wszystko działa pieknie!
Offline

rad

Porucznik

Porucznik

  • Posty: 382
  • Dołączył(a): So 03 paź, 2009 18:56

PostN 02 sty, 2011 14:19

@Jon
Jezeli chodzi o plecaki, to informacje na Wiki sa przestarzale "Update to ruck system (Jan 31 2009)". Oficjalna strona ACE kieruje tworcow misji do dokumentacji ktora podalem w powyzszym poscie. Ponadto ludzie z forum BIS i tego szwabskiego (wlaczajac samych tworcow ACE) rowniez polecaja uzywac funkcje podane przeze mnie.

Jon: ale ja nie twierdze że są złe, udokumentowuję jedynie że "zmiana komend" nie jest wyssana z palca - a nastąpiła zapewne koło wersji 1.6, wtedy zaczęły się problemy
Ostatnio edytowano N 02 sty, 2011 14:54 przez rad, łącznie edytowano 3 razy
Offline
Avatar użytkownika

Jager

Major

Major

  • Posty: 602
  • Dołączył(a): Wt 29 gru, 2009 17:28
  • Lokalizacja: Twilight Zone

PostPn 03 sty, 2011 19:40

No cóż Panowie , po początkowej radości przyszedł tzw zimny prysznic. Okazało się , że wczoraj pomimo że we wszystkich misjach zastosowałem zmiany wg wzoru ACE - w części z nich nadal wyposażenie szwankowało. Dziś podczas testu okazało się że w misjach gdzie wczoraj NIC nie szwankowało wszystkie plecaki są puste w niektórych przypadkach widoczne są pomimo komendy remove - dwa bisowy i ACE. Zaczynam obstawiać jednak jakiś błąd w ACE....
Offline

damian25

Cywil

Cywil

  • Posty: 2
  • Dołączył(a): Wt 18 kwi, 2017 10:43

Re:

PostN 07 maja, 2017 11:22

ppio95 (Piotr) napisał(a):
Kod: Zaznacz cały
k1 = [this, "HandGrenade_West", 2] call ACE_fnc_PackMagazine;
Spróbuj taką komendę zastosować. U mnie zawsze ona działała.

PS. Rodzaj tematu dodaj.


Zastosowałem sie do waszych wskazówek i dalej nie widzę plecaka podczas gdy... ma ktoś pomysł jeszcze tak to rozwiązać????
Wszystko o mma - gala KSW 39

Powrót do [ArmA II] Edytor

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

cron