Teraz jest Cz 28 mar, 2024 18:33


Efekt "pustego" strzelania

Dział poświęcony edytorowi ArmA II i Operation Arrowhead, czyli tworzeniu misji.
  • Autor
  • Wiadomość
Offline
Avatar użytkownika

101st Paratroop

Major

Major

  • Posty: 691
  • Dołączył(a): Cz 11 sie, 2005 12:51

PostŚr 11 lis, 2009 16:20

Czyli dobrze. Powinno być wszystko ok.
Czy na pewno masz na mapie 3 jednostki M270 MLRS nazwane pokolei "dzialo1","dzialo2","dzialo3" (bez cudzyslowia) ?

Wyskakuje jakiś błąd? Żeby widzieć błędy skryptów trzeba mieć do skrótu dopisane
Kod: Zaznacz cały
-showScriptErrors


Może ktoś bardziej zaawansowany będzie miał pomysł czemu to nie działa.
Offline
Avatar użytkownika

Artek3333

Chorąży

Chorąży

  • Posty: 223
  • Dołączył(a): Śr 18 lip, 2007 19:17
  • Lokalizacja: Żywiec

PostŚr 11 lis, 2009 18:36

No tak teraz działa :smile: dopiero jak zamiast D30 dałem M270 MLRS :oops: :neutral: i mam rozumieć, że na haubice D30 jest inna składnia :co: :co:

EDIT
teraz kapłem, że musiałem zmienić na
Kod: Zaznacz cały
(_gunarray select _i) fire "D30";

@101st Paratroop Wielkie dzięki :spoko:
@Plz ta metoda na kilka dział działa :jezor:
Ostatnio edytowano Śr 11 lis, 2009 18:49 przez Artek3333, łącznie edytowano 1 raz
Offline
Avatar użytkownika

Jon

Generał

Generał

  • Posty: 10721
  • Dołączył(a): Wt 20 lip, 2004 00:43
  • Lokalizacja: Kraków

PostŚr 11 lis, 2009 18:46

:neutral:



(nie, to nie jest spam)
http://www.pajacyk.pl

“Politics is supposed to be the second oldest profession. I have come to realize that it bears a very close resemblance to the first.”
~ Ronald Reagan
Poprzednia strona

Powrót do [ArmA II] Edytor

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 15 gości

cron